Samaa olen hokenut jo pidemmän aikaa. Nykyisten malmikasojen liikuttelu vaatii jo meikäläisen sukankuluttajan ulottumattomissa olevan aitauksellisen hevosia, tonnin painoinen 33 liikkui kivasti jo 132 hepokatilla. Eivät kaikki edes halua louhosdumpperia, missä on Alfan low fat -sportti á la Lotus Elise & Toyota MR2?Vittorio Jano kirjoitti:Selvästikin tarvetta olisi Club Sport versiolle, josta airbagit, mukitelineet, turvapalkit, ilmastointi ja muut painoa lisäävät lässyttimet on jätetty rannalle.
Alfa Romeo 159
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Epäkelpokeräilijä -
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Eipä sitä kenkälusikka fiilistä saa mistään automallista. Kai se turvavarusteiden poistamiseen on iso kynnys kun noissa eniten seuratuissa kolaritesteissä ei oteta turvavarusteita mukaan jos niitä ei löydy kaikissa mallisarjan tyypeistä.
Hmm tietty jos sitä Club Sporttia möis jollain muulla tyypillä.
Hmm tietty jos sitä Club Sporttia möis jollain muulla tyypillä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Hieman tehopainosuhdetta Alfalta.
33SC12 1,1kg/hv
33/2 2,1kg/hv
33 Stradale 3,0kg/hv
147 GTA 5,4kg/hv
Montreal 5,6kg/hv
ES30 6,0kg/hv
75 3.0 6,5kg/hv
166 3.0 6,6kg/hv
33 1,7 16v 6,7kg/hv
GTV T.B 7,1kg/hv
90 2,5 7,5kg/hv
GTV6 7,7kg/hv
75 T.S 7,6kg/hv
147 2.0TS 8,0kg/hv
164 T.S 8,1kg/hv
156 2.0TS 8,1kg/hv
90 2.0i 8,5kg/hv
Junior Z1.6 8,7kg/hv
166 2.0TS 9,2kg/hv
75 1,6 9,9kg/hv
Yksi erikoisuus mikä vasta nyt tarkemmin katsellessa tuli vastaan on se että ES30:tä joka periaatteessa pienennettiin ja kevennettiin 75:sta niin lopputulos ainakin lähteiden mukaan oli se että 75 3.0 : 1250kg ja ES30 : 1260kg. Onko kellään tietoa miten tuohon päädyttiin?
Samoin kuin se että GTV6 ilmoitetaan painavemmaksi kuin 90:nen...
On 210Kg painavampi kuin GTV2.0..
Pieni laskenta leikki. Keventäisi 75 3.0 200kg (lähelle 1.6 painoa) saataisiin 5,4kg/hv joka normipainoisella V6 samaan tehopaino suhteeseen pääsyksi vaatisi 40hv lisää koneeseen.
ps...saat varmasti erituloksia riippuen lähteestä
33SC12 1,1kg/hv
33/2 2,1kg/hv
33 Stradale 3,0kg/hv
147 GTA 5,4kg/hv
Montreal 5,6kg/hv
ES30 6,0kg/hv
75 3.0 6,5kg/hv
166 3.0 6,6kg/hv
33 1,7 16v 6,7kg/hv
GTV T.B 7,1kg/hv
90 2,5 7,5kg/hv
GTV6 7,7kg/hv
75 T.S 7,6kg/hv
147 2.0TS 8,0kg/hv
164 T.S 8,1kg/hv
156 2.0TS 8,1kg/hv
90 2.0i 8,5kg/hv
Junior Z1.6 8,7kg/hv
166 2.0TS 9,2kg/hv
75 1,6 9,9kg/hv
Yksi erikoisuus mikä vasta nyt tarkemmin katsellessa tuli vastaan on se että ES30:tä joka periaatteessa pienennettiin ja kevennettiin 75:sta niin lopputulos ainakin lähteiden mukaan oli se että 75 3.0 : 1250kg ja ES30 : 1260kg. Onko kellään tietoa miten tuohon päädyttiin?
Samoin kuin se että GTV6 ilmoitetaan painavemmaksi kuin 90:nen...

