Alfamaiset ajo-ominaisuudet

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Alfamaiset ajo-ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Mahtavaa :lol: , nyt tuntuu Alfalta!
Vaihdoin nimittäin kesärenkaat tänään alle...hieman parani ohjaustunto.
Kuva löytyy albumista. Meniköhän tämä vähän "tuuninki"-osaston hommiksi :oops:
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Vanteet näyttää ihan asiallisilta, mutta minusta se kyllä huutaa nyt madallussarjaa.

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

KJS kirjoitti:Vanteet näyttää ihan asiallisilta, mutta minusta se kyllä huutaa nyt madallussarjaa.
Samaa ajattelin itsekkin, tätä se kilpavarustelu teettää.
Pitää jonkin aikaa ajella ja kartuttaa euroja lompakkoon (eihän ne kyllä ajamalla kartu).
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Komee on kaara! -jollaisen hankkimisesta meikäpoika saa vielä pitkään unelmoida.
Mutta tontitusta huutaa kovin...sit se on siinä.

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Kieltämättä, lievä maastoauto efekti kyllä pomppaa silmille.
Jaksaispa vaihtaa omaankin kesäkummit alle :oops:
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

No ei tuo nyt niin karmean korkealta näytä. Törkeemmän näkönen 156 on normialustalla, vaikka olisi 15" alla. Seiskatoistasilla, ja vakiosetillä 156 on naurettavan korkea.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Vanteet näyttää todella hyvältä. Kaipaa tosin ehdottomasti maan läheisyyttä myös minunkin mielestä 8)

Kuva

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Näyttää paljon paremmalta, on vaan tuo peukalo niin keskellä kämmentä, että ei taida tuo homma onnistua. Onkohan tuohon vielä sopivia madallussarjoja saatavana, en ainakaan ole huomannut???
Tunteella ja huumorilla!

turtzik
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Heinä 2005, 20:13

Viesti Kirjoittaja turtzik »

eibachilta kyllä löytyy jo:

http://www.eibach.de

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Kitti vinkistä.
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Minäkin heitin 16" oman auton alle, ja kyllähän sitä pitäisi heti saada alemmas vaikka onkin joku tehtaan sport -15mm sarja..

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Olisin itsekkin tyytynyt 18" vanteisiin mutta eipä niitä ollut maassa (hätäinen luonne, ei jaksa odottaa).
Piti valita 17" ja 19" välillä, valitsin 19".
Renkaiksi valitsin Marangonin Zeta Linet, mukavilta tuntuu.
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

KW:lta näyttäs myös löytyvän.
Alfa Romeo 159, KW suspensions lowering springs
Näyttäs tontittavan ihan mukavasti.

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Johan se on perkele...!! Sun entinen alfa oli mun alfa kunnes ikävä kyllä sen kylkee tultiin raasti ilman voiteluu! Eipä muuten siinä ollut 6kk aikana tasan yhtään vikaa ja leimankin sai.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1935
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

19" Huh..ehkä lievää ylirengastusta Härmän olosuhteisiin.. :crazyeyes:
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Isot on juu.. Kyllähän se madallus tekis poikaa. Minua kiinnostaisi tietää paljon tuon 159:n maavara on vakiona, kun olivat sitä jo yhdessä arvostelussa ehtineet moittimaan.
Komia siitä tulee.. 8)

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

gYdEbUh kirjoitti:Johan se on perkele...!! Sun entinen alfa oli mun alfa kunnes ikävä kyllä sen kylkee tultiin raasti ilman voiteluu! Eipä muuten siinä ollut 6kk aikana tasan yhtään vikaa ja leimankin sai.
Tarkoitatko että sinulla oli musta 164:n V6:n...pelitti muuten minullakin tosi hyvin.
Repäsin tyhmyyttäni yhdessä kiihdytyksessä vetopyörästön hajalle, se olikin ainut murhe.
Silloin kun sen itse ostin, tuli minullekkin kylkeen parkkipaikalla yksi cherry. Osui oikeaan takalokasuojaan, kyllä otti "pannuun".
Menikö ihan romuksi/lunastukseen?
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Mahtaa ne 235 kumit hakea jokaisen uran mikä tiessä on. Ja niitähän löytyy!

