Kortin sain -98 mutta jo pari vuotta ennemmin tuli hankittua eka auto kun pitihän se kunnostaa valmiiksi eli VW Golf -75 1100:lla koneella, joskin myöhemmässä vaiheessa se sai 1300 koneen kun se pienempi kone tarvittiin seuraavan autoon eli VW Polo -82 nämä molemmat tuli käytyä perusteellisesti läpi, polosen jo uskaltauduin maalaamaan itse. Polosta jäi mieleen amerikkalaisen vaihtaritytön kysymys "is this some muscle car?" Vastasin että "yes, four-on-the-floor"

1999 syksyllä tuli hankittua Alfa 164 3.0 (mikä on siis edelleen)
Alkuaikoina tuli lainattua myös vanhempien Buick Electra Estate Wagonia, varsinkin rinkiä ajellessa verraton peli. Bensahan maksoi silloin vielä alle euron litra joten yli 20l/100km menevä kulutuskaan ei kirpaissut. Varsinkin kun vanhemmat maksoi bensat ja Buickissa oli iso tankki. Siinähän oli kaikki tarvittavat heebelit automaattista ilmastointia ja perän paineilmatoimista tasonsäädintä myöten (mikä oli muuten mielenkiintoinen kunnostettava...)
Ja onhan noita pihassa lyhyemmän aikaa olleita autoja:
Mazda 818 Savanna -75 (jäi äidiltä ylimääräiseksi)
Ford Escort 1600 -82 (sain sukulaiselta)
Opel Ascona 1.6 Diesel -84 (jakohihnakin katkes, mutta uus vaan tilalle parin venttiilinpainimen kera muistaakseni...)
VW Polo -86 (tää meni hirviporukalle?!?!?)
Laitoin osasta autoja kuvan albumiinkin. Ainoa auto minkä myin halvemmalla kuin olin ostanut oli toi Opel Ascona. Kaikki VW:it tais vähintään 5 kertaistaa arvonsa mun käsissä. Nyt tulee ajelut hoideltua pääasiassa Ladalla, mutta tallissa jo kärkkyy VW Jetta ja toi 164 pääsyä maantielle. Tarkoitus olisi kyllä vähentää autot vain yhteen eli Alfaan tietty. Alfaa ei voikaan myydä, kun yhä edelleen pidän kiinni periaatteesta, että en myy autoa halvemmalla kuin mitä olen siitä itse aikanaan maksanut