Pieni laskenta leikki. Keventäisi 75 3.0 200kg (lähelle 1.6 painoa) saataisiin 5,4kg/hv joka normipainoisella V6 samaan tehopaino suhteeseen pääsyksi vaatisi 40hv lisää koneeseen.
ps...saat varmasti erituloksia riippuen lähteestä

Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
http://www.alfa159.com näyttää heränneen henkiin.
(siirsin tämän tuolta Uutisia Alfa Romeosta-topicin alta, kun tuntui että menee jo 159-keskusteluksi eikä uutisiksi)
BMW:n uusi 330i näyttäisi nimittäin maksavan 53000, ja sen vakiovarustelistakin alkaa olla jo melko OK, ainut suurempi puute näyttäisi olevan vakionopeudensäädin joka on lisävarustelistalla. Ei tule varmasti kovin moni bemarikuski vakavissaan Alfaa edes harkitsemaan jos hinta on about sama.
Ja kuten on jo aiemminkin puhuttu, 159:n ongelma on 2.2JTS:n ja 3.2V6:n välistä puuttuva moottori. BMW:llä siihen löytyy 325i, hinta 45800 perusvarusteilla...heck, minäkin harkitsisin mieluummin tuommoista kuin 159:ää hintaan yli 50keur tai toisaalta 2.2JTS:ää jos se tuntuisi laiskalta.
Mutta nyt - jos 159 3.2V6 saadaankin painettua alle neljän kympin niin silloin luulisi paatuneimmankin bemarikuskin miettivän toisen kerran, kannattaisiko halvempi ja tehokkaampi (ja nelivetoinen!) kuitenkin käydä edes kokeilemassa. Ja jos laatu on tosissaan kohdillaan niin tiedä vaikka saataisiin uusia käännynnäisiä Alfamiesten joukkoon.
Joopa joo, saahan sitä toivoa.
Tuo 3.2V6:n hintahan näyttää kiintoisalta - meinaan, nythän esim Alfa GT 3.2V6 on hinnaltaan 51900 Suomessa tällä hetkellä. Jos DA päättää iskeä 159 3.2V6:een kunnon katteet ja täräyttää perinteiseen tapaan hinnaksi yli 50keur, niin eipä edelleenkään miltään BMW:ltä markkinoita Suomessa vallata. Johon tuo 159 kai kuitenkin yrittää Keski-Euroopassa nyt kovasti iskeä.alfista kirjoitti:Alfa 159 hintoja julkistettu Italiassa.
3.2 V6 JTS Q4 34,600
...
Exclusive (Distinctive) version hintoja. se on Italiassa 30.021 ja Suomessa 30700 (Progression + Suomivarusteet), joten hinnat ovat
BMW:n uusi 330i näyttäisi nimittäin maksavan 53000, ja sen vakiovarustelistakin alkaa olla jo melko OK, ainut suurempi puute näyttäisi olevan vakionopeudensäädin joka on lisävarustelistalla. Ei tule varmasti kovin moni bemarikuski vakavissaan Alfaa edes harkitsemaan jos hinta on about sama.
Ja kuten on jo aiemminkin puhuttu, 159:n ongelma on 2.2JTS:n ja 3.2V6:n välistä puuttuva moottori. BMW:llä siihen löytyy 325i, hinta 45800 perusvarusteilla...heck, minäkin harkitsisin mieluummin tuommoista kuin 159:ää hintaan yli 50keur tai toisaalta 2.2JTS:ää jos se tuntuisi laiskalta.
Mutta nyt - jos 159 3.2V6 saadaankin painettua alle neljän kympin niin silloin luulisi paatuneimmankin bemarikuskin miettivän toisen kerran, kannattaisiko halvempi ja tehokkaampi (ja nelivetoinen!) kuitenkin käydä edes kokeilemassa. Ja jos laatu on tosissaan kohdillaan niin tiedä vaikka saataisiin uusia käännynnäisiä Alfamiesten joukkoon.
Joopa joo, saahan sitä toivoa.

- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
- Paikkakunta: Helsinki
BMW 325i:n ja Alfa 159 3.2 Q4:n hinnat Italiassa perusvarusteilla ovat miltei identtiset (arvonlisäveroineen siinä 39.000 euron liepeillä). Eli Q4:n hinta voisi teoriassa asettua Suomessa 46.000 euron tuntumaan, ei varmasti kuitenkaan alle neljänkympin.sami_r kirjoitti:Ja kuten on jo aiemminkin puhuttu, 159:n ongelma on 2.2JTS:n ja 3.2V6:n välistä puuttuva moottori. BMW:llä siihen löytyy 325i, hinta 45800 perusvarusteilla...heck, minäkin harkitsisin mieluummin tuommoista kuin 159:ää hintaan yli 50keur tai toisaalta 2.2JTS:ää jos se tuntuisi laiskalta.
Mutta nyt - jos 159 3.2V6 saadaankin painettua alle neljän kympin niin silloin luulisi paatuneimmankin bemarikuskin miettivän toisen kerran, kannattaisiko halvempi ja tehokkaampi (ja nelivetoinen!) kuitenkin käydä edes kokeilemassa.
ehm....luulin että tämä olisi kiinnostanut teitä enemmän
anyway....veikkaisin että halvimman 159:n tulee saamaan Suomesta vajaalla 33.000:lla eurolla.
3,2 Q4 sen sijaan saattaisi lähteä viidellä kymmenellä tonnilla, kuten 156GTA.
p.s Huomatkaa että 159 on paremmin varusteltu kuin kilpailijansa ja takuu on ainakin Italiassa 3 vuotta.

