Alfonso kirjoitti:Rinta-Joupilla Tampereella 19900 Eur vm.-95 Ajettu 118000 metallivihreä...
Hakekaa pois
Pistetty merkille eritoten siinä mielessä, että jos tulee keväällä saksassa käytyä niin tarvitsee verotusarvon. Tosin ei paljoa halvemmaksi tule vaikka ulkomailta hakisikin.
Minkä laatuinen tuollainen 2 litrainen V6 turbo on tekniikaltaan?
BSTR kirjoitti:Minkä laatuinen tuollainen 2 litrainen V6 turbo on tekniikaltaan?
Se on aika historiikki, kone on hyvin pitkälti sama kuin tuossa omassa 164 3,0 12veessä mutta iskutilavuudeltaan supistettuna ja puhaltimella höystettynä. SOHC-kannet keinuvipuineen ja ruuvisäätöineen kaikkineen. Tuossa taisi olla vielä virranjakajakin...?
Jututin joskus tuon vihreän yksilön edellistä omistajaa, mr. Lampenia ja muistaisin hänen sanoneen, ettei ollut kovin tyytyväinen koneen luonteeseen. Kehotti hommaamaan ennemmin 3,0 24valven, tuossa GTV Turbossa kun ei konehuoneen lämpöongelmien vuoksi ole edes "helppoa" virivaraa.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Kehotti hommaamaan ennemmin 3,0 24valven, tuossa GTV Turbossa kun ei konehuoneen lämpöongelmien vuoksi ole edes "helppoa" virivaraa.
Minkälaisia lämpöongelmia? Eikö siellä vaihdu ilma hyvin? Missäpäin tuossa sijaitsee välijäähdytin?
GAMMA500 kirjoitti:Minkälaisia lämpöongelmia? Eikö siellä vaihdu ilma hyvin? Missäpäin tuossa sijaitsee välijäähdytin?
Taitaa olla aika tiivis paketti tuo konehuone, ei saa "imu"ilmaa jäähdytettyä tarpeeksi. Pettersson sai kuulemma tuohon kyseiseen yksilöön ronkittua noin kymmenen lisähepoa.
Coolerin paikkaa en enää varmaksi muista, siitä on jo muutama vuosi kun kurkkasin tuon konehuoneeseen. Muistelisin, että siinä se oli puskurin takapuolella syylärin kaverina.