Terve,
en ole ollut Alfani omistaja kuin vähän aikaa( 156 v6).
Autoni on madallettu Novitecin jousilla, alla on 17x 225x45 pyörät.
Ongelmana on paikallaan ratin pyörittäminen, eli se klonksuu?
Ei taida olla ihan normaalia?
Ja toinen ongelma: vasen etupää pitää pienen niksahdus äänen kun ajaa hiljaa, vaikka katu kivetyksen yli?
Kiitos paljon etukäteen!
T:js72
156:n ohjauksessa väljää?
Valvoja: Moderators
Re: 156:n ohjauksessa väljää?
paikallaan ei kannata pyöritellä rattiajs72 kirjoitti:Terve,
en ole ollut Alfani omistaja kuin vähän aikaa( 156 v6).
Autoni on madallettu Novitecin jousilla, alla on 17x 225x45 pyörät.
Ongelmana on paikallaan ratin pyörittäminen, eli se klonksuu?
Ei taida olla ihan normaalia?
Ja toinen ongelma: vasen etupää pitää pienen niksahdus äänen kun ajaa hiljaa, vaikka katu kivetyksen yli?
Kiitos paljon etukäteen!
T:js72
Re: 156:n ohjauksessa väljää?
Tuskin se on kuitenkaan ratti mikä klonksuu??? Minä en ainakaan silloin ajaisi autolla metriäkään!js72 kirjoitti:Terve,
en ole ollut Alfani omistaja kuin vähän aikaa( 156 v6).
Autoni on madallettu Novitecin jousilla, alla on 17x 225x45 pyörät.
Ongelmana on paikallaan ratin pyörittäminen, eli se klonksuu?
Ei taida olla ihan normaalia?
Ja toinen ongelma: vasen etupää pitää pienen niksahdus äänen kun ajaa hiljaa, vaikka katu kivetyksen yli?
Kiitos paljon etukäteen!
T:js72
Varmaankin se klonksuminen tulee jostain tukivarsista/puslista tms. Kannattaa viedä suoraan pajalle. Jos jossain on väljää kuluu muutkin osat nopeammin ja saattaa renkaatkin kulua epätasaisesti.
Ei enää Alfaa... eipä
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Tervetuloa joukkoon! Autosi tiedot ovat kovin samanlaiset kuin omani, pistäpäs kuvia albumiin. Kaikki viat niinkin oleellisessa paikassa kuin ohjauksessa kannattaa ottaa vakavasti. Varsinkin kun syy on tuntematon. Ja vinkinä tosiaan ettei kannata varsinkaan noin leveitä renkaita pyörittää paikallaan vaikka ohjaustehostin hommasta helppoa tekeekin. Renkaalle ja nivelille rasitus on melkoinen. Ed autossani oli vastaava vika ajoittain, ja se johtui viallisesta ohjaustehostimen pumpusta. Luultavasti kuitenkin "vain" väljää jossain nivelessä.
Tuossa toisessa threadissä puheltiin hyvin saman tapaisesta kolinasta, käypäs vilkaisemassa. Eli todennäköisesti alapallonivel?
Tuossa toisessa threadissä puheltiin hyvin saman tapaisesta kolinasta, käypäs vilkaisemassa. Eli todennäköisesti alapallonivel?
Ayrton Senna da Silva forever
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ohjausvaihteen kärsimisestä puhumattakaan. Eivät ole tiivisteet kauhean mielissään jos tehostin joutuu koville.Wile E. Coyote kirjoitti:Ja vinkinä tosiaan ettei kannata varsinkaan noin leveitä renkaita pyörittää paikallaan vaikka ohjaustehostin hommasta helppoa tekeekin. Renkaalle ja nivelille rasitus on melkoinen.
- Epäkelpokeräilijä -