Hei!
Onko tietoa 164Q4 turbollisesta mallista. Mun veli kävi Ranskassa ja oli nähnyt tommosta auto Pariisin äärikaupunkissa jossain tienvarrella toisien Alfojen seassa.
Onko joku jossain rakentanut? kuvia selityksia??
164 Q4 --> turbollinen malli
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 01 Heinä 2005, 11:34
- Paikkakunta: Mäntsälä
164 Q4 --> turbollinen malli
Alfa on paras - mutta valitettavasti ei ikuinen!:(
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: 164 Q4 --> turbollinen malli
Oma rakennelma on, eli tuollaista ei ole ainakaan ikinä tehtaalta lähtenyt. Mielenkiintoista olisi tietää, että onko autoon oikeasti lisätty turbo(t), vai onko alkuperäinen kone kilahtanut, ja sinne laitettu 2,0 V6 Turbon kone. Molempi kiva, ensimmäinen vaihtoehto voi toimiessaan olla aika peto kulkemaan.marqs31411 kirjoitti:Hei!
Onko tietoa 164Q4 turbollisesta mallista. Mun veli kävi Ranskassa ja oli nähnyt tommosta auto Pariisin äärikaupunkissa jossain tienvarrella toisien Alfojen seassa.
Onko joku jossain rakentanut? kuvia selityksia??
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 01 Heinä 2005, 11:34
- Paikkakunta: Mäntsälä
Ma eilen illalla puhuin veljen kanssa ja hän ei osanut selittä mitään vain sanoi että kone oli melkein samalainen kun minulle elike 3.0 v6. Ei hän muuten kattonut sita auto vain herähti huomiota kun kuski kaasutteli siis blow off venttiilin ääni tssssss ja tssss oli sillä tuttu. Ma itte miettisin sama että 2.0v6 turbo on välissä - vain yksi kysymys 2.0v6 ei ole niin voimakas kun 3.0v6 170kw miksi kannatais etes vaihta pienempään??
Sopiiko 2.0v6turbo osia ka 3.0v6lle - voi olla että oli jotain tommosta tehty?
Sopiiko 2.0v6turbo osia ka 3.0v6lle - voi olla että oli jotain tommosta tehty?
Alfa on paras - mutta valitettavasti ei ikuinen!:(