Chatti ei toimi meikämannella
Valvoja: Moderators
Chatti ei toimi meikämannella
Eli mistä mahtaa moinen johtua? Katselen vaan tuossa kateellisena kun muut ilakoivat mutta minulla ei näy ko. ruudussa kun omat viestit?
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Scudde: Silloin käytät jotain über vanhaa käyttistä ja joku java juttu ei ole asennettu. Minulle se tarjottiin ensimmäisen kerran tuossa kohtaa ja sen jälkeen pelannu.
Profil: Siellä on paljon jengiä jotka eivät oikeasti ole siellä vaan pitävät kanavaa yllä. Botteja ja bouncereita jos se sanoo sulle jotain
Profil: Siellä on paljon jengiä jotka eivät oikeasti ole siellä vaan pitävät kanavaa yllä. Botteja ja bouncereita jos se sanoo sulle jotain
joku java juttu löytyy siis täältä jos se joltakulta puuttuuRolle kirjoitti:Scudde: Silloin käytät jotain über vanhaa käyttistä ja joku java juttu ei ole asennettu. Minulle se tarjottiin ensimmäisen kerran tuossa kohtaa ja sen jälkeen pelannu.
http://www.java.com:80/en/download/manual.jsp
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Joo ei tässä XP:ssä kuulemma mitään jaavaa ole. Tulipa nyt opittua sekin.Rolle kirjoitti:Scudde: Silloin käytät jotain über vanhaa käyttistä ja joku java juttu ei ole asennettu
V6 kirjoitti:joku java juttu löytyy siis täältä jos se joltakulta puuttuu
Tuota tuota... Mulla tulee "The installer cannot proceed with the current Internet Connection proxy settings. Please check the Installation Notes for more information." En mä vaan mitään installation noteseja löytänyt...? Prkleen vehkeet, ei näistä saa kuin päänsäryn!
- Epäkelpokeräilijä -
- Chubster
- Administrator
- Car(s): F31 330dx ms
Totanoin, sun pitäis varmaan asentaa Java Virtual-Machine..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Prkleen vehkeet, ei näistä saa kuin päänsäryn!
Tästä linkistä pitäis löytyä.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Ohho, toimiiChubster kirjoitti:Totanoin, sun pitäis varmaan asentaa Java Virtual-Machine..
Kiitos taas, Chubster!
- Epäkelpokeräilijä -
- niki
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Joo, nää on näitä. Itsekin toimin mikrotukihenkilön ominaisuudessa, tosin en vielä valmistunut... Kaikesta huolimatta itse en ole vielä saanut Chattia toimimaan, mutta eiköhän se hetken pähkäilyn päästä ala toimimaan. Itse en pääse edes huoneeseen asti, vaan homma tyssää jossain vaiheessa kirjautumista.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ohho, toimiiChubster kirjoitti:Totanoin, sun pitäis varmaan asentaa Java Virtual-Machine..
No, täytyy sanoa, että vastaavaa Chat järjestelmää en ole ennen käyttänyt, muutenkin aika vähän tullut seurattua näitä IRC-tyylisiä hommeleita... Täytyisihän nämä hommat tietää jo ala-asteella
Ammattina autokauppa
Voi olla, että palomuurissa on chatti appletin käyttämä portti (6667) tukittuna. Jos kotoa käytät, niin tuskinpa sitten. Itselläni oli yhdessä edellisessä työpaikassa ongelmana se, ettei läpi päästetty mitään muuta kuin HTTP ulos - ja sekin proxyn kautta - ja SSH sisään. Ei toiminut juuri mikään turhanpäiväinen työaikaa kuluttava lelu. Nykyisessä firmassakin on tukittu tuo chatin portti, joten ei auta applet eikä mirc.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- Rasvis
- Spiderman
Itse asiassa en itsekään päässyt loggautumaan ihan sisään asti mutta oletin, että jossain päin tiedon kylätietä oli ruuhkaa. Tiedä sitten hänestä.niki kirjoitti:Joo, nää on näitä. Itsekin toimin mikrotukihenkilön ominaisuudessa, tosin en vielä valmistunut... Kaikesta huolimatta itse en ole vielä saanut Chattia toimimaan, mutta eiköhän se hetken pähkäilyn päästä ala toimimaan. Itse en pääse edes huoneeseen asti, vaan homma tyssää jossain vaiheessa kirjautumista.
Emäntä on myös ollut kesätöissä ja työharjoittelussa mikrotukena, vaan eipä saanut applettia asennettua. Ilmeisesti suutarin lapsilla ei edelleenkään ole kenkiä.
- Epäkelpokeräilijä -
- Chubster
- Administrator
- Car(s): F31 330dx ms
Tässä ois toinen webpohjainen chatti, mutta tämä toimii (kai) http portin (80) kautta jota luulen että teillä kaikilla on auki jos te kerran selailette tätä.BSTR kirjoitti:Nykyisessä firmassakin on tukittu tuo chatin portti, joten ei auta applet eikä mirc.