AutonAlfa kirjoitti:The-Uno(1), bongattu entisen wärtsilä dieselin risteyksessä tänään n. klo 15.00. Itse tulin tallilta ja oli säätöjen teko kesken, mutta nyt taas potkii
Sitä sitten ajeltiin pitkään rinnatusten ja peräkkäin... Itse olin juuri tulossa töistä ja heitin pari työkaveria kotiin.
Mipon entinen, ja nykyinen GTV bongattu kuluneella viikolla useampaan kertaan peltihäkissä. Rasviksen Sierainta ei ole Nurmijärvellä tullut bongattua, vaikka yritys on ollut kova - pari viikkoa on vielä aikaa.
Punainen 155 2.5td bongattu eilen vierailemassa tampereen deltassa. Piti ihan hieraista silmiä varmistaakseni mitä persiissä luki. Luulin että 155:ia kiiseleinä oo suomeen tuotu. Foorumilaisia?
GT bongattu 2.4. matkalla Leville (siis olin itse matkalla sinne). Auto ilmestyi kuin tyhjästä taustapeiliini ja jatkoi matkaansa tervehdykseeni vastaten vauhdikkaasti kohti pohjoista.
Cuoren tuntien ei uskalla, sehän juo ensin baarikaapin tyhjäksi ja sitten Sierrasta lasinpesunesteet.
Lupaan jättää ainakin ne Sierran nesteet rauhaan.
Olen pk-seudulla pari viikkoa vielä koulutuksessa. Nurmijärvellä tulee nukuttua.
Sumpit vois tulla vetäseen.. Tai sitten tulet messiin keskiviikkona bisselle mun ja Rollen kanssa. Voin napata kyytiin.
dr85 kirjoitti:tampereella hämeenpuistos työväenteatterin jälkeen ratinaan päin bongattu 164 väristä en oo ihan varma mut joku tumma se oli joku täält?...morjenstit en tiedä näikkö mun morjenstusta...olin harmahtavalla 75 liikkeel...
ja nyt valmistaudutaan illan rientoihin
Minähän se olin, taitaa olla auton pesun aika (ei se marjapuuron punainen niin tumma ole) kun tummaksi sanotaan . Huomasin kyllä lapasi nousevan.
Eilen Karjaalle ajellessani(~15:45) tuli vastaan hopeanharmaa 155
En ollut minä kun oma pirssi on musta mutta varmaan sama tuli aamulla vastaan Tolsan kohdalla ja vihdoinkin vastasi tervehdykseen, että heissan bara jos tätä luet
Andros kirjoitti:Onko KJS tehnyt jotain muutoksia autoon kun sitä niin tyytyväisenä äsken esitteli Nokian renkaiden logistiikkakeskuksen edessä ?
Itse asiassa pohdittiin, että käydäänkö renkailla katsomassa työhaastattelun yhteydessä mitkä renkaat haastateltavan autossa on. On muuten ihan asiallinen ruokapaikka. olin kyllä katsovinani että se olit sinä.
Niin ja Epezi, toisten nurkkiin kuseskelu on rumaa, vaikka nastat ei pysyisikään. Olit muuten menossa lukion suuntaan vähän ennen klo 11 tänään. Et varmaan huomannu mua kun olin vähän takavinkkelissä piileskelemässä jonkun korsan takana.
Andros kirjoitti:Onko KJS tehnyt jotain muutoksia autoon kun sitä niin tyytyväisenä äsken esitteli Nokian renkaiden logistiikkakeskuksen edessä ?
Itse asiassa pohdittiin, että käydäänkö renkailla katsomassa työhaastattelun yhteydessä mitkä renkaat haastateltavan autossa on. On muuten ihan asiallinen ruokapaikka. olin kyllä katsovinani että se olit sinä.
Olitkin sen näköinen että pohdit että ompa tyhmän näköinen jätkä tai sitten tuttu jostain. En viitsinyt häiritä kun teillä oli juttu kesken. Safka on asiallista, käyn melkein päivittäin siellä syömässä.
KJS kirjoitti:Olit muuten menossa lukion suuntaan vähän ennen klo 11 tänään. Et varmaan huomannu mua kun olin vähän takavinkkelissä piileskelemässä jonkun korsan takana.
Juu, kävin syömässä , eikä siinä näläntunteessa mitään huomannut.
Punainen Alfetta GTV bongattu Oulun Gigantin parkkipaikalla.
Niin ja sitten vielä, ei kyllä Alfa eikä edes Italialainen mutta kuitenkin, kaksiovinen uudehnkarhea Bentley bongattu Kempeleessä. Taitaa olla kevät tulossa.
Taisi 90 kuskilla olla aamulla yhtä pää jäässä kuin mullakin kun molemmat vain tuijotti toisiaan aamulla Kirkkonummella.. Oliko sama kaveri jolla ollut puhallin ongelmia? Eli neliapila?
