Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Jarppi
Viestit: 180 Liittynyt: 17 Huhti 2005, 00:23
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Jarppi » 15 Maalis 2006, 21:28
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 15 Maalis 2006, 21:32
Ei kovene. Pitäisikö?
hamppi
Viestit: 746 Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja hamppi » 15 Maalis 2006, 21:39
^ Jos sais vielä äänet toimimaan, niin ehkä sitten.
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 15 Maalis 2006, 21:43
Sama juttu, ei värähdä
Jarppi
Viestit: 180 Liittynyt: 17 Huhti 2005, 00:23
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Jarppi » 15 Maalis 2006, 21:46
ollut aikaisemmin samanlaisia onglm......? niin joo siitä ei saa puhua..
hagger16
Viestit: 3071 Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11 Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12 Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja hagger16 » 15 Maalis 2006, 23:17
Hyvät pojat!
Monelle tulee jossain vaiheessa elämää tunne ettei ole varma omasta suuntautumisestaan. Se on aivan normaalia, eikä siinä ole mitään hävettävää.
Ajan kuluessa monelle selviää pitääkö enemmän turboista vai isoista kuutioista. On olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka pitävät molemmista.
Heitäkin pitää ymmärtää..
Hyvää ja aurinkoista kevään jatkoa!
hagger16-setä
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 16 Maalis 2006, 00:10
Tämä näyttää jo paljon kiihottavammalta...
Pari sievää toimii paljon paremmin kuin yksi iso...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 16 Maalis 2006, 00:39
jknracing kirjoitti: Tämä näyttää jo paljon kiihottavammalta...
Mmmmm...
Just tänään selailin noita sivuja
Jarppi
Viestit: 180 Liittynyt: 17 Huhti 2005, 00:23
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Jarppi » 16 Maalis 2006, 00:53
"pari suhdetta on parempi kuin parisuhde"
Vode
Viestit: 883 Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Vode » 16 Maalis 2006, 00:58
jknracing kirjoitti: Tämä näyttää jo paljon kiihottavammalta...
Pari sievää toimii paljon paremmin kuin yksi iso...
Näyttää aika hätäseltä kulkineelta.
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 16 Maalis 2006, 10:20
Mä ainakin huomasin siirtyneeni etukenoon asentoon tuolissani. Voi että kun lainsäätäjä antais kiemuran laittaa konehuoneeseen. Mites muuten kun nuo turbo kitit on kait esim Saksassa ihan lainmukaista tavaraa niin eikö sitä siitä huolimatta saa suomessa kilpiin ilman tyypihyväksyntää(vai mikä se nyt oli)? Eli joo kyllä jopo keulii
Ayrton Senna da Silva forever