Millä muulla voisitte ajaa?
Valvoja: Moderators
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Kylläpä tuntuu porukalla olevan märkiä päiväunia.
Itsellä on perversiona rakentaa joku vanha (1930-1950-luvun) kori ja siihen nykytekniikka kaikkine saastelaitteineen ja tietokoneineen. Tällainen siis käyttikseksi. Esim '32 Ford 3W Coupe olisi sopiva kori, jolla vosi liikkua ainakin kesäisin.
Jos puolestaan pitäisi päätyä johonkin uudempaan, niin sitten Lotus Elise. Uuden karheaa ei ole suunnitelmissa.
No toistaiseksi ainakin kaikki into, aika ja raha uhrataan Alfaan ja ajot suoritetaan Voortilla.
Itsellä on perversiona rakentaa joku vanha (1930-1950-luvun) kori ja siihen nykytekniikka kaikkine saastelaitteineen ja tietokoneineen. Tällainen siis käyttikseksi. Esim '32 Ford 3W Coupe olisi sopiva kori, jolla vosi liikkua ainakin kesäisin.
Jos puolestaan pitäisi päätyä johonkin uudempaan, niin sitten Lotus Elise. Uuden karheaa ei ole suunnitelmissa.
No toistaiseksi ainakin kaikki into, aika ja raha uhrataan Alfaan ja ajot suoritetaan Voortilla.
Normaali autoista Subaru, uusin Honda Accord menettelisi samoin Audi A4-A6 Quattro ...
Jos näillä ajelisi arkena niin kyllä sit pitäs viikonlopuksi olla moottoripyörä ja vanha Alfa viallisilla Solex/Weber/Dellorto kaasareilla jota sais näperrellä..
tämmönen vaikka..
http://www.movit.de/images/mkalf604.jpg
ja tietysti Ferrarit ja Maseratit kelpaisi...
Jos näillä ajelisi arkena niin kyllä sit pitäs viikonlopuksi olla moottoripyörä ja vanha Alfa viallisilla Solex/Weber/Dellorto kaasareilla jota sais näperrellä..
tämmönen vaikka..
http://www.movit.de/images/mkalf604.jpg
ja tietysti Ferrarit ja Maseratit kelpaisi...
Lancia Thema 8.32
Ei kiinostais naapureita pätkääkään ennen kun laittais koneen tulille.
http://www.musafiaitalia.it/Thema8321a.html
Ei kiinostais naapureita pätkääkään ennen kun laittais koneen tulille.
http://www.musafiaitalia.it/Thema8321a.html
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Aika pornot äänet on kyllä:savijo-r kirjoitti:Lancia Thema 8.32
Ei kiinostais naapureita pätkääkään ennen kun laittais koneen tulille.
http://www.musafiaitalia.it/Thema8321a.html
http://www.classicargarage.com/english/ ... -10-10.htm
Tuolla olis kyllä hauska järkyttää porukkaa, "Miks ihmeessä tommonen, kun Audinkin olis saanu?"
Katoin eka että wow, tuossapa vois olla peto kärryksi. Sitten speksit ja hämmästys oli mieletön 205hp kolmelitrasesta V8:sta... Hyvät puitteet pilattu aliviritteisella motilla.savijo-r kirjoitti:Lancia Thema 8.32
Ei kiinostais naapureita pätkääkään ennen kun laittais koneen tulille.
http://www.musafiaitalia.it/Thema8321a.html
Paljonkos tommosesta 80-luvun kolmelitraisesta sitten pitäis ottaa voimaa tavalliseen perheautoon?
Onhan sitä toki laimennettu Ferrari Mondialin padasta.
Suurin muutos on kampiakseli. Ferrareissa on ns. flat plane akseli ja Lanciassa cross plane.( http://www.bmw850.de/engines_e.html ) Flat antaa paremman tehon suurilla kierroksilla ja cross sivistyneemmän käynnin pienillä. Tästä johtuen Ferrarin kasit kuullostaa ihan muulta kun jenkki-kasien lotkotus.
Ja kun on eri kampura niin toki eri nokatkin
Onhan sitä toki laimennettu Ferrari Mondialin padasta.
Suurin muutos on kampiakseli. Ferrareissa on ns. flat plane akseli ja Lanciassa cross plane.( http://www.bmw850.de/engines_e.html ) Flat antaa paremman tehon suurilla kierroksilla ja cross sivistyneemmän käynnin pienillä. Tästä johtuen Ferrarin kasit kuullostaa ihan muulta kun jenkki-kasien lotkotus.
Ja kun on eri kampura niin toki eri nokatkin
Re: jep
Nimenomaan Maserati bi turbon lämmityslaitteen hinta uutena niin kun tekstissä sanotaan. Yleensä löytyy selitys miksi saa halvalla eksoottisia autoja, joko mätiä tai varaosat kalliit. Ja esim omaan -69 juustohöyläkeulaiseen alfaan maksaa etulokarit 750e kpl ja nokka 1500e. Sisustaan saa helposti uppomaan 2000e. Toki suuri osa kulutusosista edullisia. Suosittelen kuitenkin selvittämään etukäteen hieman tosiasioita ennenkun tuo esim Saksasta helmen halvalla.alfista kirjoitti:Mistä tuo hinta? Maahantuojan varaosahinta tuoreeseen GT tai Quattroporteen vai? Luulisi, että noihin vanhempiin löytyy osaa halvemmalla niin kuin kaikkiin muihinkin merkkeihin?gtj kirjoitti:Vai että Maserati bi turbo. Lämmityslaitteen moottori maksoi uutena tuossa hetki sitten 6000e. Ilman asennusta. Vaan yksi esimerkki varaosien hinnoista kyseisessä merkissä. Suosittelen vähän jäitä hattuun.
Järkipelejä nämä teidän autovalinnat
Mun kohdalla tuo peto kesyyntyi myös. Kyseessä ilmeisesti joku maanantaipainos, kun moottori oli asennettu väärinpäinVode kirjoitti: Katoin eka että wow, tuossapa vois olla peto kärryksi. Sitten speksit ja hämmästys oli mieletön 205hp kolmelitrasesta V8:sta... Hyvät puitteet pilattu aliviritteisella motilla.
VMP
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Onkohan yhtään 8.32:sta Suomen kilpien välissä? Saksassa nuo ei enää hirveitä maksa, mutta oishan se kiva avata konepelti kun siellä lukis Lancia by Ferrari. Joskus oli jossain kuva, niin auton paperit on pakattu ihan asialliseen jalopuusalkkuun. Olisihan siinä kanssaautoilijoilla hämmästys suuri, kun moottoritiellä kesken ohituksen takaspoileri nousee automaattisesti ylös.
Subaru impreza voisi olla uudemmista autoista ihan nasta kippo? Koskaan en ole minkäänmoista imprezaa ajanut, mutta boxerikone, neliveto ja kuulopuheet vanhanaikasen rehellisestä ohjaustuntumasta (!!) kieltämättä hiukan usuttaisivat koeajolle jos "isolla rahalla" olisin uudempaa autoa ostamassa. Muistaakseni ärrällä pikkusen luin CAR -lehteä ja siinä tuo impreza oli luokassaan - mikä se luokka sitten mahtoi ollakaan - käyttäjien arvostelemana vissiin paras ajettava, jos oikein ymmärsin. Kakkosena tais muuten ollakin sitten foorumilaisille tuttu Alfa 156.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Onhan tuo Thema 8.32:n moottori aliviritteinen V8:ksi mutta kun katsoo mitä moottoritehoja muut kilpailijat tarjosivat keskikokoluokkaan Theman tullessa markkinoille vuonna -86, oli tehokkaammat versiot aikalailla kortilla.Vode kirjoitti:Katoin eka että wow, tuossapa vois olla peto kärryksi. Sitten speksit ja hämmästys oli mieletön 205hp kolmelitrasesta V8:sta... Hyvät puitteet pilattu aliviritteisella motilla.savijo-r kirjoitti:Lancia Thema 8.32
Ei kiinostais naapureita pätkääkään ennen kun laittais koneen tulille.
