GTV 3.0 V6 hommattu
Valvoja: Moderators
GTV 3.0 V6 hommattu
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=7912
Tuohon keskusteluun viitaten... Ei olisi pitänyt mennä koeajamaan.
Tuossa se nyt nököttää pihalla..
Semmonen vikakin löyty, että moottorinlämpötila mittari ei värähdäkkään..Toivottavasti ei mitään vakavaa.
Tuohon keskusteluun viitaten... Ei olisi pitänyt mennä koeajamaan.
Tuossa se nyt nököttää pihalla..
Semmonen vikakin löyty, että moottorinlämpötila mittari ei värähdäkkään..Toivottavasti ei mitään vakavaa.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ja jos menet autoa pilkkomaan niin moottori mulle, voin vaikka kiitokseksi korjata sen lämpömittarin
Onneksi olkoon, on se komia! Onneksi ei enää ole johdattamassa minua kiusaukseen, voi olla ettei lääkkeeksi olisi loputtomiin riittänyt otsanahan sively tyhjällä lompakolla.
Onneksi olkoon, on se komia! Onneksi ei enää ole johdattamassa minua kiusaukseen, voi olla ettei lääkkeeksi olisi loputtomiin riittänyt otsanahan sively tyhjällä lompakolla.
Viimeksi muokannut Rasvis, 20 Maalis 2006, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Epäkelpokeräilijä -
- marsuliini
- Viestit: 154
- Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
- Paikkakunta: Loviisa
- marsuliini
- Viestit: 154
- Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
- Paikkakunta: Loviisa
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Onnittelut hienosta autosta ja toistamiseen ne Sienat on pirun hienot. Auto lienee saksantuliainen? Sen alusta lienee sen verran puhdas, että melkeimpä veisin massaukseen auton ennenkuin suolaa sitä alustaa kovin paljoa.
Viimeksi muokannut KJS, 21 Maalis 2006, 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Omasta kokemuksesta tiedän, että mikäli autoa seisottaa ulkona lumikasan alla, eikä aja sillä, niin ei se nyt ainakaan arvoa nosta.
Luulisi, että tuollakin liikkeellä olisi ollut tilaa pitää autoa sisällä, kun yleensä kaikenmaailman korolliakin pidetään.. Vai onko?
Onneksi ilmaantuvista vioista (jos sellaisia on) on tässä tapauksessa helppo vaatia takuukorjausta. Eli, no hätä, Mipo.
Luulisi, että tuollakin liikkeellä olisi ollut tilaa pitää autoa sisällä, kun yleensä kaikenmaailman korolliakin pidetään.. Vai onko?
Onneksi ilmaantuvista vioista (jos sellaisia on) on tässä tapauksessa helppo vaatia takuukorjausta. Eli, no hätä, Mipo.
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Kyseinen paikka on tuossa pikkukylään vievän tien varrella ja siellä ei ole suojaa kuin hädintuskin myyjärukalle. Oikein tulee keski-eurooppa mieleen, kun siitä ohi ajaa. On se niin perinteisen häkkitarhan näköinen.hagger16 kirjoitti:Omasta kokemuksesta tiedän, että mikäli autoa seisottaa ulkona lumikasan alla, eikä aja sillä, niin ei se nyt ainakaan arvoa nosta.
Luulisi, että tuollakin liikkeellä olisi ollut tilaa pitää autoa sisällä, kun yleensä kaikenmaailman korolliakin pidetään.. Vai onko?
Onneksi ilmaantuvista vioista (jos sellaisia on) on tässä tapauksessa helppo vaatia takuukorjausta. Eli, no hätä, Mipo.
Eihän ne itse autoja tee, joten autoja ei kannata toimitilojen mukaan arvostella. Yksilöitähän ne kaikki on ja ei tuolla mitään romuja myynnissä ole mielestäni ollut. Itse en ole tontilla käynyt kääntymässä - nettisivuillakin vain pari kertaa, joten turhaa kommentointia tämäkin...
Jos aiheesta jotain, niin kyllä se auto paremmin lumessa seisottamisen kestää, kuin suolassa uiton.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Löytyhän siitä jotain häikkää..
Tuntuu ihan kuin kytkin luistais. Välillä kun painaa kaasun kunnolla pohjaan, niin kierrokset nousee vaan tappiin.
Ja sit tuntuu semmonen outo haju, jonka paikallistin vasemman etupuolen alueelle..
