Naiset kertovat autoilukokemuksia...
Valvoja: Moderators
- Kaalipata
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
Mulla aukes vasta kun viritti cookien veks linkistä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm ... =1&smode=1
EDIT: Hauskaa juttua kaiken kaikkiaan
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm ... =1&smode=1
EDIT: Hauskaa juttua kaiken kaikkiaan
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Tommi_80
- Car(s): ex. 156 GTA
ex. 156 2.5 - Paikkakunta: Espoo
Siis ei jumalauta... tämmöiset keskustelupalstat pitäisi kieltää lailla! Ei pysty lukemaan loppuun asti.AP vauvafoorumilla kirjoitti:Neuvojen avulla sain konepellin auki, mutta en sitten laittanut sinne vettä, kun ette lupaa antaneet. Pesin ikkunan lumella, ja pääsin autolla liikenteeseen. Mies on edelleen matkoilla, eikä siis voi täyttää sitä tänäänkään. Eli olikos jo mainittu mistä sitä ainetta sinne saa ja mistä tiedän minkälainen aine sopii meidän autoon, joka siis oli audi. En myöskään löytänyt autosta säiliötä, jossa olisi mitään kuvia päällä. Onko siis tietoa, minkä värinen se ko säiliö on?
Ei vika ole aina naisessa
Entinen tyttöystäväni, nykyinen vaimoni oli liikenteessä meikäläisen MKII:lla (joskus 80 luvun alussa).
Yksissä valoissa Tojon jarrut jäi jumiin ja suma seisahtu siihen. Tyttö teki ennakkoon antamani ohjeen mukaiset temput mutta jarrupa ei vapautunut.
No, vaimoehdokas astui ulos, meni takana seuraavana jonossa olevan torventoitoittajamiehen ikkunaa naputtamaan ja pyysi tätä auttamaan:
'Jos on kiire niin tule auttamaan!' Kaveri tuli autosta ulos ja seurasi kiltisti typykkäni perässä...
'Nykäise tosta jarrupedaalista ylöspäin, kun mulla ei ole tarpeeksi voimia.' Kaveri nykäisi, jarru vapautui ja kaikki jatkoivat onellisina matkaa!
Tehostajassa oli joku venttiili vähän jumissa mutta ei se minua haitannut, kun muistin joka jarrutuksen jälkeen potkaista pedaalia ylöspäin.
Yksissä valoissa Tojon jarrut jäi jumiin ja suma seisahtu siihen. Tyttö teki ennakkoon antamani ohjeen mukaiset temput mutta jarrupa ei vapautunut.
No, vaimoehdokas astui ulos, meni takana seuraavana jonossa olevan torventoitoittajamiehen ikkunaa naputtamaan ja pyysi tätä auttamaan:
'Jos on kiire niin tule auttamaan!' Kaveri tuli autosta ulos ja seurasi kiltisti typykkäni perässä...
'Nykäise tosta jarrupedaalista ylöspäin, kun mulla ei ole tarpeeksi voimia.' Kaveri nykäisi, jarru vapautui ja kaikki jatkoivat onellisina matkaa!
Tehostajassa oli joku venttiili vähän jumissa mutta ei se minua haitannut, kun muistin joka jarrutuksen jälkeen potkaista pedaalia ylöspäin.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv