Järjestyksessään toinen 156 Sele on nyt ajossa ja ensimmäinen teksti tässä foorumissa. Mahtavaa lukea asiantuntijoiden kommentointia! Vastaus olisi varmasti löytynyt jostain näiltä sadoilta sivuilta, mutta kysynpähän kuitenkin:
Mikä on paras tapa saada alustaa matalaksi menettämättä mukavuutta? Delta-Auton huoltopäällikkö pelotteli kaikennäköisillä virityksillä, jos meinaa autoa madaltaa. Onnistuuko pelkillä jousilla vai meneekö takakumit sileiksi kesässä? Entäs jos vaihtaa kaikki härvelit kulmiin? Mikä olisi sopiva sarja ja missä olisi hinta kohdallaan? Niin ja mistä kannattaa hankkia?
156SW lähemmäksi maata
Valvoja: Moderators
Tervetuloa joukkoon!
Riippuu tietenkin vähän siitä missäpäin asustat? Mutta kysäse vaikkapa AutoMilanosta 09-3883344
Myyvät/asentavat novitecin hilppeitä asiantuntevalla palvelulla. Itellä on alustasarja (ei säädettävä) ja erittäin tyytyväinen olen ollut tohon settiin - juuri sopivan jämäkkä, suosittelen
Riippuu tietenkin vähän siitä missäpäin asustat? Mutta kysäse vaikkapa AutoMilanosta 09-3883344
Myyvät/asentavat novitecin hilppeitä asiantuntevalla palvelulla. Itellä on alustasarja (ei säädettävä) ja erittäin tyytyväinen olen ollut tohon settiin - juuri sopivan jämäkkä, suosittelen

- Anthon
- Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998 - Paikkakunta: Jyväskylä
Tämä Alusta -topicci kannattaa kahlata läpi:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4809
Itselläni samanlaisessa Selessä Eibachin Pro System -setti. Tiputettu 30 mm ja 40 mm. Aika kova on, etenkin kesäkumeilla 225/40-18. Jos ajomukavuutta (=pehmeyttä) halua säilyttää, en voi suositella. Mulla on setti aika jäykälle säädetty, koska kumit leveillä 8" tuuman vanteilla ottaa pienelläkin lastilla isommissa kuopissa kiinni kaariin. Edestä terävät kuopat lyövät iskarien pohjaan. Onneks on vanteet vielä suorat.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4809
Itselläni samanlaisessa Selessä Eibachin Pro System -setti. Tiputettu 30 mm ja 40 mm. Aika kova on, etenkin kesäkumeilla 225/40-18. Jos ajomukavuutta (=pehmeyttä) halua säilyttää, en voi suositella. Mulla on setti aika jäykälle säädetty, koska kumit leveillä 8" tuuman vanteilla ottaa pienelläkin lastilla isommissa kuopissa kiinni kaariin. Edestä terävät kuopat lyövät iskarien pohjaan. Onneks on vanteet vielä suorat.