Alfan jälleenmyynti
Valvoja: Moderators
Ei sentään, nyt minut on käsitetty väärin... tippa munanpäässä katselin saksansivuilta Thesiksiä, mutta kun ne maksavat käteistä rahaa ja sitä ei mulla ollut vaan pikemminkin päinvastoin... Eli jos olisin saanut tuon GT:n nopeasti vaihdettua setelitukkoon niin Hampuri olisi kutsunut, mutta kun ei niin ei.
Toisaalta, olisi se ollut aika riskaabeli sijoitus. Mun näkövinkkelistäni Alfa ja Lancia on aika samankaltaisia. Alfa on sporttinen ja Lancia on luksusta. Kummatkin tinkimättömän tyylikkäitä. Ja omaperäisiä. Mielelläni jatkossa ryhdyn myös lancistiksi, mutta sitä ennen pitäisi hillota olan takaa.
Töihin siitä!
Toisaalta, olisi se ollut aika riskaabeli sijoitus. Mun näkövinkkelistäni Alfa ja Lancia on aika samankaltaisia. Alfa on sporttinen ja Lancia on luksusta. Kummatkin tinkimättömän tyylikkäitä. Ja omaperäisiä. Mielelläni jatkossa ryhdyn myös lancistiksi, mutta sitä ennen pitäisi hillota olan takaa.
Töihin siitä!
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
- hagger16
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Kyllähän nuo molemmat (Lancia ja Alfa) taitavat mukavasti poiketa massasta. Ainakin täällä päin Suomea..
Tänäänkin lämmitti sydäntä nähdä vanha Lancia Delta kaupan pihassa almeracorollien seassa.
Asun kuitenkin esihistoriallisella paikkakunnalla, jossa odotellaan kielipitkällä ensimmäisiä pakkasia ja kun Alfa hyytyy.
Kyllähän tuommoinen ´04 mallinen 166 menisi.. tai sitten sellainen SW kuin vaikkapa Vittoriolla.. nam,nam..
Tänäänkin lämmitti sydäntä nähdä vanha Lancia Delta kaupan pihassa almeracorollien seassa.
Asun kuitenkin esihistoriallisella paikkakunnalla, jossa odotellaan kielipitkällä ensimmäisiä pakkasia ja kun Alfa hyytyy.
Kyllähän tuommoinen ´04 mallinen 166 menisi.. tai sitten sellainen SW kuin vaikkapa Vittoriolla.. nam,nam..
Senza cuore saremmo solo macchine
-