Molemmat etu penkinlämppärit on pimeinä. Ei lämpiä.
Katselin sulakkeet läpi ja ehjät näytti olevan, ja piuhat kiinni penkkien alla.
Onko autossa kenties jokin rele tms. joka voisi olla syypää toimimattomuuteen?
Tai sitten yksinkertaisesti molemmat on rikki, sekin on mahdollista...
puuha kirjoitti:Molemmat etu penkinlämppärit on pimeinä. Ei lämpiä.
Kokeile irrottaa jakkaran lämmityselementeille menevän johdon liitin ja mitata resistanssi penkin puoleisen liittimen napojen väliltä. Jos näyttää ääretöntä niin lämmityselementti on todnäk kärähtänyt. Kulutusosia, valitettavasti.
Itse vikaan en osaa kommentoida mitään, mutta juolahti tuossa mieleen asiaan liittyvä judanssi. Onko kukaan ajatellut / hokannut tehdä huomaamattomia merkkivaloja istuinlämppäreille? Itse tuossa katselin jo viime viikolla kojelautaa sillä silmällä, että vois tuunata jotku ledit tyylikkääseen paikkaan... mutta eipä ole vielä ne kaksi aivosolua törmänneet toisiinsa.
Nappulat saa mun puolesta olla siellä penkin alla, mutta lämppäreiden päälläolo olisi hyvä huomata muutenkin kuin esim. matkustajan punaisesta naamasta.
Mulla on ainakin punaiset ledit penkkien kyljissä (varmaankin alkuperäiset). Ne ois kuitenkin aika helppo siirtää johonkin vähän näkyvämmälle paikalle.
Olli79 kirjoitti:Ite ajattelin siirtää ledit keskikonsoliin sumuvalojen nappien viereen, siitä ne ei paista pimeellä suoraan silmiin.
Se oliskin varsin hyvä paikka niille ledeille. Se alkuperäinen paikka on kyllä aika erikoinen
Ai vähän Eihän sitä lediä nää oikeestaan muulloin kun on ovi auki. Siinä on kyllä Italian pojilla mennyt jauhot pahasti sekasin
Tuli vaan mieleen kun alunperin puhuttiin siitä ettei nuo toimi. Onko noissa jotain lämpötunnistinta tms. joka estää niiden lämpiämisen esim. vielä näillä keleillä? Voisko se olla syy toimimattomuuteen?
Itse ei nyt jaksa lähteä kokeilemaan lämpiääkö penkit näillä keleillä. Jollain varmaan löytyy tieto hatusta vetämällä.
puuha kirjoitti:Molemmat etu penkinlämppärit on pimeinä. Ei lämpiä.
Katselin sulakkeet läpi ja ehjät näytti olevan, ja piuhat kiinni penkkien alla.
Onko autossa kenties jokin rele tms. joka voisi olla syypää toimimattomuuteen?
Tai sitten yksinkertaisesti molemmat on rikki, sekin on mahdollista...
Mulla oli kuskin penkistä persgrilli rikki, syynä johto penkin alla se oli ollut
löysästi kiinnitetty ja oli ajan kanssa (n.2v.) hankautunu johonkin tukiraudan reunaan puhki ja oli oikkarissa..joten tarkistappa piuhat siellä penkin alla..
Esim. Saabiin on olu saatavana kohtuulliseen hintaan korjuasarjojaj tuohon vaivaan eli uus vastus + jotain tuki apenkin sisään koska niistä vastus hajosi yleensä penkin lässähdettyä joka taas aiheutti venymistä minkä vuoksi vastu meni poikki. Saabissa ainakin vastus ei ole vaikea vaihtaa. Jos sais vastuksen jostain kohtuuhintaan niin ei se välttämättä ole kummonen homma vaihtaa itsekään kun ensin irrottaa etupenkin.