Alfoista
Valvoja: Moderators
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 09 Marras 2005, 20:38
Eli mitä eroa näissä on? Pelkkä ohjelmointi vai onko myös rautaa?
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 09 Marras 2005, 20:42
En nyt jaksa muistaa mitä eroa, mutta ei ole pelkkä softajuttu.
mattijus
Viestit: 5098 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 09 Marras 2005, 20:45
105hv:ssä ilmeisesti yksi hajoava osa vähemmän, eli ajoituksenmuunnin puuttuu.
VMP
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 09 Marras 2005, 21:06
Jees, kuulostaa hyvältä. Eikä tuo ajoituksenmuunnin ole tehojen takia vaan väännön, mutta voi olla virittely ajatukset turhia.
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 09 Marras 2005, 22:10
Onko kellään molemmista kokemusta? 120hp kuullostaa vielä ihan siedettävältä mutta miten tuo 105hp? Tämähän on tietenkin suhteellista mutta silti voi jättää spekulaatiot pois jos ei ole edes molempia livenä nähnyt..
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 09 Marras 2005, 22:23
Kolme päivää ajelin Deltan 105 heppasella kun oma 120hv oli tilauksessa. En oikeesti huomannut kulkupuolessa mitään eroa.
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 09 Marras 2005, 23:25
Amatööri heittää löysän lonkalta: 120-heppainen kiertää korkeammalle ja tehot on siellä.
J Grönlund
Viestit: 112 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi
Viesti
Kirjoittaja J Grönlund » 11 Marras 2005, 03:32
alfista kirjoitti: Eli mitä eroa näissä on? Pelkkä ohjelmointi vai onko myös rautaa?
Jos ei muuta niin ainakin 15 Hp
/Juha
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 11 Marras 2005, 09:42
Tjoo, yritän tässä puhua emäntää ympäri vaihtamaan Sitikan 147:aan, mutta kun se nirso haluaisi välttämättä mustan 156:n
HR
Viestit: 783 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele
Viesti
Kirjoittaja HR » 11 Marras 2005, 14:16
Tarkotit varmaan 147. Meillä emäntä haikailee 147:n perään, itse olen yrittänyt sanoa että samaan hintaan saa käytettynä 156:n, vaan ei 56:nen kelpaa kun on liian tavallinen. Toisaalta olisi kyllä jotenkin kornia jos pihassa olisi kaksi 156:sta.
"Timing cingulum off et valuulas node"
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 11 Marras 2005, 14:34
Jep 147:aa tarkoitin, näppäilyvirhe. Toinen 156 pitäisi olla edes dieseli, että olis jotain logiikkaa. Vielä siistimpää olisi, että toinen olisi Croswagon
Vaasassa on yksi erikoisen edullinen 147, joka on kuntoonsa nähden paljonkin normaaleja 156:a edullisempi.