

Valvoja: Moderators
Njaa, lienee suhteellista sorttia tuo köyhyys. Sulla on kaksi uudenkarheaa Alfaa, mulla yksi vuosimallia -90. Kun taas toisaalta, mulla on kuitenkin rahaa ruokaan ja silloin tällöin myös jakohihnaanCuore Sportivo kirjoitti:Eikä.. Miksi täytyy olla köyhä.![]()
Sanottakoon tähän väliin, että Sportwagonista en ole vielä "ehtinyt" penniäkään maksamaan. Tarkoitus olisi kuitenkin piakkoin alkaa maksamaan autoa pois.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Njaa, lienee suhteellista sorttia tuo köyhyys. Sulla on kaksi uudenkarheaa Alfaa..
AutoItaliassa muistaakseni kirjoitettiin joku kk sitten, että varausrahaa saa maksaa. Oli joku jo maksanutkin? Sen kai saa sitten aikanaan käyttää johonkin muuhun malliin, jos 8C jää toteutumatta tjsp. (Eli ei ole varmaa tietoaOfficer Cartman kirjoitti:Mikäs muuten on oikea totuus tuosta 8C:n varauslistasta, kun jossakin näistä huhuista huolimatta väittivät, ettei sellaista oikeasti ole ainakaan vielä olemassa? Olisiko "varmaa" tietoa kenelläkään, vai pitääkö soittaa tehtaan PR-osastolle? Ihan noin niin kuin yleisestä mielenkiinnosta...
no olisipahan pitkästä aikaa "kunnon" Alfa, takaveto ja 450 hv...Mirafiori kirjoitti:minä veikkaan että suomessa tuo maksaisi melkein 100.000€, puhutaan kuitenkin 450 hv:sta....ja takavedosta!Cuore Sportivo kirjoitti:Eikös se AutoItalia veikkaillut jotain £60 000..90 kirjoitti:paljonkohan tuommoiselle lienee tulee hintaa.....
Kaveri gtvv6.com foorumista oli ollut Alfa UK:n myyntiosaston kanssa yhteydessä,90 kirjoitti:paljonkohan tuommoiselle lienee tulee hintaa.....
jeps, no ei jää paljoa enää miljoonasta mummosta......joaweste kirjoitti:Kaveri gtvv6.com foorumista oli ollut Alfa UK:n myyntiosaston kanssa yhteydessä,90 kirjoitti:paljonkohan tuommoiselle lienee tulee hintaa.....
"I talked to alfa sales today, they are taking deposits now,
it will be built to customers order which would mean a waiting
time of 4 months from the order being taken.
I was also told the price will be £70k."
£70k ~ 105,000€ ja sitten vielä suomen verot päälle![]()
ihan liikaa....mutta saahan sitä aina haaveilla..pitänee siis joskus hommata vanha 308 Ferrari...kunhan ensin myyn kämpän pois...Rolle kirjoitti: Nopea vertailu uk vs. neuvostosuomi sanoisi että hinnaksi tullee 160k-180k eskoa. Esim. MB CL 500 maksaa uk:ssa 70k£ ja täällä idässä 160k joku 760i bimmeri on siellä 75k£ ja täällä 195k..
Jos tuolloin enää millään polttomoottoriautoilla saa edes ajaa. Bensaa ei varmaan huoltoasemilla enää myydä ainakaan.90 kirjoitti:aikaisintaan....HR kirjoitti:Onkos täällä muuten ketääm Montrealin omistajaa. Ehkä joskus sitten vuonna 2030 voisi olla joku 8c:kin Suomessa
...puhumattakaan siitä, että kylkiin pitää ruuvata siivet kiinni. Tuolloinhan kaikki autot lentävät ja ihmiset pukeutuvat hopeanhohtoisiin trikoisiin. -tana, että meikäläisen orastava kaljamaha näyttäisi sellaisessa hyvältä!tv kirjoitti: Sitten käydään hirveitä keskusteluja miten raiskausta on moisen klassikon konvertoiminen vetypeliksi.
No joo... Onhan noita tuon hintaluokan autoja liikenteessä jonkin verran. Eri juttu vaan, että onko Alfa varakkaan väen mielestä sellainen merkki johon viitsisi kuitenkaan ihan noin paljoa laittaa rahaa. Samaan hintaan saisi melkein jo Ferrarin, joka herättää sentään takuuvarmasti kaikissa jonkinlaisia tunteita. Tuotahan luulisivat helposti kuplan alustalle tehdyksiRolle kirjoitti:90 kirjoitti:jeps, no ei jää paljoa enää miljoonasta mummosta......
Nopea vertailu uk vs. neuvostosuomi sanoisi että hinnaksi tullee 160k-180k eskoa. Esim. MB CL 500 maksaa uk:ssa 70k£ ja täällä idässä 160k joku 760i bimmeri on siellä 75k£ ja täällä 195k..
tunnetko alfan historiaa? Italialaisille alfan imago ei tule olemaan ainakaan ongelma....muistahhan, että Enzo Ferrari oli alfalla töissä...superautot ovat tärkeä osa Alfa Romeota...valitettavasti 80-luvulta lähtien se on hiukan unohtunut...mutta nyt puhaltavat uudet tuulet...Jakke kirjoitti:No joo... Onhan noita tuon hintaluokan autoja liikenteessä jonkin verran. Eri juttu vaan, että onko Alfa varakkaan väen mielestä sellainen merkki johon viitsisi kuitenkaan ihan noin paljoa laittaa rahaa. Samaan hintaan saisi melkein jo Ferrarin, joka herättää sentään takuuvarmasti kaikissa jonkinlaisia tunteita. Tuotahan luulisivat helposti kuplan alustalle tehdyksiRolle kirjoitti:90 kirjoitti:jeps, no ei jää paljoa enää miljoonasta mummosta......
Nopea vertailu uk vs. neuvostosuomi sanoisi että hinnaksi tullee 160k-180k eskoa. Esim. MB CL 500 maksaa uk:ssa 70k£ ja täällä idässä 160k joku 760i bimmeri on siellä 75k£ ja täällä 195k..Ettei superkallis Alfa olis vähän samanlainen paradoksi kuin edustusauto-Fiat.
Vaikea arvailla ökyrikkaiden ajatuksenjuoksua.
8C:tä tullaan valmistamaan näillä näkymin vain 1000 kpl, joten ostajia varmasti riittää, ja osa jää ilman. Mitään massamenestyjäähän siitä ei edes ole suunniteltu. Lähinnä se nostaa Alfan imagoa, kun löytyy oikein tehokkaita autojakin.Jakke kirjoitti:No joo... Onhan noita tuon hintaluokan autoja liikenteessä jonkin verran. Eri juttu vaan, että onko Alfa varakkaan väen mielestä sellainen merkki johon viitsisi kuitenkaan ihan noin paljoa laittaa rahaa.
Niin ja jos melkein kerran vuodes pääsis ajaa ja just sillon ku on ajovuoroSavo kirjoitti:No ostetaan se porukalla. Eihän 180 000 ole paljon kun
sen jakaa tämän foorumin käyttäjämäärällä 433 => 415,70 per henkilö.
Onhan se tietysti ikävää, jos ei ihan joka vuosi saa autolle käyttövuoroa