Onko 147/156 huono auto?
Valvoja: Moderators
Onko 147/156 huono auto?
Kun tässä on lueskellut/kuunnellut/kokenut vaikka millaisista ongelmista noiden uusien Alfojen kanssa,niin pitäisikö nyt kertakaikkiaan tunnustaa,että Alfa on "maineensa" veroinen laadun suhteen ?
Hihnoja katkeilee,ilmamassamittarit ja tukivarret ovat kulutustavaraa,venttiilienajoitin vaihdettu joka toiseen,laakerit hajoaa,ajonesto ym systeemit ei toimi,varoitusvalot vilkkuvat,maalit irtoaa helmoista,vettä tulee sisään jne.
Eli rehellisesti
Onko mielestäsi noissa uudemmissa Alfoissa enemmän vikoja,kuin muissa nykyautoissa ?
Ja unohdetaan nyt ne "huikean hyvät ajo-ominaisuudet" ja "ajamisen fiilis" ja keskustellaan vaan kestävyydestä ja yleisestä työnlaadusta.
Itseni mielestä,ainakaan en ole kokenut mitään järisyttävää,mutta,johtuen
ainakin DA:n hinnoittelusta kaikki pienetkin viat tuntuvat isoilta ja maksavat järjettömiä summia.
Tosin itse en ole käyttänyt 156:n korjauksiin vielä kuin 30 euroa,normaalien huoltojen lisäksi,mutta pelko perseessä saa kuunnella jokaikistä narahdusta ja vinkunaa ja miettiä selviääkö tuosta tonnilla vai kahdella.
Hihnoja katkeilee,ilmamassamittarit ja tukivarret ovat kulutustavaraa,venttiilienajoitin vaihdettu joka toiseen,laakerit hajoaa,ajonesto ym systeemit ei toimi,varoitusvalot vilkkuvat,maalit irtoaa helmoista,vettä tulee sisään jne.
Eli rehellisesti
Onko mielestäsi noissa uudemmissa Alfoissa enemmän vikoja,kuin muissa nykyautoissa ?
Ja unohdetaan nyt ne "huikean hyvät ajo-ominaisuudet" ja "ajamisen fiilis" ja keskustellaan vaan kestävyydestä ja yleisestä työnlaadusta.
Itseni mielestä,ainakaan en ole kokenut mitään järisyttävää,mutta,johtuen
ainakin DA:n hinnoittelusta kaikki pienetkin viat tuntuvat isoilta ja maksavat järjettömiä summia.
Tosin itse en ole käyttänyt 156:n korjauksiin vielä kuin 30 euroa,normaalien huoltojen lisäksi,mutta pelko perseessä saa kuunnella jokaikistä narahdusta ja vinkunaa ja miettiä selviääkö tuosta tonnilla vai kahdella.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
niinpä...
Sama fiilis täälläkin, erilaisia ääniä tulee kuunneltua pelko persiissä ja dollarinkuvat silmissä vaikka en uutta alfaa omistakaan (tai ehkä juuri siksi).
Hyvänä esimerkkinä käyköön DA:n pakoputkihinnoittelu; tuli raapaistua etuputki rikki betoniseen katukiveykseen joustopalojen kohdalta. Ystävämme Delta olisi auliisti tilannut ko. metrin mittaisen palikan Italiasta ja pelkälle osalle olisi kasaantunut hintaa 1000 eur. -ei naurattanut.
Onneksi onnistuin kuitenkin järkkäämään varaosan muuta kautta.
Mitä tulee uusien Alfojen laatuun, luulen, että useimmilla automerkeillä on yleensäkin ongelmia kestävyyden suhteen, johtuen lähinnä lisääntyneen elektroniikan määrästä.
Vaikka Alfa ei ollutkaan viimeisimmässä julkistetussa vikalistassa, voisi sen kuvitella olevan kuitenkin siellä muun massan mukana. Ei varmaankaan huippusijoilla tosin....
Hyvänä esimerkkinä käyköön DA:n pakoputkihinnoittelu; tuli raapaistua etuputki rikki betoniseen katukiveykseen joustopalojen kohdalta. Ystävämme Delta olisi auliisti tilannut ko. metrin mittaisen palikan Italiasta ja pelkälle osalle olisi kasaantunut hintaa 1000 eur. -ei naurattanut.
Onneksi onnistuin kuitenkin järkkäämään varaosan muuta kautta.
Mitä tulee uusien Alfojen laatuun, luulen, että useimmilla automerkeillä on yleensäkin ongelmia kestävyyden suhteen, johtuen lähinnä lisääntyneen elektroniikan määrästä.
Vaikka Alfa ei ollutkaan viimeisimmässä julkistetussa vikalistassa, voisi sen kuvitella olevan kuitenkin siellä muun massan mukana. Ei varmaankaan huippusijoilla tosin....
Kyllähän sitä itsekin tulee välillä kuunneltua jokaista nitinää ja natinaa miettien mikä siellä nyt on paskana. Todellisuudessa varsinkin noita tukivarsiin liittyviä ongelmia on paljon muillakin merkeillä. Laakeriviat kiusaavat myös jokaisessa merkissä.
Jos tilastoja katsotaan niin relluthan siellä on häntäpäässä melkeinpä kaikissa kokoluokissa.
Pikkuhiljaa alkaa uudempiinkin Alfoihin saada näitä "harakiri" osia, jonka vaikutuksesta maahantuojankin on pakko alentaa varaosien hintoja.
Maalipinta 156:ssa on täysin ... jostain. Mietin joka kerta pesun jälkeen, että pitäiskö viedä puolitutulle maalautettavaksi koko kärry uudestaan.
Tosin siihen ei taida edes 1000€ riittää vaikka auton veisikin maalarille kossukorin kera
Samalla jotkut neutraalit helmat jotka vähentäisivät kiveniskemiä kylkiin.
Mulla on alkanut kupruilemaan maali tuulilasin yläreunasta parista kohtaan. Tuulilasi liikkuu sen verran, että pääsee nirhaamaan maalin rikki tuosta katon ja tuulilasin välistä. Ilkeä korjata koska tuulilasi on otettava irti
Itse kuitenkin uskon ja toivon, että minulla on varaa ajaa Alfalla. Sitten kun rahat loppuu myyn (tai annan jos ei muuten eroon pääse) Alfan ja ajelen pari vuotta fillarilla että pääsee taas jaloilleen.´
Piti vielä lisätä tästä palstasta. Täällä porukka on erittäin aktiivista ja kaikki ongelmat tulevat varmasti heti kaikkien tietoon. Nopeasti kun lukee näitä aiheita niin saa kuvan että Alfat on kaikki täysin paskoja! Ei kukaan jaksa kirjottaa joka päivä aihetta "taas loistava päivä alfalla" vaan tottakai kaikki negatiivinen keräytyy tänne palstoille muiden ihmeteltäväksi. Ne positiiviset ajatukset kyllä tuntee persuksissaan aina kun Alfalla ajelee!
Vähän sama kun seuraisi Hesarin vikalistaa eri automerkeistä. Jos sen mukaan ostaisi autoa ajaisi lopun ikäänsä pyörällä koska vikalistathan ovat järjettömän pitkiä
SILTI tämä palsta on loistava ja porukka täällä erittäin auttavaista. Kiitokset siitä kaikille aktiivisille jäsenille ja vielä suurempi kiitos ylläpidolle!!!
Jos tilastoja katsotaan niin relluthan siellä on häntäpäässä melkeinpä kaikissa kokoluokissa.
Pikkuhiljaa alkaa uudempiinkin Alfoihin saada näitä "harakiri" osia, jonka vaikutuksesta maahantuojankin on pakko alentaa varaosien hintoja.
Maalipinta 156:ssa on täysin ... jostain. Mietin joka kerta pesun jälkeen, että pitäiskö viedä puolitutulle maalautettavaksi koko kärry uudestaan.
Tosin siihen ei taida edes 1000€ riittää vaikka auton veisikin maalarille kossukorin kera