http://www.musafiaitalia.it/Thema8321a.html
Bemarilla oli tuolloin (1988) 535i / 211 hv. Muiden merkkien kuusisylinteristen mallien 24 V -versiot tulivat markkinoille vasta vuosikymmenen taitteessa. Näitä olivat mm. Opel Senator 3,0i-24v (204hv), Ford Scorpio Cosworth (194hv) ja MB 300 e-24 (220hv). Fordin Sierra Cosworth oli ainoita samantehoisia (204 hv) mutta ei muutoin kuulunut oikein kilpailijoihin.
Audilta oli tuolloin tarjolla 3,6 l V8 / 250 hv mutta tämä laskettiin jo edustusautoluokkaan kuuluvaksi BMW 735i:n ja MB 420 SE:n ohella.
Thema oli muutoinkin ylellisesti varusteltu alcantara-verhoiluineen, persoonallisine jalopuukojelautoineen ja vaikka autom. nousevine takaspoilereineen eikä muut päässeet lähellekään sitä äänimaailmaa mitä Thema tarjosi.
Tällaisen ylläpitokulut on toisaalta jo pelkän moottorin takia oltava aika massiiviset mutta jos ei olisi rahasta kiinni, voisi 8,32 löytyä myös omasta tallista. Halvallahan noita nykyään euroopasta saa johtuen pääosin mallin harvinaisuudesta ja sitämyöten em. ylläpito- ja kunnostuskuluista.
Pari muuta autoa millä myös voisi kuvitella ajelevan olisi Renault 5 Turbo 1 ja uudemmista Peugeot 406 Coupe 3,0. Rellu alkukantaisen GTI -hengen takia ja Pösö vain ja ainoastaan Pininfarinan toteuttaman kauniin korin vuoksi.
Edit.
Series 1:n Thema 8.32 (1986-1988) oli muuten tehoiltaan 215 hv ja vasta Series 2:n (1988-91) katalysaattori kuristi tehot tuohon 205 hv:aan.
Editin editti: Sorry kun edittiä löytyy ihan kotitarpeiksi mutta kun kirjoittaa vuosiluvun 1988 malliin (-xx) on tuloksena naurava hymiö. Näin (-88)
Kun edit linjalle lähdettiin niin ruksaa viestiruudun alaosasta "älä salli BBCode.:" niin ei näytä hymiöitä. - Rolle
Viimeksi muokannut glideslope, 17 Maalis 2006, 23:01. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Kuuleman mukaan kaksi tullut uutena Suomeen.KJS kirjoitti:Onkohan yhtään 8.32:sta Suomen kilpien välissä? Saksassa nuo ei enää hirveitä maksa, mutta oishan se kiva avata konepelti kun siellä lukis Lancia by Ferrari. Joskus oli jossain kuva, niin auton paperit on pakattu ihan asialliseen jalopuusalkkuun. Olisihan siinä kanssaautoilijoilla hämmästys suuri, kun moottoritiellä kesken ohituksen takaspoileri nousee automaattisesti ylös.
Kait niitä muutama on tuotu sen jälkeenkin?
