Tere kaikille!
Valvoja: Moderators
Tere kaikille!
No nyt on sitten tosi pitkä odotus (2 päivää!!!!) ohi! Tallissa on alfa 156. Kävin tänään hakemassa liikkeestä.
Viikon verran pitäis ottaa nätisti että saa vaihdettua uudet remmit ja ja muut vermeet. Vanhat on ajallisesti vähän yli-ikäset.
Mutta sitten on ehkä tämä lumikin jo sulanut että pääsee oikein kunnolla kokeileen konetta.
Vähän kyllä harmitti jättää Pundulaatti liikkeeseen, mutta sai niin pienellä välillä alfan että oli pakko vaihtaa.
Airbagin valo oli taitavasti peitetty mustalla teipillä, ja kirkkaastihan se loistaa. Pitää vissiin vähän tinailla liitoksia. Siitähän se varmaan johtuu.
Viikon verran pitäis ottaa nätisti että saa vaihdettua uudet remmit ja ja muut vermeet. Vanhat on ajallisesti vähän yli-ikäset.
Mutta sitten on ehkä tämä lumikin jo sulanut että pääsee oikein kunnolla kokeileen konetta.
Vähän kyllä harmitti jättää Pundulaatti liikkeeseen, mutta sai niin pienellä välillä alfan että oli pakko vaihtaa.
Airbagin valo oli taitavasti peitetty mustalla teipillä, ja kirkkaastihan se loistaa. Pitää vissiin vähän tinailla liitoksia. Siitähän se varmaan johtuu.
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Superissahan on tosiaan yksi remmi vähemmän, kun ei ole tasapainoakselia (hieman edullisemmat osat). Tuota luokkaa oli minun exänikin ns. 60 000-huolto. Ihan järjelliseltä kuulostaa auton hinta, mutta kummallisen paljon on ylitetty tuo jakohihnan vaihtoraja, sillä vaihtovälihän on 60 000km. Sopiiko kysyä välirahaa, eli hyvitystä Fiudesta?
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.
Jep jep!
Eli onhan siihen remmi vaihdettu 60tkm:n kohdalla. Mutta siitä alkaa olemaan jo neljä vuotta.
Väliä tahtoivat 2800. Käteishinta oli 8500. Lapussa luki 10990€. Eli siitä voi laskia pari vaihtoarvoa.
Punto oli vanha maahantuojan esiteauto. Vähän laiteltu.
Minkälainen trojekti tuo tulppienvaihto on? Onnistuuko lähes tumpelolta ite vai kannattaako vaihdattaa samalla kun remmit.
Eli onhan siihen remmi vaihdettu 60tkm:n kohdalla. Mutta siitä alkaa olemaan jo neljä vuotta.
Väliä tahtoivat 2800. Käteishinta oli 8500. Lapussa luki 10990€. Eli siitä voi laskia pari vaihtoarvoa.
Punto oli vanha maahantuojan esiteauto. Vähän laiteltu.
Minkälainen trojekti tuo tulppienvaihto on? Onnistuuko lähes tumpelolta ite vai kannattaako vaihdattaa samalla kun remmit.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tulpanvaihto ei ole mitenkään erikoinen operaatio; venakopan päältä muovisuoja veks, puola-asetelma irti ja pois tieltä ja tulpat vaihtoon. Kiristäessä kannattaa kyllä sitten olla varovainen ettei riko kantta, noissa on aika heiveröinen momentti. Ainakin GTV:ssä momentit on painettu konepellin sisäpuolelle lätkäistyyn tarralappuun.
Eivät muuten ole ihan halpoja kynttilöitä, kannattaa kysyä hintaa useammastakin paikasta.
Eivät muuten ole ihan halpoja kynttilöitä, kannattaa kysyä hintaa useammastakin paikasta.
- Epäkelpokeräilijä -
Onhan ne sit platinat 4*PMR7A ja 4*BKR6EKPApikkis77 kirjoitti:Just kans kyselin hintoja.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Eivät muuten ole ihan halpoja kynttilöitä, kannattaa kysyä hintaa useammastakin paikasta.
Korjaamon kirjan mukaiset NGK:n tulpat 8 kpl saisin 50-60€
Onko nuo kalliit?
tai iridiumit 4*BKR6EIX ja 4*CR7EIX
Jos on niin sit on todella halvat.