Lisäksi päivittäin tulee bongattua 156 V6sta varsin harvinaisella värityksellä varustettuna (väriä voisi kuvailla sanalla taivaansininen), rekkarina JMI-X. On parkissa Hämeenlinnassa Hallituskatu 4:n kohdalla kadun varressa tai kerrostalon pihassa.[/quote]
JEE mun kilpuri on bongattu. Ite ajelen yleensä ihan muismaailmois musaa luukuttaen mut aina kun alfan bongaan niin morottelen yleensä moikataan takasin
Ciancarlo kirjoitti:Etelävaltioiden kenraalin GT bongattu Bulevardilla. Moikkasin autoa kun kuskia ei näkynyt. Hieno peli.
Kiitos. Siinähän se talon edessä on. Kesärenkaat vaihdoin alle viikonloppuna. Ei oikein istu minun makuuni noi 17", täristelee sen verran reippaasti Bulevardin mukulakivillä. Moikkasiko auto takaisin?
Olen yrittänyt opettaa sitä vilkuilla moikkaamaan, toistaiseksi moikkaa ainoastaan mua kun lähtiessäni painan keskuslukon kiinni avaimesta...
Eipä noussut geeteen lapa, heh. Joo, voin kuvitella, että hiukan täristelee Bulella 17-tuumaisilla, koska oma kosla täristelee 15-tuumaisillakin ihan riittävästi.
Oliko palstalainen jonka kanssa ajeltiin aamulla peräkkäin Tuusulasta Helsinkiin päin? Kehä III:n liittymän kohdalla poistuin takavasemmalle, jolloin suoritettiin oikeaoppinen synkronoitu kädennosto molemmin puolin.
Joku tummanvärinen (??, outo taivaallinen valoilmiö haittasi havainnointia) 156, itsellä musta sportwagon ajossa.
Pepperoni kirjoitti:Oliko palstalainen jonka kanssa ajeltiin aamulla peräkkäin Tuusulasta Helsinkiin päin? Kehä III:n liittymän kohdalla poistuin takavasemmalle, jolloin suoritettiin oikeaoppinen synkronoitu kädennosto molemmin puolin.
Minähän se olin. Hyvin jätettiin se oikealta ohitteleva vulva pussiin..
Sainpa minäkin sen ensimmäisen viestini vihdoin kirjoitettua.
Tampereen seudulla, Bauhausin kohdilla tänään n. klo. 17 Rosso 156 lapa ojossa. Itse olin hieman myöhässä, kun olin niin syventynyt kaverin selittämään eiliseen pimppireissuun, mutta toivottavasti ehdeit näkemään morjestukseni.
Kevät houkuttelee selvästi Alfistitkin ulos koloistaan. Bongasin tänään Tampereella vaikka kuinka monta. Muiden muassa komean sinisen GTV:n perässä ajelin jonkin matkaa Hervannan valtaväylällä. Lapaakin koitin nostella, muttei herättänyt Getvosessa vastakaikua.
On tullut ainakin mr.Kirby? vastaan, ei tosin lapa noussu.. Lisäks tänään muuramen shellillä hienoks laitettu musta 33 qv, ja tampereen lähistöllä tuli tummanpunainen uudempi GTV vastaan, ja vielä tummansininen 75ts bongailtu muutamaan kertaan jkl:ssä morotuksien ja pitkien autoihin kohdistuneiden katseiden vaihdon kans..
Ps. Tänään kesänakit alle kans, tuli vihdoin ja viimein alfan alle hankittua ne aluvanteet.. Ja ahh sitä tuntumaa mikä noiden vähän matalaprofiilisempien kesärenkaiden kanssa tuli autoon mummoankkojen jälkeen
Oliskohan ollu sitten vaimo liikenteessä. Itse en tänään (siis la) liikkunut autolla ollenkaan. Vaimo pistäytyi kaupassa. Eipä silti, itsekin olen välillä niin ajatuksissani, etten meinaa huomata ketään. Yleensä kyllä yritän tarkkailla alfoja ja lapa nousee aina. Vastaus tuleekin sitten harvemmin... :-o
Hitsi, kyllä poltteli minuakin jo tänään kesäkumien vaihto, mutta kun olen aamulla lähdössä pohjois-savoon ja siellä vielä ihan syrjäkylille, niin aattelin mennä vielä talvigummeilla sinne. Jos vaikka maanantaina sitte.
Nakkisilmä bongattu Shell Veturin pihalla ja Alfan osia siirrretty autosta toiseen. Hauska yhteinen piirre löytyi samanlaisten autojen lisäksi, molemmat ollaan asioitu Suomen suurimman (?) 5x98 vannemyyjän kanssa. Tosin mulla ei ollut vanteet vietä alla.
Sassicaian aina yhtä sykähdyttävä GTA bongattu tänään Suomen Turussa vanhan hautausmaan parkkipaikalla jossa on useampi kukkakioskin tapainen. Jos parempi puoliskosi ihmetteli pitkään tuijottavaa Transportteri kuskia, niin pistä minun piikkiin.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
mml kirjoitti:Sassicaian aina yhtä sykähdyttävä GTA bongattu tänään Suomen Turussa vanhan hautausmaan parkkipaikalla jossa on useampi kukkakioskin tapainen. Jos parempi puoliskosi ihmetteli pitkään tuijottavaa Transportteri kuskia, niin pistä minun piikkiin.
Jees, vaimo oli käymässä kun on sukua siellä mullan alla. Oli kuulemma huomannut jonkun omituisen tuijottajan