-
- Viestit: 79
- Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45
Kiva peli ajaa toi 8.32, saundit kohillaan. Liikkuu mielestäni erittäin hyvin perheautoksi verrataanpa sitä mihin tahanasa nykyautoon. Harvassa perhepulkassa on ferrarin kesytetty V8 pellin alla. On ollut tuollainen peli ajossa kultaisella 80-luvulla.lanciapoika kirjoitti:Itse tiedän et yksi 8.32 on ajossa ja 2 lepäilee tallissa...niin eihän se 6.8s 0-100kmh ja 240kmh ole perheautolle mitään nykypäivänä
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
6.8? Ainakin tuon musafiaitalia-linkin speksien mukaan kakkoskoppainen Thema 8.32 ehtii sataseen 7.7 sekunnissa. Ei se katalysaattorin pois jättämisen kymmenen hepan lisäys varmaan sekuntia pudota nollasta-sataan-ajasta.lanciapoika kirjoitti:niin eihän se 6.8s 0-100kmh ja 240kmh ole perheautolle mitään nykypäivänä
Ja vaikka se aika olisikin 6.8 niin siltikään ei puhuttaisi "perheautolle" järisyttävästä suorituskyvystä. Kaikkien urheilusedaneiden äiti BMW M5 rykäisi samaan aikaan 0-100km/h 6.3 s (tehtaan speksien mukaan, ovat perinteisesti olleet vähän varovaisia noiden ilmoittamisessa) ja potkuakin oli sata hummaa enemmän.
Pyöreästi kaksisataaheppainen etuveto ei minusta ole vielä suorituskykynsä puolesta mitenkään mullistava vaikka siinä onkin Ferrarin pakoääni ja Poltrona Fraun nahkaa.
Takaisin päivän epistolaan; mielenkiintoisia vermeitä olette keksineet! Tuossa on aika pitkälti jo tullutkin omat mahdolliset kiinnostuksen kohteet lueteltua: isot Citikat (varsinkin vanhemmat), Jaguarit, Minit, Peugeot 406 Coupé, Maseratit, rodit, kustomsämpylät, Porschet, Toyota MR2, Impreza Turbo, wanha BMW M3, oldskool BMW E21 323i jne. Onhan noita persoonallisia laitteita maailma täynnä.
Viimeksi muokannut Rasvis, 18 Maalis 2006, 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Epäkelpokeräilijä -
Tuossa spekseissähän tuol linkissä oli 7.7s 0-100. Alkoikin jo epäilyttää että eikai tuon ajan auto vois niin painava olla että liki 8s oli 0-100 tuolla motilla.lanciapoika kirjoitti:Itse tiedän et yksi 8.32 on ajossa ja 2 lepäilee tallissa...niin eihän se 6.8s 0-100kmh ja 240kmh ole perheautolle mitään nykypäivänä
Ja totta, olihan tuo 200+hp hyvä suoritus sen ajan autolta kun vertaa muihin. Tottunu vaan että luigi ottaa pannusta enemmän irti ko muut . Niin ja laitetaan vie omakin perverssio, eli aiiina oon halunnu että tallista löytyis Fiat Ritmo 130tc Abarth. Tosin ei taida olla enää montaakaan ehjäpeltistä maailmassa Täytyis tehä kulttuuriteko ja hommata entisöitäväksi.
1986-1989 6,8Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: 6.8? Ainakin tuon musafiaitalia-linkin speksien mukaan kakkoskoppainen Thema 8.32 ehtii sataseen 7.7 sekunnissa. Ei se katalysaattorin pois jättämisen kymmenen hepan lisäys varmaan sekuntia pudota nollasta-sataan-ajasta.
1989-1992 7,2
kakkoskopassa turbo versio oli nopeampi
M5 S38B35 6.5 s 245 km/h 10/1984-11/1987 2 241Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: . Kaikkien urheilusedaneiden äiti BMW M5 rykäisi samaan aikaan 0-100km/h 6.3 s (tehtaan speksien mukaan, ovat perinteisesti olleet vähän varovaisia noiden ilmoittamisessa) ja potkuakin oli sata hummaa enemmän.
luulisi että on alikanttiin ilmoitettu kun tehoja on reilusti enemmän kuin Themassa ja painot suunnilleen samoja
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Niin no tarkoitin oikeastaan tuota -89 E34-mallin M5:ttä mutta ei tuon vanhemman E28-mallin tehopainosuhde taida sen huonompi olla.
