
Ei ollut myöskään piuhassa kiinni, joten aika nahkeasti käynnistyi, vaikka uusi akku pellin alla. Kerrasta kuitenkin lähti tulille, mutta ihmeen hitaasti tuo startti tuntui veivaavan nuinkin uudella akulla koneen tulille.
Valvoja: Moderators
OT: Itsellä samaa hommaa. Akku on aivan uusi, mutta kireämmillä pakkasilla pyörittää melko "rauhallisesti".Kirkinen kirjoitti:...Kerrasta kuitenkin lähti tulille, mutta ihmeen hitaasti tuo startti tuntui veivaavan nuinkin uudella akulla koneen tulille.
Omassa 147 jäi kaikki valot palamaan vaikka olin koneen sammuttanut ja ovet lukinnut.Kirkinen kirjoitti: Ei vissiin olisi Romeo halunnut ajellulle näillä pakkasilla![]()
Kylmässä sähkö kulkee paremmin. Sinun autossa näemmä liiankin hyvinpuuha kirjoitti:Omassa 147 jäi kaikki valot palamaan vaikka olin koneen sammuttanut ja ovet lukinnut.
Jep, itellä on kanssa ollu tota. Oven saa kyllä hetikin auki jos jaksaa vääntää avaimellaKirkinen kirjoitti:Avasin ovet ohjauksella ja naps ovet auki ja naps kiinni välittömästi.
Nopea tuossa tosiaan saa olla. Eilen tosin tuota ei tehnyt kuin vänkärin puoleinen takaovi - muut ovet eivät sanoneetkaan mitään!Mergy kirjoitti:Jep, itellä on kanssa ollu tota. Oven saa kyllä hetikin auki jos jaksaa vääntää avaimella Wink Toinen vaihtoehto on että vetää kahvasta samantien kun on painanut keskuslukituksesta ovet auki... kunhan on nopee niin ehtii avaamaan oven ennenkuin ne menee takaisin lukkoon.
Tuo on kyllä kanssa vähän pirullinen ominaisuus esim. marketin pihassa. Onneksi tosiaan tuo avain toimii perinteisesti ihan kivuttomasti.Mergy kirjoitti:Hauska homma on myös kun on vihdoin saanut ovet auki ja ajaa töihin ja sama toistuu mutta vaan lukittaessa ovia. Eli ovet lukkoon *naps* saman tien itsekseen ovet takaisin auki *naps* Mad
Aivan sama juttu täälläkin.Kirkinen kirjoitti:Avasin ovet ohjauksella ja naps ovet auki ja naps kiinni välittömästi.
Eikös Volvossa saanut jotenkin tuolla tavalla lukosta kalliin muoviosan rikki. Muistaakseni se meni kun kahvaa avasi ja samalla keskuslukitus toimi. Toivottavasti Alfassa on fiksumpi systeemi.Mergy kirjoitti: Toinen vaihtoehto on että vetää kahvasta samantien kun on painanut keskuslukituksesta ovet auki... kunhan on nopee niin ehtii avaamaan oven ennenkuin ne menee takaisin lukkoon.
Enpäs muista tai en ole edes kuullut, mites silloin kävi? Kiinnostaa kun töistä lähtiessä täytyy käyttää kulkukorttia portin aukaisemiseen. Aika nahkeasti tänäänkin aukesi ja sulkeutui.Wile E. Coyote kirjoitti:Noinhan se tekee jos yksikin ovi jumittaa. Tuttua vanhasta pösöstä. Ei muuten kannata sähkölaseja turhaa aukoa näillä pakkasilla ettei käy kuten TM:ssä aikoinaan, jos joku muistaa
Juup... 2kk vanha akku ja silti eilen 156 kone pisti vastaan käynnistykselle... ja keskuslukitus tempuilee mullakin... tosin niin että ei toimi ollenkaan ... onneksi tämä tapahtuu vain harvoinKirkinen kirjoitti: Ei ollut myöskään piuhassa kiinni, joten aika nahkeasti käynnistyi, vaikka uusi akku pellin alla. Kerrasta kuitenkin lähti tulille, mutta ihmeen hitaasti tuo startti tuntui veivaavan nuinkin uudella akulla koneen tulille.
Minulla kerran tuiskukelillä pääsi vissiin lunta apulaitehihnalle ja kylläpä hihna vinkui kuin sika. Tosin tätä ei kestänyt kovin kauan.Twin Spark kirjoitti:Oma rääkäisi aika pahasti aamulla mutta lähti kevyesti käyntiin -22C... ilmeisesti tuulettimen hihna (toivottavasti ei jakopään) piti hetken aikaa aika epämiellyttävää ujellusta mutta parin minuutin päästä oli ihan normaali... ainoa muu ongelman poikanen oli että käsijarru ei toimi ollenkaan näissä lukemissa...