anyway....veikkaisin että halvimman 159:n tulee saamaan Suomesta vajaalla 33.000:lla eurolla.

3,2 Q4 sen sijaan saattaisi lähteä viidellä kymmenellä tonnilla, kuten 156GTA.
p.s Huomatkaa että 159 on paremmin varusteltu kuin kilpailijansa ja takuu on ainakin Italiassa 3 vuotta.
- il_dottore
- Viestit: 100
- Liittynyt: 03 Loka 2005, 22:49
- Car(s): Maserati GranTurismo 4.2 ('07)
Alfa-Romeo 159 SW 1.9 JTS ('06)
ex-156 SW ('04) - Paikkakunta: Espoo
Tätähän ne muutkin merkit harrastaa nyt, että kasvattavat noita upper mid-size eli D-segmenttien malleja ja pudottavat pois entisiä E-segmentistä.Laku kirjoitti:Onpas 159 hirveen kokonen lotja.
Opel teki juuri näin uudella Vectralla, joka on edeltäjäänsä selvästi suurempi, ja lopetti samalla Omegan.
Siksi ounastelen, että 159 ollessa noin kookas, 166 ei saa seuraajaa, vaan tilalle voi tulla "jotain ihan muuta...!"

149 kasvaa uusiin c-segmentin mittoihin.....430-435cm....sw:tä ei kuitenkaan tule...alfista kirjoitti:Niin, eli sekä ala- että yläpuolelle. Olen edelleen varma, että 147-149 mallistoon tulee 5 ovinen samaan kokoluokkaan kuin 156 oli. Eräänlainen 5 ovinen GT. Samoin yläpuolelle selvästi suurempi malli kuin 166 on.
Se näkee ken elää
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
42 tonttua...tuosta...alfista kirjoitti:Ensimmäinen 159 myynnissä:

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Tuli tuossa mieleen että onko Suomeen mahdollista ostaa autoa verottomana toisesta EU-maasta ja sitten maksaa Suomen verot autosta ja näin toivon mukaan säästää joku euro? Nämä autojen verottomat hinnat vaihtelee maitten välillä ja ovat yleensä halvimmillaan korkean verotuksen maissa. No Suomi tietysti kuuluu näihin mutta pahempiakin on kuten Tanska. Eikös esim 147 2.0 3-ov hinta Suomessa jää Tanskan vastaavan eli 44.000€ alle? Mutta onko tällainen tuontikäytäntö Suomessa ylipäätään mahdollista. Ruotsiin ovat hakeneet uusia Alfoja Tanskasta jonkin verran, säästöä syntyy tuhansia euroja. Tehtaan takuu toimii tietysti.silverine kirjoitti:42 tonttua...tuosta...alfista kirjoitti:Ensimmäinen 159 myynnissä:
EDIT: Tanskan verolliset hinnat http://pdf.alfa159.dk/ALFAprisliste.pdf
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”
Siis mitäh166 kirjoitti:EDIT: Tanskan verolliset hinnat http://pdf.alfa159.dk/ALFAprisliste.pdf