Miten tuon Lankisen ilmoitetut kiihtyvyysarvot heittävät noinkin paljon? Jotenkin on helpompi uskoa 1400-kiloiselle, vähän yli 200-heppaiselle etuvetoautolle noita seiskalla kuin kutosella alkavia lukemia.
Miten tuon Lankisen ilmoitetut kiihtyvyysarvot heittävät noinkin paljon? Jotenkin on helpompi uskoa 1400-kiloiselle, vähän yli 200-heppaiselle etuvetoautolle noita seiskalla kuin kutosella alkavia lukemia.
- Epäkelpokeräilijä -
Pakka vielä munkin ronkkia tätä Lancia juttua SportAuto vuodelta -91 parivertailussa Jagge XJ:n kanssa Lancia 0-100 8,3s ja Kleiner Kurs Hockenheimilla 1.28,6 Verranteeksi vielä samassa lehdessä Celica turbo 4wd 0-100 8,0s
Mitä näihin vaihtoehto autoihin tulee niin pidän pienistä autoista, vaikka Integrale, Fiat 600 Abarth(replica), Porsche, Bemareita on tullut harrastettua yks 02 on vielä tallissa...
Mitä näihin vaihtoehto autoihin tulee niin pidän pienistä autoista, vaikka Integrale, Fiat 600 Abarth(replica), Porsche, Bemareita on tullut harrastettua yks 02 on vielä tallissa...
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Jiiässä
ALFA6 Myytävänä
Näyttää varsin ruosteettomalta, ja hinta ei mahdoton? Tosin niin harvoin myynnissä että ei ole oikein markkinahintaa.
ALFA6 Myytävänä
Näyttää varsin ruosteettomalta, ja hinta ei mahdoton? Tosin niin harvoin myynnissä että ei ole oikein markkinahintaa.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Jos täysin järjellä pitäisi valita ja nimenomaan uusi auto niin:
-Renault Modus
-Fiat Panda (miten ne tarjoaa tätä 200eur/kk huoltoliisingillä kun sen auton arvokin alenee nopeammin?)
-Smart forfour
Jos saisi ottaa isomman kuin tarvii:
-Seat Leon (se uus)
-Citroen C4
-Chrysler PT Cruiser (tähän pinnavanteet, puukyljet ja surffilauta katolle)
-Saab 9-5, Skoda Superb tai Volvo S80 jos pitää pappalinjalle mennä
-Land Rover Defender
Ja sit vuosien päästä kun on rikas:
-Range Rover, Jaguar XK, Maserati, Lamborghini
Mutta nykyinen autonkäyttö on 6km työmatka ja joskus 30km rautatieasemalle, niin Lada palvelee toistaiseksi ihan hyvin:D Jos uutta pitäisi alkaa ostamaan, niin ei mun hermot kestäisi järkeillä mikä on paras, joten ostaisin uuden Alfan, ihan sama mikä malli.
-Renault Modus
-Fiat Panda (miten ne tarjoaa tätä 200eur/kk huoltoliisingillä kun sen auton arvokin alenee nopeammin?)
-Smart forfour
Jos saisi ottaa isomman kuin tarvii:
-Seat Leon (se uus)
-Citroen C4
-Chrysler PT Cruiser (tähän pinnavanteet, puukyljet ja surffilauta katolle)
-Saab 9-5, Skoda Superb tai Volvo S80 jos pitää pappalinjalle mennä
-Land Rover Defender
Ja sit vuosien päästä kun on rikas:
-Range Rover, Jaguar XK, Maserati, Lamborghini
Mutta nykyinen autonkäyttö on 6km työmatka ja joskus 30km rautatieasemalle, niin Lada palvelee toistaiseksi ihan hyvin:D Jos uutta pitäisi alkaa ostamaan, niin ei mun hermot kestäisi järkeillä mikä on paras, joten ostaisin uuden Alfan, ihan sama mikä malli.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
näyttää aika hyväkuntoiselta yksilöltä ja hinta voisi olla ihan balansissa, noita on kyllä liikkunut keskieuroopassa välillä jopa tonnin pyynnilläkin mutta kunto ei varmaan ole sitten kovin häävi..Alfistipohjoosesta kirjoitti:Jiiässä
ALFA6 Myytävänä
Näyttää varsin ruosteettomalta, ja hinta ei mahdoton? Tosin niin harvoin myynnissä että ei ole oikein markkinahintaa.
