1.8 TS vs 2.0 JTS

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

1.8 TS vs 2.0 JTS

Viesti Kirjoittaja MP »

Moro,

Onko tietoa 156 1.8 TS, 2.0 TS ja 2.0 JTS dynotuloksista (euro 3).

JTS-dynokäppyroitä löytyy netistä kohtuu helposti. Löytyykö noihin muihin?

Kyselen taas siksi koska aimmin on todettu, että 2.0 JTS 165 hepasta on todettu puuttuvan jopa 15% eli jäljellä olis silloin vain 140. Muistan nähneeni Euro 2- 2.0 TS:stä mitatun aiemmin 140-144 heppaa jossain käppyröissä netissä, mutten löytänyt niitä. Samoilla sivuilla ero oli muistaakseni 2-2,5 heppaa 1.8 TS:ssään (jossa on tiuhemmat välitykset). Ero siis 1.8 TS:n ja 2.0 TS:n välillä pieni.

Kaikki tämä siksi, että hankkiako suoraan 1.8 Super SW ennen 2.0 JTS:ssää, joka maksaa vähän enemmän. Ei viitsis maksaa yhtään ylimääräsitä siitä JTS merkistä ja takalasin nostimista, jos teho onkin oikeasti sama.

Ainakin perstuntumalla 2000 vm. TS veti JTS:ssää paremmmin, mutta väänti huonommin.
MP

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Parasta käydä kokeilemassa molempia. Ovat todella eriluonteisia koneita. Dynotuloksia en ole nähnyt, mutta tuon tehonpuutteen pitäisi vaivata vain alkupään JTS:iä, eli osaa 02-mallisista. Alakierrosvääntö on 2.0 JTS:ssä aivan eri luokkaa kuin 1.8 tai 2.0TS:ssä.

Vastaa Viestiin