Samalla jotkut neutraalit helmat jotka vähentäisivät kiveniskemiä kylkiin.
Mulla on alkanut kupruilemaan maali tuulilasin yläreunasta parista kohtaan. Tuulilasi liikkuu sen verran, että pääsee nirhaamaan maalin rikki tuosta katon ja tuulilasin välistä. Ilkeä korjata koska tuulilasi on otettava irti
Itse kuitenkin uskon ja toivon, että minulla on varaa ajaa Alfalla. Sitten kun rahat loppuu myyn (tai annan jos ei muuten eroon pääse) Alfan ja ajelen pari vuotta fillarilla että pääsee taas jaloilleen.´
Piti vielä lisätä tästä palstasta. Täällä porukka on erittäin aktiivista ja kaikki ongelmat tulevat varmasti heti kaikkien tietoon. Nopeasti kun lukee näitä aiheita niin saa kuvan että Alfat on kaikki täysin paskoja! Ei kukaan jaksa kirjottaa joka päivä aihetta "taas loistava päivä alfalla" vaan tottakai kaikki negatiivinen keräytyy tänne palstoille muiden ihmeteltäväksi. Ne positiiviset ajatukset kyllä tuntee persuksissaan aina kun Alfalla ajelee!
Vähän sama kun seuraisi Hesarin vikalistaa eri automerkeistä. Jos sen mukaan ostaisi autoa ajaisi lopun ikäänsä pyörällä koska vikalistathan ovat järjettömän pitkiä