löytyneeköhän suomesta moista ollenkaan? jostain muistelisin joskus kuulleeni/lukeneeni että yksi voisi löytyä, onkohan sitten lienee enää hengissä vai ei, joka tapauksessa joku kyllä voisi yhden rahdata suomeen ihan alfakannan monipuolistamisen vuoksi..
-
- Viestit: 79
- Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45
Niin tosi asiahan oli se et 2-koppanen turbo 16v thema 185hp kulki 6.8s 0-100kmh ja 230kmh testeissä...kun taas 8.32 215hp 7.2s 0-100kmh ja 225kmh..mutta pistäsin tuulen piikkiin ton turbo theman voiton koska tuuliolosuhteet oli turbolla 5mph ja 8.32 12-20mph...mutta mitäs sitä alfisteille selittelemään...ja nämä arvot mitä ensiks oli niin tehtaan ilmotuksia..siinä mainos pelistä
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8&q=lancia
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8&q=lancia
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
käyttöauto vaikkapa esim:
-Audi A4 nelivetoisena.
-Audi A6 nelivetoisena.
-BMW 330D, M3, 330i E46.
-BMW 530D, 540i, E39.
-Lancia Thesis 3.2 V6.
-Subaru impreza WRX sti.
harrastepuolella vaihtoehtoja helvetisti enemmän...
-Fiat Dino.
-Fiat Ritmo 130TC.
-Fiat 124 coupe.
-Fiat 850 coupe
-Lancia Delta HF integrale.
-Lancia Thema 8.32.
-Audi UR quattro.
-BMW 635 CSiM.
-BMW M3 E30.
-BMW M5 E28.
-BMW M5 3.8 E34.
-Chevrolet Corvette 63-68.
-Chevrolet Bel Air 55-57.
-Chevrolet Camaro 67-69
-Ford mustang fastback 65-68.
-Dodge Challenger.
-Dodge Charger 67-70.
-Nissan Skyline R32-R34.
-Porsche 911 turbolla tai ilman.
juu listaa voisi toki jatkaa loputtomiin mutta tässä vähän osviittaa allekirjoittaneen vaihtoehdoista..
no lottovoittoa odotellessa....
-Audi A4 nelivetoisena.
-Audi A6 nelivetoisena.
-BMW 330D, M3, 330i E46.
-BMW 530D, 540i, E39.
-Lancia Thesis 3.2 V6.
-Subaru impreza WRX sti.
harrastepuolella vaihtoehtoja helvetisti enemmän...
-Fiat Dino.
-Fiat Ritmo 130TC.
-Fiat 124 coupe.
-Fiat 850 coupe
-Lancia Delta HF integrale.
-Lancia Thema 8.32.
-Audi UR quattro.
-BMW 635 CSiM.
-BMW M3 E30.
-BMW M5 E28.
-BMW M5 3.8 E34.
-Chevrolet Corvette 63-68.
-Chevrolet Bel Air 55-57.
-Chevrolet Camaro 67-69
-Ford mustang fastback 65-68.
-Dodge Challenger.
-Dodge Charger 67-70.
-Nissan Skyline R32-R34.
-Porsche 911 turbolla tai ilman.
juu listaa voisi toki jatkaa loputtomiin mutta tässä vähän osviittaa allekirjoittaneen vaihtoehdoista..
no lottovoittoa odotellessa....
veit sanat suustani tosin omani vain odottaa että joku ajaisi sen tallista ulos ja myös sitä kesää odotellessa ja niitä kelejäGeorgios Terziakis kirjoitti:Kunhan tuo toinen projekti nyt vaan etenisi ja sais sen ajokuntoon, eli vanha Opel (Commodore 2d ht coupe -69), kyllä vaan, sillä sitten ajelisin suu messingillä...