- MilleMiglia
- Viestit: 65
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 14:50
- Paikkakunta: Lappeenranta
http://www.autobild.de/artikel.php?artikel_id=9756
Tuolta kun valitsee Panoramen, pääsee katsomaan 159:n erilaisia sisustus
vaihtoehtoja.
Tuolta kun valitsee Panoramen, pääsee katsomaan 159:n erilaisia sisustus
vaihtoehtoja.
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
- Paikkakunta: Helsinki
Eli Tanskassa 159 3,2 Q4 on melkein 30.000 kruunua 325i:tä kalliimpi.Boxer33 kirjoitti:Siis mitäh159 V6 24v lusso 77 808 €!!! No GT 3,2 on vieläkin paremmin arvossaan, vain vaivaiset 81 119 €..
Tanskan hinnoista laskemalla ja vertaamalla kotimaiseen GT 3,2:n hintaan saadaan tuolle 159 3,2 Q4:lle teoreettiseksi Suomen hinnaksi karvan verran alle 50 tuhatta, mikä olisi täälläkin muutaman tuhatlappusen verran liikaa vastaaviin saksalaisiin verrattuna.
liikaa ? jos tuohon sisältyy vielä se 3 vuoden takuu ja ilmaiset huollot?Officer Cartman kirjoitti:
Eli Tanskassa 159 3,2 Q4 on melkein 30.000 kruunua 325i:tä kalliimpi.
Tanskan hinnoista laskemalla ja vertaamalla kotimaiseen GT 3,2:n hintaan saadaan tuolle 159 3,2 Q4:lle teoreettiseksi Suomen hinnaksi karvan verran alle 50 tuhatta, mikä olisi täälläkin muutaman tuhatlappusen verran liikaa vastaaviin saksalaisiin verrattuna.
330i Sedan E90 VB31 53 200 bemarin nelivetoa ei hinnastossa vielä näy
Audi A4 Sedan 3,2 FSI 188 kW quattro 57 450
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
- Paikkakunta: Helsinki
Jep, valmistajan tarkoituksena on ollut hinnoitella 159 3.2 Q4 perusvarustein samalle viivalle nimenomaan 325i:n kanssa. Hinnathan ovat miltei pilkulleen samat esimerkiksi Italiassa. Suomessa 325i maksaa perusvarusteilla 45.800 euroa.V6 kirjoitti:liikaa ? jos tuohon sisältyy vielä se 3 vuoden takuu ja ilmaiset huollot?
Saksalaisissa on IMO näissä segmenteissä jonkin verran turhaa alkuperämaalisää.
Ei hullumpaa ei. Ja ne saundit.. Ihmeellistä miten alfan insinöörit on onnistunu loihtimaan GM-pohjaisesta koneesta niinkin alfamaiset saundit. Ei heti tule mieleen mitään toista tehdasvalmisteista nelisylinteristä josta lähtee yhtä miellyttävät äänet. Juurikin kärsin viikon saksassa perusgolfia kuunnellen. Ja vielä kun olin etukäteen yrittänyt varata 147:n, joka sitten yllättäen olikin loppu..MilleMiglia kirjoitti:http://www.autobild.de/artikel.php?artikel_id=9756
Tuolta kun valitsee Panoramen, pääsee katsomaan 159:n erilaisia sisustus
vaihtoehtoja.
Jaa, mä ku en kuullu siinä oikein mitään. Tuskin se todellisuudessa kuitenkaan nykyistä huonompi on. Eikös kone ole periaatteessa sama? Ainakin minut se viisipyttyinen diisseli vakuutti siinämäärin, että tulevan auton pellin alta se toivonmukaan löytyy. Oli ääntä, vääntöä ja menoa..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Diesel kuulostaa Transporterilta.
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
En ainakaan muista nähneeni tätä videonpätkää alfa.bbs:llä, 159 in action.
http://www.cuoresportivo.dk/Downloads/a ... dsport.wmv
http://www.cuoresportivo.dk/Downloads/a ... dsport.wmv
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”
delta saa ne hätäisesti kasatut sopivasti vähän edullisemmin, ja myy sitten ihan normi hintaan kuluttajilleBoxer33 kirjoitti:Tiukka setä. Myyvät sitten varmaan ne hätäisesti kasatut deltamotorsille tänne pohjolaan. Ja taas saadaan ihmetellä, et mikä mättää..Mirafiori kirjoitti:159n tuotanto oli tuossa jokin aika sitten pysähdyksissä, sillä ketter ei ollut työn laatuun tyytyväinen

- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
Noihin hintaodotuksiin. Otin joskus ylös saksan ja suomen 156 hinnoittelut ja tarkastelin niiden pohjalta tulevaisuuden hintoja 159:lle.
Näillä päädyin sitten seuraaviin, jotka siis tietysti saattavat olla aivan metsässä.. Lieneekö jälleen suomessa vain distinctive varutelu?
1.9 dist. n. 35 000
2.2 dist. n. 39 000
3.2 dist. n. 48 500
Saksanmaalla muuten mielenkiintoinen hintaero 1.9 vrt 2.2. Hinnat
1.9 prog. 26 700 2.2 prog 28 100
1.9 dist. 28 500 2.2 dist 29 900
Eli perusvarusteisemman 2.2:n saa halvemmalla kun 1.9:n heebeleillä! Koneen tuoma hintaero 1.9 --> 2.2 1400 egee.
Näillä päädyin sitten seuraaviin, jotka siis tietysti saattavat olla aivan metsässä.. Lieneekö jälleen suomessa vain distinctive varutelu?
1.9 dist. n. 35 000
2.2 dist. n. 39 000
3.2 dist. n. 48 500
Saksanmaalla muuten mielenkiintoinen hintaero 1.9 vrt 2.2. Hinnat
1.9 prog. 26 700 2.2 prog 28 100
1.9 dist. 28 500 2.2 dist 29 900
Eli perusvarusteisemman 2.2:n saa halvemmalla kun 1.9:n heebeleillä! Koneen tuoma hintaero 1.9 --> 2.2 1400 egee.
159:n hinta
Päädyin jonkin verran alhaisempiin hintoihin kun lähtökohtana on 156 2.0 JTS:n hinta Suomessa ja Saksassa. EU:n julkaiseman hintavertailun mukaan kyseisen mallin ovh Saksassa (Progression) on 24800 € verollisena ja verottomana 21 379 € (Saksassa ei ole autoveroa, vain 16%:n ALV). Vastaavasti 156:n hinta Suomessa on 30 700 € verollisena (vero 28%-650€ +22% ALV) ja verottamana 20167€. Suomessa 156:n veroton hinta on siis 94,3% Saksan hinnastaAlfetta&156 kirjoitti:Noihin hintaodotuksiin. Otin joskus ylös saksan ja suomen 156 hinnoittelut ja tarkastelin niiden pohjalta tulevaisuuden hintoja 159:lle.
Näillä päädyin sitten seuraaviin, jotka siis tietysti saattavat olla aivan metsässä.. Lieneekö jälleen suomessa vain distinctive varutelu?
1.9 dist. n. 35 000
2.2 dist. n. 39 000
3.2 dist. n. 48 500
159:n hinnat Saksassa ovat:
159 1.9 JTS Progression 20317 €, 26700 €verollisena
159 1.9 JTS Distinctive 24569 €, 28500 €verollisena
159 2.2 JTS Progression 24224 €, 28100 €verollisena
159 2.2 JTS Distinctive 25776 €, 29900 €verollisena
159 3.2 JTS Progression 30086 €, 34900 €verollisena
159 3.2 JTS Distinctive 32629 €, 37850 €verollisena
Jos edellä mainittu oletus pitäisi edelleen paikkansa, että Suomen verottomat hinnat olisivat myös jatkossa 94,3% Saksan hinnoista, niin hinnoiksi 159:lle Suomessa muodostuisi:
159 1.9 JTS Progression 21713 €, 33113 €verollisena
159 1.9 JTS Distinctive 23176 €, 35339 €verollisena
159 2.2 JTS Progression 22851 €, 34891 €verollisena
159 2.2 JTS Distinctive 24315 €, 37177 €verollisena
159 3.2 JTS Progression 28381 €, 43526 €verollisena
159 3.2 JTS Distinctive 30780 €, 47273 €verollisena.
Verottomat hinnat ovat toisaalta tasaantumassa eri EU maiden välillä. Tällä hetkellä erot ovat todella suuria. Toisaalta varustelu voi olla erilainen Suomessa. Eli lasketutut hinnat voivat olla vain kaunista unta.
Re: 159:n hinta
Niin... ja Deltalla tahtovat nuo hintaerot mallien välillä kasvaa jollain ihan omalla "hatusta" kaavalla. Nimittäin tuohan näyttäisi hyvältä listalta, kyllä kauppa kävisi mutta en oikein usko.Jukka kirjoitti: Verottomat hinnat ovat toisaalta tasaantumassa eri EU maiden välillä. Tällä hetkellä erot ovat todella suuria. Toisaalta varustelu voi olla erilainen Suomessa. Eli lasketutut hinnat voivat olla vain kaunista unta.
- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
jokatapauksessa on turha vielä spekuloida hinnoilla, sillä alfan viimeaikaiset vaikeudet ja Baravallen tulo ovat mm. Breran hinnanalennuksen takana
(Breran lanseerausta lykättiin ja lähtöhinta asettui 34.000 euroon aikaisemmasta 38.000 eurosta)
odotettavissa voi siis olla että baravalle tarkastaa kalbfellin aikana 159:lle asetutut hinnat, mutta ei tietenkään välttämättä ihan heti.
(Breran lanseerausta lykättiin ja lähtöhinta asettui 34.000 euroon aikaisemmasta 38.000 eurosta)
odotettavissa voi siis olla että baravalle tarkastaa kalbfellin aikana 159:lle asetutut hinnat, mutta ei tietenkään välttämättä ihan heti.