SILTI tämä palsta on loistava ja porukka täällä erittäin auttavaista. Kiitokset siitä kaikille aktiivisille jäsenille ja vielä suurempi kiitos ylläpidolle!!!
Viimeksi muokannut Maho, 23 Syys 2003, 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei enää Alfaa... eipä
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Mitä tässä näitä ropposia joutuu katselemaan työn puolesta, niin tuntuu Alfa pärjäävän varsin hyvin saksalaisten "laatumerkkien" mukana... Tukivarret ja pallo-ongelmat on hyvinkin tuttuja vw, audi, volvo ja mersu- omistajille, näiden lisäks vielä sähköt ja vetolaitteet Fordissa ongelmana... ja hinnat ovat vielä suolasemmat lähes poikkeuksetta kun alfassa. Melkein kaikissa näyttäs olevan samoja ongelmia, poislukien tietty japsit jotka vaikuttaa aika huolettomilta.
+ -
No jos summaa plussat ja miinukset, niin eniten "pettynyt"
-Nitisee ja Natisee jos mistäkin paikasta
-Tukivarret vaihdettu
-Maalipinta surkea
-Surkea jäälleenmyyntiarvo
Miksi silti
+Niin pirun hyvän näköinen auto
+++ jotakin määrittelemätöntä syvällä tunnetasolla ja järjellä käsittelemätöntä
+Puhtia riittää koneessa kotitarpeisiin
+Muksut ei anna vaihtaa toiseen merkkiin
Jos ikinä uusi, niin Alfa ja nykyisen mallinen 156. Ei sitä uutta
-Nitisee ja Natisee jos mistäkin paikasta
-Tukivarret vaihdettu
-Maalipinta surkea
-Surkea jäälleenmyyntiarvo
Miksi silti

+Niin pirun hyvän näköinen auto
+++ jotakin määrittelemätöntä syvällä tunnetasolla ja järjellä käsittelemätöntä

