164 ts-pakoputki ja Eper

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Vilpo
Viestit: 138
Liittynyt: 10 Syys 2005, 17:25

164 ts-pakoputki ja Eper

Viesti Kirjoittaja Vilpo »

Osaisiko joku, kenellä on Eper sanoa, että miksi toisessa kuvassa näyttää pakoputkessa olevan kolmion mallinen välipönttö ja toisessa kuvassa, minkä pitäisi olla samasta putkesta näyttääkin että välipönttö on suoran mallinen? Tämän lisäksi kuvasta näyttäisi puuttuvan kokonaan etupönttö, joka on siis ennen kattia omassa autossani. Ja omassani siis tuo takapönttö on juurikin tuollainen kolmion mallinen. Ja kun tuon kuvan otin ohjelmasta vielä valmistenumeron perusteella, luulisi että se olisi oikein?
Nämä kuvat ovat siis 10258/01 - 1 ja 10258/01 - 2.
Lisäkysymyksenä voisin vielä kysyä, että onko muilla 164 ts:ssä samanmallinen välipönttö? (kyseessä on siis kat-malli)

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Ettet ole katsonut väärää kuvaa?
V6:ssa on kolmion mallinen välipönttö, ja mulla Eperissä ton numeroiset kuvat antaa V6:n putket.
Kuva 10258/00 on Tessun putkesta.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Andros
Viestit: 293
Liittynyt: 20 Loka 2003, 23:53
Car(s): 159 SW TBi
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Andros »

Jos puhut keskiputket äänenvaimentimesta, niin omassani olleessa walkerissa oli kolmion mallinen pönttö ja tilalle tulleessa CSC:ssä on lieriö pönttö. Riippuisiko siis valmistajasta, eiköhän molemmat mene paikalleen.

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Muistinvaraista tietoa...

Ex Tessussa -92 kat oli se keskimmäisen putken vaimentaja juurikin kolmionmuotoinen alunperin. Ja oli seuraavakin, kun alkuperäisen ostin. Sitten sekin happani ja laitatutin alle Bosalin. Siinä vaimentaja oli "normaali" pyöreä lieriö.

Pönttö ennen kattia ??? Meinaatko sitä joustavaa "haitariosaa"?

Eperi kotikoneessa, ei voi nyt varmistaa muistia.

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Totta, näköjään TS:säkin on ollut tuota kolmiomaista vaimentajaa, mutta nuo aloitusviestissä olevat kuvan numerot on kuitenkin ainakin minun Eperissä V6:n kuvia.
Kyllä tuossa kuvassa on yksi pönttö ennen kattia
Kuva
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Vilpo
Viestit: 138
Liittynyt: 10 Syys 2005, 17:25

Viesti Kirjoittaja Vilpo »

Kiitos vastauksista. :)
Minulla taitaa olla eri versio Eperistä, koska en saa aivan samanlaista kuvaa, kuin tuo jonka viimeiseksi liitit, Nelli. Mutta se muistuttaa eniten tuota, joka minulla on paikallaan. Mutta itse asiassa tuo 10258/01 näyttää minulla 2.0 T.SPARK USA'83-mallia. Ja 10258/00 näyttää kanssa 2.0 T.SPARK.
Mutta ilmeisesti siis noissa on käytetty molemman tyyppisiä välipönttöjä.. Kiinnityspaikat kun näyttäisivät olevan noissa kuvissa kuitenkin samassa kohtaa.

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Arvelinkin että eri versioissa voi olla eroja, siksi kirjoitin että tossa mikä mulla on.
Mun versio on se mihin oli linkki tuolla jossain aiemmassa ketjussa. 01/05 on versio ja DVD:llä.
Tuossahan se ketju onkin http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=7291
Siellä on linkki mistä latasin tuon omani.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Vilpo
Viestit: 138
Liittynyt: 10 Syys 2005, 17:25

Viesti Kirjoittaja Vilpo »

Jaa... Minullakin kyllä näyttäisi olevan versio 2005_01, ja ohjelmassa lukee etusivulla, että DVD Rel.16. Ei noissa sitten paljoa eroa ainakaan pitäisi olla.. :roll:

Vastaa Viestiin