155:n termarin vaihto.
Valvoja: Moderators
155:n termarin vaihto.
Isällä tuollanen 2.0 TS 155, josta pitäisi termostaatti vaihtaa. Jos joku on vaihtanut, voisi kertoa millainen homma? Uuden termarin on itse hankkinut ja meinasi käydä jossain vaihdattamassa. Jos ei kovin työläs homma, niin voisin itse iltatöinä vaihtaa..
- Bensa on pensselinpesua varten.. -
- miki
- Car(s): 159 2.4 JTDm Sportwagon qtronic -07
Ex alfat:
156 2.0 JTS Sportwagon -05
155 2.0 TS 16V -95
75 2.0 TS -88
Alfetta 2.0 L -81 - Paikkakunta: Joensuu
Termarin vaihto on aika simppeli juttu 155:een, vaikka se vaihdetaankin koteloineen päivineen. Irrotellaan kaikki 5 letkua irti termarista, ja samalla valutellaan ylimääräiset jäähdytinnesteet pois (käy ehkä siistimmin alavesiletkusta).
Irrotetaan lämpöanturin liitin ja ruuvataan anturi pois. Itse termari on kahdella pultilla kiinni kannessa. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Irrotetaan lämpöanturin liitin ja ruuvataan anturi pois. Itse termari on kahdella pultilla kiinni kannessa. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Oli tosiaan simppeli homma, kiitoksia vain..miki kirjoitti:Termarin vaihto on aika simppeli juttu 155:een, vaikka se vaihdetaankin koteloineen päivineen. Irrotellaan kaikki 5 letkua irti termarista, ja samalla valutellaan ylimääräiset jäähdytinnesteet pois (käy ehkä siistimmin alavesiletkusta).
- Bensa on pensselinpesua varten.. -