No liityin, mutta pitänee lyödä sitten sunnuntaina jollekin pehtoorille rahaa kouraan tuosta liittymismaksusta. Vai voiko tuon maksaa miten muuten kuin pankkisiirrolla sitten joskus? Ei oikein auennut tuolta sivuilta
Kyllähän se riittää että sanoo liittyvänsä ja antaa tiedot vaikka paikan päällä, ei se niin tarkkaa ole. Sen verran luottamusta pitäisi sentään löytyä pienessä yhteisössä
Mä tuun varmaan jo lauantaina noille nurkille, eli voisin myös raahautua aamusella sinne Ilkantielle Mä pesen auton varmaan jo lauantaina, eli mun ei tartte vissiin tulla vielä ysiltä..? Väsyttää varmasti aamulla...
Moneltako sinne radalle pitäisi lähteä siirtymään? Mä kun en noista välimatkoista oikein tiedä
Kyllä vain. tuo tie vaihtaa nimensä ylittäessään nokian valtatien, välimäenkadusta---->ilkantieksi, ja tuon nesteen puolella tien nimi on ilkantie. Mutta helppo löytää, tampere-turku tieltä tullessa ensimmäisissä liikennevaloissa oikealla.
Epezi kirjoitti:Kyllä vain. tuo tie vaihtaa nimensä ylittäessään nokian valtatien, välimäenkadusta---->ilkantieksi, ja tuon nesteen puolella tien nimi on ilkantie. Mutta helppo löytää, tampere-turku tieltä tullessa ensimmäisissä liikennevaloissa oikealla.
Ekat valothan on heti isolta tieltä käännyttäessä. Eli se on toisten valojen jälkeen oikealla. Ja ottakaa huomioon että ekojen ja toisten valojen välissä on pitkä matka.
Onkohan ketään espoon/keskustan suunnalta lähdössä? Ja kehtaako sinne saksalaisvalmisteisella edes lähteä? Harvinaista kyllä olisin ajokunnossa tuolloin, niin pitää ihan tosissaan harkita.
Kauanko sinne kestää täältä volvolandiasta ajella?
Kirkkonummelta meinattiin kaverin kanssa lähteä ja saksalaisvalmisteisella mekin, kuten 155TS ja Il Mostrokin jos oikein ymmärsin. Me tosin ajateltiin lähteä ehkä ysin maissa, että mitä sinne sitten kestää, muutama tunti?
Voipi olla, että Porin edustus jää aika vähäiseksi. Huomenna pitää varmaankin mennä Vaakunaan tarkistamaan, että se valomerkki tulee oikeaan aikaan, kun Kummeli-äijätkin on paikalla. Eikä viittisi oikein yrittää tehdä Vihisen Heikkejä lähtemällä itse ajelemaan ysiltä aamulla.
Maunukin on vielä tuohon aikaan vauvauinnissa, joten ei sitäkään saa nakitettua kuskiksi. Toki voisihan tuonne myöhemminkin lähteä, mutta jos pirskeet kestää vain kolme tuntia, niin aika hiljasta on..
Semmone reissu se. Rata oli aikas tympivä, ja sisälle ei päässyt.
Kaikenlisäks onnistuin vetää täysillä penkkaan, helma vähän rikki ja konehuone täynnä lunta.
Ens kerralla en varmasti tuu villatakki päällä radalle eiks niin rasvis?
Epezi kirjoitti:Ens kerralla en varmasti tuu villatakki päällä radalle eiks niin rasvis?
Joo rotsin piikkiin kaikki
Saatiinhan se Sierrakin sitten rikki, etupuskuri päreiksi jo ekalla kierroksella... Kyllä Alfojakin on samanlaisiin valleihin ajettu niin kuin ehkä joku saattaa muistaa, mutta ei niistä kyllä ole mitään hajonnut. Henkka Ford tekee puskurit jostain käytetyistä viilipurkeista? Laturinhihnakaan ei näköjään jaksa vetää selkäpuolella.
Alkoi muuten rata olla vasta ihan loppuvaiheessa sen verran liukas että Taunuksessakin riitti voima roikottaa pitkää kaarretta kolmosella
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Saatiinhan se Sierrakin sitten rikki, etupuskuri päreiksi jo ekalla kierroksella... Kyllä Alfojakin on samanlaisiin valleihin ajettu niin kuin ehkä joku saattaa muistaa, mutta ei niistä kyllä ole mitään hajonnut. Henkka Ford tekee puskurit jostain käytetyistä viilipurkeista? Laturinhihnakaan ei näköjään jaksa vetää selkäpuolella.
