Lepää rauhassa 147...
Valvoja: Moderators
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Georgios Terziakis
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
- Paikkakunta: Imatra
Olikos tää cerato se Kian iso malli, no jos oli niin viime kesänä pääsin ajelee semmosella 2.5 v6:lla, tiptronictyyppisellä vaihteistolla, ei yhtään pöllömpi, nahkasisusta, kaikki muutkin mausteet, eikä maksa aivan ylettömästi, onhan noissa hyvät takuut, sopii kai niille ketkä vaihtaa autoa parin kolmen vuoden välein... Tykkäsin kyllä..
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Georgios Terziakis
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
- Paikkakunta: Imatra
Myönnän, että nuo viimeisimmät 626:t ja 323:t on aika karmean neutraalin syöksysämpylän näköisiä.... On ne kuitenkin osannut jotain kopioida alfasta noissa uudemmissa malleissa ja ne vetää vertoja jo sorolloillekkin.Cuore Sportivo kirjoitti:Corolloja on joka kadunkulmassa kuussataa, mutta jotenkin sekin säväyttää Mazdaa enemmän.
<liitetty maksalaatikon kuva>
Noista uudemmista alfoista ei löytynyt yhtä pahaa esimerkkiä vastineeksi eikä vanhempia jaksa alkaa kommentoimaan.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Jep, näin on. Mutta tuo kopiointi juuri on niin helvetin säälittävää. Yritetään tehdä mitäänsanomattomasta autosta jotain aivan muuta, siinä kuitenkaan onnistumatta. Corolla on sentään aidosti tylsä. Sillä on oma tyylinsä. Ihan rehellisesti sanottuna ajaisin tuhat kertaa mielummin T-Sportilla kuin yhdelläkään Mazdalla. Ja mielestäni luotettavuuden kannalta pari vuotta vanha T-Sport on ihan yhtä varma ostos kuin uusi Mazda 3.R@gdoll kirjoitti: On ne kuitenkin osannut jotain kopioida alfasta noissa uudemmissa malleissa ja ne vetää vertoja jo sorolloillekkin.
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
On ollut Mazdalla sellaisiakin kausia mutta tällä hetkellä mielestäni on hyvällä linjalla jos toki paljon syntyy kopiointinakin (nimenomaan "meidän" suunnalta). Ja on Mazda yrittänyt ennenkin, kuka piirsi Mazda 1500:en?Cuore Sportivo kirjoitti:Mazda on kyllä tylsin ja mitäänsanomattomin kulkuneuvo mitä maailma päällään kantaa.
EDIT: tältä se näyttää, muistuttaako mitään muuta? http://www.mazdarotary.net/buzzzn.htm
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”
Kyllähän tuossa on piirteitä esim. Isuzu Belletistä tai giuliasta/GTV:stä...166 kirjoitti:muistuttaako mitään muuta? http://www.mazdarotary.net/buzzzn.htm
Eipä tuolla Mazdalla ainakaan omakohtaisesti ole mitään edelläkävijä-malleja muuta kuin nuo wankel-RX:t
Edit. pikku googletuksella selvisi että perskules, tuo 1500:n on Bertonen käsialaa.
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Aivan!R@gdoll kirjoitti:[
Edit. pikku googletuksella selvisi että perskules, tuo 1500:n on Bertonen käsialaa.
"Ensimmäiset myyntiin tarkoitetut Mazdat saapuivat Suomeen 23.4.1967 M/S Figaro -aluksella. Laivassa oli 300 Mazda 1500 De Luxea, jotka olivat Bertonen muotoilemina monia aikalaisiaan linjakkaampia."
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Mitä te oikein meinaatte? Mutkaista tietä kun yrittää edetä kohtalaisella vauhdilla ja mazda tai datsuni meinaa livetä hanskasta, niin siitä on tylsyys kaukana!Boxer33 kirjoitti:No ei nyt sentään! Mielestäni Nissan vie tämän pokaalin jo monien vuosien ammattitaidolla..Cuore Sportivo kirjoitti:Mazda on kyllä tylsin ja mitäänsanomattomin kulkuneuvo mitä maailma päällään kantaa.
Sellainen japanialaisen kopiointi/insinööritaidonnäyte kun ei ole takaisin hallinnassa yhdellä pienellä ratin liikkeellä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
On ne japanialaiset ainakin oppineet tekemään rahaa autotehtailuilla, japsimerkit kun ovat yleisesti ottaen paljon paremmassa tuloskunnossa kuin eurot ja varsinkin jenkit. Sehän se omistajia loppujen lopuksi kiinnostaa, ei niinkään se, onko jossain (eurooppalaisittain) halvassa pikkuautossa "luonnetta" vai ei.
- Epäkelpokeräilijä -
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Tarkoitatko sitä, kun Renaultin suorittama haltuunotto pelasti Nissanin konkurssilta? Mazdallakaan ei tainnut kaksisesti mennä ennen yhteistyötä Fordin kanssa?Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:On ne japanialaiset ainakin oppineet tekemään rahaa autotehtailuilla, japsimerkit kun ovat yleisesti ottaen paljon paremmassa tuloskunnossa kuin eurot ja varsinkin jenkit. Sehän se omistajia loppujen lopuksi kiinnostaa, ei niinkään se, onko jossain (eurooppalaisittain) halvassa pikkuautossa "luonnetta" vai ei.
En tiedä pitäsikö laittaa uusi aihe, mutta jatketaan nyt täällä, kun ot:lla mennään muutenkin.
Löysin tuolta ajovalo.netistä ylläpitäjän, Timo Nurmelan, omat suosikit kauneimmiksi autoiksi. LINKKI, kliks
Listalla monta loistavaa klassikkoa, mutta ihan kaikki valinnat ei olisi omalla vastaavalla listalla.
Toisena asiana kiinnitti huomiota alareunassa olevat ns. parhaat mallistot puolivuosikymmenittäin...
Löysin tuolta ajovalo.netistä ylläpitäjän, Timo Nurmelan, omat suosikit kauneimmiksi autoiksi. LINKKI, kliks
Listalla monta loistavaa klassikkoa, mutta ihan kaikki valinnat ei olisi omalla vastaavalla listalla.
Toisena asiana kiinnitti huomiota alareunassa olevat ns. parhaat mallistot puolivuosikymmenittäin...
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava