Veikkaan ettei Venäjällä kannata kovin lowrider meiningillä päästellä menemään, meinaan kun on täällä Suomessakin nuo tiet kunnoltaan mitä sattuu... Ainakin itse saa katella tosi tarkkaan eteensä ettei vanteet ole heti neliskanttiset. 45-profiilin renkahissa kun ei hirveesti ole tuota joustoa enää kumin puolesta. No, tietysti jos on oikeen oligarkki niin ei parit vannesarjat vuodessa paljon paina. Ehkä silloin ei kyllä ajelis millään Alfallakaan.
Anthon kirjoitti:Veikkaan ettei Venäjällä kannata kovin lowrider meiningillä päästellä menemään, meinaan kun on täällä Suomessakin nuo tiet kunnoltaan mitä sattuu...
Jotenkin noi punaiset osat vaan hyppää silmille Ei noi hopeiseksi maalatut pistä ollenkaan niin pahasta silmään, tämä on tietenkin mun mielipide, sattuneesta syystä
Tuli kyl tota kuvaa katsoessa mieleen, et eikö noita tekevillä ihmisillä vois olla ees vähä enemmän makua tai värisilmää tai jotain tyylitajua, et jäis noin kamalat väriyhdistelmät tekemättä
No kun tänne kerran tuning-kuvia kerätään, niin tässä kuvaa oman auton konehuoneesta =) Loput kuvat mm. uudesta sisustasta saan varmaan parin viikon päästä, joten silloin sitten jatkoa =)
Antakaa nyt sitte tuomio... Tästä kyseisestä konehuoneesta oli keskustelua jo aikaisemmin ja yleisön pyynnöstä esimerkiksi tuo poikkituki vaihtoi väriä punaisesta siniseen =) kuva vanhasta konetilasta löytyy mun albumista =)
Siistiltä näyttää, etenkin kiillotettu alumiini on upean näköistä. Saako kysyä mistä olet hankkinut putken kaasuläpän ja ilmin välille - vai oletko tehnyt itse?
Siistiltä näyttää, etenkin kiillotettu alumiini on upean näköistä. Saako kysyä mistä olet hankkinut putken kaasuläpän ja ilmin välille - vai oletko tehnyt itse?
Kiitoksia kommenteista tähän asti =) Putket ovat SFS Performancen valmistetta ja omat palani käsittävät 45 asteen ja 90 asteen mutkapalat sisähalkaisijaltaan 76mm. Palat hankin hyvinkäältä Prostreetista =)
Jeppaa kirjoitti:Putket ovat SFS Performancen valmistetta ja omat palani käsittävät 45 asteen ja 90 asteen mutkapalat sisähalkaisijaltaan 76mm. Palat hankin hyvinkäältä Prostreetista =)
Tuohan oli hyvä vinkki, eipä ole tullut mieleen. Näyttää Rally Race Tuusulassa kauppaavan samoja palikoita, onhan siinä tuubilla toisaalta hintaakin... Oliko havaittavaa vaikutusta originaaliputkihässäkkään verrattuna?
MKT kirjoitti:
Tuohan oli hyvä vinkki, eipä ole tullut mieleen. Näyttää Rally Race Tuusulassa kauppaavan samoja palikoita, onhan siinä tuubilla toisaalta hintaakin... Oliko havaittavaa vaikutusta originaaliputkihässäkkään verrattuna?
No ainakin tuo resonaattoripömpelin katoaminen yhdistettynä vapaavirtaussuodattimeen sai aikaan sellaiset imuäänet, et meinas tulla kuset housuun, ku ekan kerran tolla kaasuttelin Imuäänistä kuuluu sellanen veikee vinkuna, ihan, ku ois turbo pellin alla ja viel nopeesti polkaistaessa suodattimen kautta kuuluu pieni sihahdus, joka kuulostaa ihan pieneltä dump-valvelta =) Kunnon köyhänmiehen turbo siis... Itse ainakin tykästyin noihin uusiin imuääniin. Käytännön ajosta saan kokemusta vasta perjantaina, nyt autoa on kaasuteltu vasta paikallaan pihalla =) Mistään tehojenlisäyksistä en sitten tiedä, mutta ei sellaiset olleet haussakaan, ihan ulkonäkösyistä tuon vaihdoin. Penkkiin pääsiäisen jälkeen
Mulla on kans tuollainen imuputki GTA:ssa, mutta imuäänet ei mun mielestä muuttunut ollenkaan. Syynä voipi olla, että mun vapaavirtaus-suodatin on auton alkuperäisessä kotelossa, pakoäänet on kovat ja korvat on rikottu nuorempana discoissa.
Noita silikoniputkia/letkuja voitte tiedustella allekirjoittaneeltakin.
Onko tuo Primera? Kulkee varmaan vähintäänkin neljääsataa kun on noin perusteellisesti tuunattu.
Toi vois olla viikon kuva Startissa, kun se Aku niin hyvällä maulla niitä kuvia valitsee. Sen lisäksi, että ne autot ovat aina valioyksilöitä, myös kuvien tekninen / taiteellinen taso on huima.
mutt kirjoitti:Pyörät on hienot, mutta tuuman verran liian isot. Tuohan näyttää joltain offroad-viritykseltä! Helmat taas...ööö... astinlaudatko nuo on?
Juu, astinlaudat pois ja tonttiin niin voishan tuolla jo ajella.
muuten ihan menevän näköinen kaunotar mutta sais olla vähän pienemmät kiekot alla ja maavaraa vois tietenkin vähän laskee ettei näytä ihan maasturilta...tuossa on vissiin olevinaan joku korisarja tungettu ei mitään sellaisia tarvitse
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.