Noi Sierran puskurithan on tunnetusti toooodella kestäviä!
Mitenhän se mahtaa olla näiden kuvienpostausten kanssa...Onko olemassa jotain tiukkaa sääntöä siitä, pitääkö muiden autoista otetuista kuvista peittää rekkarikilpi?
Jos näin on niin tuolta talvipäiviltä napatuista otoksista otan nämä heti pois.
Yritin nimittäin etsiä jotain keinoa suorittaa tämä manööveri mutta tumpelona en siinä onnistunut.
Omasta autosta, kuinkas ollakaan, sattuu olemaan tällainen peitetty versio mutta minua ei kyllä haittaa vaikka oman auton kilpi kuvassa näkyykin.
Kai tästäkin on palstalla keskusteltu, en vain löytänyt heti ketjua.
Itse en ole yleensä jaksanut poistella. En iole ihan varma, kuinka noiden kanssa yleensä toimitaan. Ainahan voi pyytää kuvan poistoa, jos oman rekkarin näkyminen netissä alkaa kakattamaan.
Joo semmoinen kutina on ettei tarvi poistaa. Kuvathan on kuvaajan ja yleisellä paikalla otettuja. Toki poistan kuvista rekkarit jos jotain liiaksi jänskättää. Osoitteen luovutuskielto, niille joita eniten jännittää
Tuolla liikenteessä kilpien kanssa kuitenkin joutuu ajamaan, joten en henkilökohtaisesti ymmärrä miksi niitä pitäisi kuvista sutata. Enpä ihmettelisi vaikka kerhojen ratapäivillä kiertelisi ulkopuolisia ihmisiä katselemassa kalustoa epämääräisessä tarkoituksessa, joten pitäisikö siis silloin ruuvata kilvet pois autosta?
Jos joku oikeasti haluaa jäljittää esimerkiksi täältä foorumilta jonkin tietyn auton, niin tuskinpa se ylivoimaiseksi käy kun lueskelee omistajan kirjoitukset läpi. En nyt yritä mitään paranoiaa saada tällä aikaiseksi, mutta joka tapauksessa parempi lienee laittaa auton suojaukset kuntoon, mikäli siinä jotain ulkopuolisten havittelemaa on. Kannattanee siis olla kertomatta hälyttimien tyyppiä tai asennuksia, ja voihan aina viritellä standardiratkaisuista poikkeavia toteutuksia ;-) Ja tietysti lain suomissa puitteissa.
Minun kalustostani saa ihan vapaasti julkaista kuvia, taitaa suurin riski olla että joku kaivaa ARK:lta yhteystiedot ja soittaa kertoakseen etten osaa ajaa autoa
Ei kannattais mennä kamera ojossa kuvaamaan kun joku on vetänyt penkkaan. Se kostautuu. Tänään vedin itse penkkaan ja pitkälle. No, onneksi ei ollut Alfa alla ja Trasportterikin selvis aika vähin vaurioin ja kuskille ei tullu kun henkisiä kolhuja. Enää en kuvaa muiden ulosajoja, enkä muutenkaan kommentoi niistä mitään.
Eiköhän se ohjelma sinne ilmesty, kunhan hallitus saa sen tehtyä valmiiksi asti. Sen verran tiedän, että talviajopäivä on ohjelmassa mukana, mutta hallitus tiedottanee asiasta aikanaan.
näytti olevan tuo AREF:n lumikinoskisa samassa paikassa mutta itse en pääse tuolloin, ja yrittäisin tähän CARF:n vastaavaan päästä! onkos tänne muita tulijoita?? minullakin vielä auki ennenkuin saa vuorot varmisteltua ja tuon lauantai päivän joko vapaaksi tai vaihdettua jonkun kanssa!
KauGoH kirjoitti:näytti olevan tuo AREF:n lumikinoskisa samassa paikassa mutta itse en pääse tuolloin, ja yrittäisin tähän CARF:n vastaavaan päästä! onkos tänne muita tulijoita?? minullakin vielä auki ennenkuin saa vuorot varmisteltua ja tuon lauantai päivän joko vapaaksi tai vaihdettua jonkun kanssa!
Ohjelma on nyt ainakin talviajojen osalta päivitetty ja ajot ovat vuonna 2010 (otsikon vuodesta 2006 poiketen) lauantaina 13.2.