Tälle saattaa olla Alfa-kansankin keskuudessa tilausta, ainakin käydyistä keskusteluista päätellen: http://www.huoltokorjaamo.fi/
On siis sivusto, jossa voi jakaa ja hakea kokemuksia korjaamo- ja huoltopalveluista. Vielä on tietokanta aika pieni, ja hieman keskeneräisen oloinenkin, mutta ehkä tuo lähtee vetämään hyvin, ainakin ensimmäisiin käräjiin asti.
Ongelmahan tuossa on se että viestejä voi laittaa kuka vaan, jolloin mihinkään tietoon ei voi luottaa kritiikittömästi. Hyvä idea, mutta epäonnistunut.
Yeah! Varasin itse kerran autokorjaamot.fi-domainin ihan samaan tarkoitukseen, mutta hillitsin itseni.
Saakeli, nyt lähtee. Mä meen tuonne ilmaiseksi avustajaksi. Ensimmäiseksi suunnittelen takalasitarran, jossa lukee huoltokorjaamo.fi jollain hyvällä fontilla.
Epezin kanssa samaa mieltä. Eiköhän tuolla etunenässä ole kilpailijat sättimässä toisiaan, itse en ainakaan välittäisi satunnaisen kulkijan mielipiteistä. Eiköhän jokainen elossa oleva korjaamo hoida hommiaan jossain vaiheessa hyvin/huonosti.
En usko, että kaikki kilpailijat ovat tuolla sättimässä toisiaan. Oman kokemukseni mukaan on korjaamoita, joissa ei osata kirjoittaa edes omaan ajanvarauskirjaan.