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Oho Täällähän tuntuu majailevan muitakin A-Commojen omistajia! Itsellä on pari vm. 1970 yksilöä tallessa. Näistä toinen (2.5+ automaatti 4D sedan) tulee jossakin vaiheessa museorekisteröityä, olen käynyt jo kysymässä tarvittavat kunnostuskohteet, ja toinen (2D GS Coupe) uhrataankin omien visioiden alttarilla...tronia kirjoitti:veit sanat suustani tosin omani vain odottaa että joku ajaisi sen tallista ulos ja myös sitä kesää odotellessa ja niitä kelejäGeorgios Terziakis kirjoitti:Kunhan tuo toinen projekti nyt vaan etenisi ja sais sen ajokuntoon, eli vanha Opel (Commodore 2d ht coupe -69), kyllä vaan, sillä sitten ajelisin suu messingillä...
Kyllä 80-luvun alussa meidän italialaisella naapurinäijällä oli Sei. Tuskin se nyt ainoa kappale oli mitä uutena myytiin. Sitä en muista, oliko nelivalomallia vai laatikkolampuilla, kun itsellä oli hieman hintsusti ikää tuolloin.90 kirjoitti: löytyneeköhän suomesta moista ollenkaan? jostain muistelisin joskus kuulleeni/lukeneeni että yksi voisi löytyä, onkohan sitten lienee enää hengissä vai ei, joka tapauksessa joku kyllä voisi yhden rahdata suomeen ihan alfakannan monipuolistamisen vuoksi..
.sc
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
just, eli luultavasti tuo yksilö on luultavasti paalattu jo aikapäiviä sitten, mutta mielestäni tuota ei ole koskaan tuotu maahantuojan toimesta suomeen saatikka virallisesti myyty täällä, jos noita on tullut niin ovat olleet luultavimmin muuttoautoja/harmaatuontivehkeitä..senor_cit kirjoitti:Kyllä 80-luvun alussa meidän italialaisella naapurinäijällä oli Sei. Tuskin se nyt ainoa kappale oli mitä uutena myytiin. Sitä en muista, oliko nelivalomallia vai laatikkolampuilla, kun itsellä oli hieman hintsusti ikää tuolloin.90 kirjoitti: löytyneeköhän suomesta moista ollenkaan? jostain muistelisin joskus kuulleeni/lukeneeni että yksi voisi löytyä, onkohan sitten lienee enää hengissä vai ei, joka tapauksessa joku kyllä voisi yhden rahdata suomeen ihan alfakannan monipuolistamisen vuoksi..
.sc
t
Juu, sitä en tosiaan tiedä miten se auto on Suomeen päätynyt. Mutta faija muisteli joskus, että se olis ollut työsuhdeauto...90 kirjoitti: just, eli luultavasti tuo yksilö on luultavasti paalattu jo aikapäiviä sitten, mutta mielestäni tuota ei ole koskaan tuotu maahantuojan toimesta suomeen saatikka virallisesti myyty täällä, jos noita on tullut niin ovat olleet luultavimmin muuttoautoja/harmaatuontivehkeitä..
.sc
- Georgios Terziakis
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
- Paikkakunta: Imatra
130tc Abarth Ritmo kiinnostais myöskin mieluusti. Jotta pitää eroa vetää niin sanotaan että vaikka 131 Abarth sittenjknracing kirjoitti:No jollain 80-luvun tuning autolla. Vaikka tällä!
http://www.strangecosmos.com/images/content/109127.jpg
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
http://www.geocities.com/johnrfite/supra1.jpg
http://php.chol.com/~maybreez/zog/webms ... _gtr34.jpg
tässä mun autotalli jos rikas mies oisin..
http://php.chol.com/~maybreez/zog/webms ... _gtr34.jpg
tässä mun autotalli jos rikas mies oisin..
Hyvin sä vedät..