+Puhtia riittää koneessa kotitarpeisiin
+Muksut ei anna vaihtaa toiseen merkkiin

Jos ikinä uusi, niin Alfa ja nykyisen mallinen 156. Ei sitä uutta

-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Vikoja on 156:sessa omien kokemusteni ja (yleensä) tilastojen mukaan vähintäänkin riittävästi. Saab 9-3 on sentään ollut muutamissa tilastoissa 156:sen perässä. Omien kokemusteni mukaan ongelma ei ole kuitenkaan ollut vikojen määrä vaan niiden korjaamiseen liittyvät ongelmat. Olen pitänyt kirjaa vioista ja auton käyttämisistä pajalla ja yksi vika on vaatinut keskimäärin kaksi käyntiä DA:ssa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Paskoja ovat, mutta niin ovat melkein kaikki muutkin. Passatin tukivarsiongelmista tietävät kaikki ja Bilialla työskentelevä kaveri kertoi uusien Volvojen kupruista. Huolloissa tehdään päivityksiä & korjauksia, joista asiakas ei tiedä mitään.
Omat AR-kokemukset omista (75 ja 156) ja isäni Alfoista (156 kertaa 2). Ongelmia on ollut, mutta yleensä niistä on selvitty. Liki 10-vuotias 75 pelasi oikein hyvin, kunnes moottiripalo vei kärryn lunastukseen. Alle 60tkm ajettu 156 on palvellut minua hyvin, vaikka takapään tukivarsihässäkkään muutaman sadan egen remppaa takuutyönä tehtiinkin. Jokainen säryhdys ja nykäisy hiukan kyllä kylmää...
Isän ekan 156:n (2-l. TS) kanssa oli omat ongelmansa, osin paikallisen Delta Auton sählinkien vuoksi. Uusi JTS on toistaiseksi toiminut moitteettomasti.
Almera alle vaan jos kylmää!
Omat AR-kokemukset omista (75 ja 156) ja isäni Alfoista (156 kertaa 2). Ongelmia on ollut, mutta yleensä niistä on selvitty. Liki 10-vuotias 75 pelasi oikein hyvin, kunnes moottiripalo vei kärryn lunastukseen. Alle 60tkm ajettu 156 on palvellut minua hyvin, vaikka takapään tukivarsihässäkkään muutaman sadan egen remppaa takuutyönä tehtiinkin. Jokainen säryhdys ja nykäisy hiukan kyllä kylmää...
Isän ekan 156:n (2-l. TS) kanssa oli omat ongelmansa, osin paikallisen Delta Auton sählinkien vuoksi. Uusi JTS on toistaiseksi toiminut moitteettomasti.
Almera alle vaan jos kylmää!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Curva Grande kirjoitti:Vikoja on 156:sessa omien kokemusteni ja (yleensä) tilastojen mukaan vähintäänkin riittävästi. Saab 9-3 on sentään ollut muutamissa tilastoissa 156:sen perässä. Omien kokemusteni mukaan ongelma ei ole kuitenkaan ollut vikojen määrä vaan niiden korjaamiseen liittyvät ongelmat. Olen pitänyt kirjaa vioista ja auton käyttämisistä pajalla ja yksi vika on vaatinut keskimäärin kaksi käyntiä DA:ssa.
minulla taas ei ole vikoja ollut kovinkaan monta 4 vuoden aikana, missä noita tilastoja on ,en ole vielä yhdessäkään 156sta nähnyt

