Tiivistelmä 33:sen 16v koneen poistosta.
Valvoja: Moderators
Tiivistelmä 33:sen 16v koneen poistosta.
Josko joku asian kokenut kertoisi ihan selvästi ranskalaisilla viivoilla miten taistosta selviää. Koneesta on kaikki letkut ja johdot, sekä laturi ja syylari, ohj.teh. pumppu ym. ylimääränen krääsä jo poistettu.
- Wolffis
- Viestit: 245
- Liittynyt: 21 Heinä 2004, 02:02
- Car(s): 33 1,7 16v, 159 2,4 JTDM
- Paikkakunta: Kouvola
minä oon käyttäny semmosta menetelmää, että vaihdelaatikossa oleva keskikorvakko auki!
-tunkki laatikon alle tukemaan!
-laatikon takakiinnikkeestä 2x 13mm kannalla olevat pultit pois!
-laske laatikon takapää alas!
-tunkki "keulapalkin" alle! (itelle rakensin tuen moottorin alle, jossa menee kaksi kakkosnelosta öljypohjan molemmin puolin ja päissä poikkipuut! p4:ssä kannattaa huomioida, että lankut tulee öljyputkien korvakoiden alle, eikä näin ollen vahingoita putkia!)
-sitten keulapalkin pultit (2xpitkä9+1lyhyt) ja tukivarsien etukiinnityspultit auki!
-sitten jos kaikki johot ja vaierit & letkuhässäkät on irti! ni ei muuta kun nostaa koria ylös ja vetää moottoripaketti alta pois! ite oon käyttäny siihen roklaa!!!
-toivottavasti on apua...
-tunkki laatikon alle tukemaan!
-laatikon takakiinnikkeestä 2x 13mm kannalla olevat pultit pois!
-laske laatikon takapää alas!
-tunkki "keulapalkin" alle! (itelle rakensin tuen moottorin alle, jossa menee kaksi kakkosnelosta öljypohjan molemmin puolin ja päissä poikkipuut! p4:ssä kannattaa huomioida, että lankut tulee öljyputkien korvakoiden alle, eikä näin ollen vahingoita putkia!)
-sitten keulapalkin pultit (2xpitkä9+1lyhyt) ja tukivarsien etukiinnityspultit auki!
-sitten jos kaikki johot ja vaierit & letkuhässäkät on irti! ni ei muuta kun nostaa koria ylös ja vetää moottoripaketti alta pois! ite oon käyttäny siihen roklaa!!!
-toivottavasti on apua...