Eli minulla lienee tuolla aiemmin mainittua ongelmaa tuon ryypyn kanssa. Nimittäin nyt kun pakkaset alkoi ja auto oli piuhan nokassa, NIIN EI LÄHTENYT ENÄÄ KÄYNTIIN! Hirvee bensan käry, aivan kuin se saisi liikaa ja todellakin niin paljon liikaa, ettei käynnisty. Nyt on pirssi pari päivää ollut parkkiksella ja V...AA!
Auto on siis mallia 75 V6 3.0
Onko antaa näin maallikolle jotain helppoa ohjetta, millä saisin "huijattua" tuon ryypyn pois pelistä. Niin ja homma pitäisi kyetä tekemään parkkipaikalla omin pienin kätösin...
Auttakaa Alfistia mäessä....
Vielä tuohon lohkolämppäriin liittyen
Valvoja: Moderators
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Mulla 33:nen tekee samaa jos on ollut piuhan perässä alle 2 tuntia. Käynnistys yrityksen seurauksena yleensä menee tulpat rikki. Uusilla tulpilla kone hörähtää käymään saman tien.
Olisikohan syynä se että boxerin toinen kansi on lämmin ja toinen kylmä. V6:ssa voisi olla samoja oireita. Itsellä on v6:ssa letkulämppäri joka lämmittää koneen tasaisemmin. Tosin nykyään se on kytketty pois käytöstä Webaston takia.
Olisikohan syynä se että boxerin toinen kansi on lämmin ja toinen kylmä. V6:ssa voisi olla samoja oireita. Itsellä on v6:ssa letkulämppäri joka lämmittää koneen tasaisemmin. Tosin nykyään se on kytketty pois käytöstä Webaston takia.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.