Haju nyt varmaan voi tulla siitä kun sillä ei ole ajeltu sitten viime syksyn, mutta toi kytkin kyllä taitaa mennä vaihtoon..
Tuntuu ihan kuin kytkin luistais. Välillä kun painaa kaasun kunnolla pohjaan, niin kierrokset nousee vaan tappiin.
Ja sit tuntuu semmonen outo haju, jonka paikallistin vasemman etupuolen alueelle..
Haju nyt varmaan voi tulla siitä kun sillä ei ole ajeltu sitten viime syksyn, mutta toi kytkin kyllä taitaa mennä vaihtoon..
Re: GTV 3.0 V6 hommattu
Hienoa! Kyl määgi joskus...mipo kirjoitti:Tuossa se nyt nököttää pihalla..
.sc
Luoja on antanut minulle ominaisuuden olla tyhmä niin pakko kysyä tyhmiämipo kirjoitti:autoliikkeen jamppa sanoi ku soitin että kytkin kaipaa vaan säätöä ja käry tulee, koska sillä ei ole ajettu...
no kaippa se pitää viedä säädettäväks ja kattoa toimiiko sen jälkeen..
Luulisi tuon vehkeen kytkimen olevan nestekäyttöinen ja miten sellaista voi säätää?
(Auto on uskomattoman hieno!)
VMP
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
ISO HÖPÖ, älä nyt niki taas ala tolle linjalle, kerrotaan vain asioita joista on tietoa jookos?niki kirjoitti:Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
Omalla 156V6:lla ajoin 131tkm samalla kytkimellä ilman mitään ongelmia, ja sillä poltettiin jopa kumia
- Alfaholic -
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Kylläpäs nyt tuli taas p*skaa suollettua. Jäi meinaan kokonaan kertomatta tuo kilometrimäärä. Tuo kytkin siis kesti edellisellä omistajalla 100tkm ja kyllä kumiakin polteltiin. Tarkoitus oli vaan sanoa, että kyllä se kytkin oli niin kauan hyvin toiminut kunnes oli kaveri innostunut liikaa viereisestä turbo-Volvosta. Kierrokset vaan tappiin ja liu'uttamaan > kytkin vaihtoon. Voipi tietty olla, että lastu yms. viritykset vaikutti pikkuisen asiaanJappe kirjoitti:ISO HÖPÖ, älä nyt niki taas ala tolle linjalle, kerrotaan vain asioita joista on tietoa jookos?niki kirjoitti:Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
Omalla 156V6:lla ajoin 131tkm samalla kytkimellä ilman mitään ongelmia, ja sillä poltettiin jopa kumia
... niin ja kyllähän sen kytkimen pitäisi ainakin omasta mielestäni kestää koko auton käyttöikä...
Ammattina autokauppa
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Doh! Kaikille sitä ajokortti annetaankin.niki kirjoitti:Kierrokset vaan tappiin ja liu'uttamaan > kytkin vaihtoon.
Niinhän sen maksajan mielestä tietysti pitäisi Se vaan on kovasti käytöstä kiinni miten kestää.... niin ja kyllähän sen kytkimen pitäisi ainakin omasta mielestäni kestää koko auton käyttöikä...
- Epäkelpokeräilijä -
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- marsuliini
- Viestit: 154
- Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
- Paikkakunta: Loviisa
Voihan vitalis..... mipo lähti aamulla viemää geitiiviitä nurmijärvelle sille myyjälle.Kytkin paskaksi matkalla. Hinausautoa venas ainaki tunnin.Sit ku sai auton perille,oli korjaajaäijä jo lähteny ku kesti nii kauan...maanantaina vasta kuulee lisää Antoivat siellä toisen auton lainaksi....renault lagunan....voi saasta.... semmosella mopolla pitäs ajaa jalkakäytävällä.
No,ehkä mipo kirjottaa lisää.Piti vaa purkaa
No,ehkä mipo kirjottaa lisää.Piti vaa purkaa
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Niin no, lipsuttelemalla se palaa yhdessä lähdössä, äijämeinigillä (Kierrokset kuuteentonniin ja siirretään jalka nopealla liikeellä kytkinpolkimelta sivuun.) sulaa vaan etukumit!Jappe kirjoitti:ISO HÖPÖ, älä nyt niki taas ala tolle linjalle, kerrotaan vain asioita joista on tietoa jookos?niki kirjoitti:Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
Omalla 156V6:lla ajoin 131tkm samalla kytkimellä ilman mitään ongelmia, ja sillä poltettiin jopa kumia
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free