edit: autobildissä oli juttu käytetystä 156sesta
http://tinyurl.com/odfb
"With our examinations at the three years old Alfa 156 we above average often notice an incorrect headlight low beam attitude. In all other points is it shown the 156 of his best side and always remained under the cut. The values are exemplary with the brakes, the drive shafts and the corrosion at frameworks and all basic parts. Here we may note even the optimum of 0,0." Rainer barrel, consultant TUEV Rhine land/Berlin Brandenburg "
edit2: löytyi toinenkin "tilasto"
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 98,00.html
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Curva Grande kirjoitti:Viimeisin tilasto oli jossain suomalaisessa julkaisussa (paperille painetussa), kun vielä muistaisin missä. Saab viimeinen alfa toiseksi viimeinen. Kerron lähteen jos palautuu mieleen.
juu se oli tuossa tekniikka&talous? tms mutta siinä oli mukana vanhempiakin alfoja (suurin osa) vuosimallihaarukka oli sellainen.
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Darkstar kirjoitti Alfaowner.com:ssa 09-08-2003 16:57:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Just got the latest Which? magazine, this is the official publication of the British Consumers Association.
It has done a survey of the most reliable cars and guess what came at the bottom? The Audi TT with 75% of new cars not breaking down. So 1 in 4 Audi TTs break down within a couple of years.
The Alfa 156 came in with 87% reliability, above the previous model VW Polo and Mercedes E class! The 147 got 94%! Which was better than Audi A4 (93%) and A3 (90%), BMW 3 series (92%) and VW Golf (93%).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SITTEN, otoksia ranskalaisesta katsastustilastosta (13 miljoonaa tsekattua autoa):
Toyota RAV4: 17.7 (siis paras)
Fiat Bravo/Brava: 12.5
Audi A4: 12.4 (9. luokassaan)
Alfa 156: 11.8 (11. samassa luokassa kuin A4)
Ford Focus: 11.7
Skoda Octavia: 11.7
Alfa 145/146: 10.6
Audi A6: 10.0 (Auditko luotettavia? Hä?)
Saab 9-5: 9.8
Volvo 70 series: 9.5 (ja Volvot kestää
)
Land Rover Discovery: 7.6
Land Rover Range II: 7.6
147 ja 166 ei vielä ole ranskalaisessa katsastusiässä, joten niitä ei näkynyt tilastossa. 156:kin oli ensimmäistä vuosikertaa. Muut vanhemmat Alfat oli joko liian harvinaisia tai sitten ne oli liian hännillä jotta olisivat julkaistuun tilastoon päässeet.
156 sai muuten erinomaiset pointsit mekaanisessa luotettavuudessa (samoin kuin tojota anjovis, 300 sarjan bemu ja golf).
Tässä vielä muidenkin paskamerkkien pisteitä mekaanisesta luotettavuudesta (siis mitä enemmän pisteitä, sen luotettavampi):
Alfa 156: 17.5
BMW 300 series: 17.5
Toyota Anjovis: 17.5
VW Golf: 17.5
Merc C-class: 17.3
Merc E-class: 16.6
Audi A4: 15.4
Audi A6: 7.5
Paska-autot muuten yleensä tunnistaa siitä että niitä ajaa paskakuskit
Ja niitähän riittää
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Just got the latest Which? magazine, this is the official publication of the British Consumers Association.
It has done a survey of the most reliable cars and guess what came at the bottom? The Audi TT with 75% of new cars not breaking down. So 1 in 4 Audi TTs break down within a couple of years.
The Alfa 156 came in with 87% reliability, above the previous model VW Polo and Mercedes E class! The 147 got 94%! Which was better than Audi A4 (93%) and A3 (90%), BMW 3 series (92%) and VW Golf (93%).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SITTEN, otoksia ranskalaisesta katsastustilastosta (13 miljoonaa tsekattua autoa):
Toyota RAV4: 17.7 (siis paras)
Fiat Bravo/Brava: 12.5
Audi A4: 12.4 (9. luokassaan)
Alfa 156: 11.8 (11. samassa luokassa kuin A4)
Ford Focus: 11.7
Skoda Octavia: 11.7
Alfa 145/146: 10.6
Audi A6: 10.0 (Auditko luotettavia? Hä?)
Saab 9-5: 9.8
Volvo 70 series: 9.5 (ja Volvot kestää

Land Rover Discovery: 7.6
Land Rover Range II: 7.6
147 ja 166 ei vielä ole ranskalaisessa katsastusiässä, joten niitä ei näkynyt tilastossa. 156:kin oli ensimmäistä vuosikertaa. Muut vanhemmat Alfat oli joko liian harvinaisia tai sitten ne oli liian hännillä jotta olisivat julkaistuun tilastoon päässeet.
156 sai muuten erinomaiset pointsit mekaanisessa luotettavuudessa (samoin kuin tojota anjovis, 300 sarjan bemu ja golf).
Tässä vielä muidenkin paskamerkkien pisteitä mekaanisesta luotettavuudesta (siis mitä enemmän pisteitä, sen luotettavampi):
Alfa 156: 17.5
BMW 300 series: 17.5
Toyota Anjovis: 17.5
VW Golf: 17.5
Merc C-class: 17.3
Merc E-class: 16.6
Audi A4: 15.4
Audi A6: 7.5
Paska-autot muuten yleensä tunnistaa siitä että niitä ajaa paskakuskit


- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Re: + -
Nuorempi pojista on luvannut ostaa isille Maseratin jahka kasvaa isoksi. On muuten pysynyt päätöksessään jo pidemmän aikaa. Vanhempi taas kehoittaa vaihtamaan Volvoon.Harpo kirjoitti:+Muksut ei anna vaihtaa toiseen merkkiin![]()
Alkuperäiseen topikkiin palatakseni, en kyllä noin yleensäkkään ole vakuuttunut uusien autojen luotettavuudesta. Jos vain Roomeoista puhutaan niin, ja nyt tulee puhdasta mutua vailla faktaa, niin kyllä vaikka 164 tuntuisi olevan kestävyydeltään eri luokkaa kuin nykyiset. Tosin harvalla 156:lla on vieläkään ajettu niiiiiin paljoa.
Joskus olen aina laskeskellut hymiöiden määrää tuolta:
www.carsurvey.org
Johtuneeko siitä että 156:set päätyvät myös "tavallisten" ihmisten käsiin on tyytyväisyys varsin vaihtelevaa ja esimerkiksi 33:seen taas näyttää kaikki olevan tyytyväisiä.
"Timing cingulum off et valuulas node"
Re: + -
Nuorempi pojista on luvannut ostaa isille Maseratin jahka kasvaa isoksi. On muuten pysynyt päätöksessään jo pidemmän aikaa. Vanhempi taas kehoittaa vaihtamaan Volvoon.
Tossa tilanteessa kannattaa ostaa nuoremmalle vähän enemmän karkkia
Tossa tilanteessa kannattaa ostaa nuoremmalle vähän enemmän karkkia

- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Nuo tilastot kertovat ilmeisesti matkan keskeyttävistä tai muuten fataaleista vioista? Onkohan vähemmän vaarallisista mutta ärsyttävistä vioista johtuvia ylimääräisiä korjaamokäyntejä tms. tilastoitu?GTA kirjoitti:Darkstar kirjoitti Alfaowner.com:ssa 09-08-2003 16:57:
SITTEN, otoksia ranskalaisesta katsastustilastosta (13 miljoonaa tsekattua autoa):
Älä luule luuta lihaksHR kirjoitti:Alkuperäiseen topikkiin palatakseni, en kyllä noin yleensäkkään ole vakuuttunut uusien autojen luotettavuudesta. Jos vain Roomeoista puhutaan niin, ja nyt tulee puhdasta mutua vailla faktaa, niin kyllä vaikka 164 tuntuisi olevan kestävyydeltään eri luokkaa kuin nykyiset. Tosin harvalla 156:lla on vieläkään ajettu niiiiiin paljoa.

Siksi toisekseen 164:n vertaaminen 147:aan tai 156:een on sikäli epäreilua, että se on kokoluokkaa tai paria isompi auto ja isommat autot tupataan rakentamaan laadukkaammiksi. Olisi reilumpaa verrata vaikka 33(145/146)<>147, 155<>156, 164<>166.
Kolmas mieleen tuleva pointti on, että 164:sista on lastentaudit korjattu jo aikapäivää sitten ja niihin vaihdetaan nyt enemmänkin kulutusosaa. Uudemmissa malleissa on ehkä vielä rakenteiden päivitys osittain kesken.
- Epäkelpokeräilijä -
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Alfojen huonoudesta
Tere!
Vastailen tähän vähän myöhässä, liityin vasta jengiin. Itse en ole kärsinyt 156 Superissani vielä mitään vikoja. Ainoa kulutusosa, jonka olen vaihtanut, on takarekkarin valo. Autolla on ajettu reilu 50t, josta kolmannes auton kotimaassa / Saksassa. Itseäkin jännitti, että mitenkähän paljon pikkuvikoihin menee rahaa, mutta toistaiseksi on aika hyvin eurot säästyneet - paitsi että huollot kyllä maksaaaaa....
Vastailen tähän vähän myöhässä, liityin vasta jengiin. Itse en ole kärsinyt 156 Superissani vielä mitään vikoja. Ainoa kulutusosa, jonka olen vaihtanut, on takarekkarin valo. Autolla on ajettu reilu 50t, josta kolmannes auton kotimaassa / Saksassa. Itseäkin jännitti, että mitenkähän paljon pikkuvikoihin menee rahaa, mutta toistaiseksi on aika hyvin eurot säästyneet - paitsi että huollot kyllä maksaaaaa....
JTR
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori