CARF Kausi 2006
Valvoja: Moderators
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
CARF Kausi 2006
CARF:n sivuille on päivitetty vuoden 2006 ohjelma. Näyttää olevan jo vajaan kuukauden päästä Nokian talviajo ja kesän mittaan neljä ratapäivää, kaksi Apparalla, yksi Alastarolla ja yksi Jurvassa.
- Toronado
- Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Miten onnistuikin CARF taas saamaan vuosikokouksen samalle päivälle kuin AREF.Vaikutta äkkikseltään ihan tarkoitukselliselta vee-tyyliltä! 
Itse olen jäsen kummassakin kerhossa ja olisihan noissa voinut molemmissakin kokouksissa käydä,nyt menee taas arpomiseksi.

Itse olen jäsen kummassakin kerhossa ja olisihan noissa voinut molemmissakin kokouksissa käydä,nyt menee taas arpomiseksi.
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.
- Garrett
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Viesti:
Juu, päivämäärät muuttuvat takuulla. Ainakin yksi. Alastaro ei nimittäin enää ollut vapaana tuona päivänä. Hitto. Näköjään se kuitenkin laitettiin esille.puuha kirjoitti:Jos viimevuoteen on katsomista niin ohjelma on "due to changes"...
Mutta muuten ok että 4 ratapäivää!
Vuosikokouksessa, jonka päivä oli päätetty jo lokakuussa muista tietämättä, nuo radat varmistetaan.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- Garrett
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Viesti:
Ohjelma päivitetty CARF:n sivuille. Päivät ovat nyt varmistettuja, eli ei muutu enää.* Voi merkitä kalentereihin ja sopia vapaapäivät ja viikonloput.Garrett kirjoitti:Juu, päivämäärät muuttuvat takuulla.puuha kirjoitti:Jos viimevuoteen on katsomista niin ohjelma on "due to changes"...
Mutta muuten ok että 4 ratapäivää!
(* ellei vuosikokouksessa jäsenet halua perua kaikkia)

Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.