Omat 225 on ihan mahdottomat uramagneetit.

EDIT: Ton Hampin linkin takaa löytyvä 159 on todella tyylikäs. Madallus tekee poikaa.
Viimeksi muokannut puuha, 14 Huhti 2006, 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Joku sen avk:lta nopeesti korjas talteen. Enpä olisi uskonut että siihen lokariin oli joku jo aiemmin ryskännyt, ainoa näkyvä ero toiseen puoleen oli ehkä vähän suurempi ruostemäärä joka löytyi lokarin taitteesta.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Espoo/Kärkölä

Viesti Kirjoittaja italia »

On se kyllä hemmetin hieno... :crazyeyes:

Pientä madallusta ja ehkä jotkut hyvin hillityt alfa-teippaukset niin johan riittää kateellisia. :mrgreen:

Niin ja onnea uudelle autolle.......

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

puuha kirjoitti:Mahtaa ne 235 kumit hakea jokaisen uran mikä tiessä on. Ja niitähän löytyy!

Omat 225 on ihan mahdottomat uramagneetit.

EDIT: Ton Hampin linkin takaa löytyvä 159 on todella tyylikäs. Madallus tekee poikaa.
Täällä pohjoisessa taitaa nuo tiet olla niin sileitä että eipä paljon vetelyä tunnu.
Kävin tänään Raahessa (4- ja 8-tietä) todella hyvä ajaa, menee kuin kiskoilla. 16":lla kitkoilla oli huomattavasti levottomampi.

Tuota madallusta täytyy kyllä harkita vakavasti. Toinen juttu on tuon äänimailman virittäminen. Täytyy saada hienostuneesti imu- ja pakoääniä esiin, vakiona hieman liian sivistyneen kuuloinen.

Niin, Alfa-teksti voisi olla aika jännä takaovessa/-lokarissa.
Tunteella ja huumorilla!

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Mahtaako tuollaisia "siistejä" tarroja saada jostain vai pitääkö itse teettää?

Mitä kori meinaa tuosta madalluksesta pitemmän päälle, onko kannattavaa?
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Jarama kirjoitti:Mahtaako tuollaisia "siistejä" tarroja saada jostain vai pitääkö itse teettää?
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2419

nyt saatavilla siis myös alfaromeo :wink:
- Alfaholic -

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Jarama kirjoitti:
Mitä kori meinaa tuosta madalluksesta pitemmän päälle, onko kannattavaa?
Samaa olen itsekkin miettinyt. Periaatteessa jouset vaihtuvat hieman lyhyempiin ja joustovarat lyhentyvät. Osaako kukaan kertoa asiasta tarkemmin, näyttää porukoilla kuvien perusteella olevan muutamissa autoissa madalletut alustat. Antakaa neuvoja hyvät ja huonot puolet, kiitos.
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

PeeVee kirjoitti:
Jarama kirjoitti:
Mitä kori meinaa tuosta madalluksesta pitemmän päälle, onko kannattavaa?
Samaa olen itsekkin miettinyt. Periaatteessa jouset vaihtuvat hieman lyhyempiin ja joustovarat lyhentyvät. Osaako kukaan kertoa asiasta tarkemmin, näyttää porukoilla kuvien perusteella olevan muutamissa autoissa madalletut alustat. Antakaa neuvoja hyvät ja huonot puolet, kiitos.
itselläni ainakaan ole muuta valittamista kuin talvella mataluus on huono puoli, joka paikassa ottaa maha kiinni, ei tarvii olla paljoakaan tiellä lunta kun kahnuttaa kiinni, mutta ei se ole kuin ajotavasta kiinni siihen kun tottuu niin osaa asian kanssa elää!!!

kylläpä tuntuu kivalta ajella nyt kun sai taas vaihdettua kesäpyörät alle, on taas totuttelemista mutkissa kun huomaakin että auto kääntyy eikä anna periksi, mutta se on todella mukava tunne, ei muuta kun jouset poikki ja kurvailemaan :mrgreen:
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

KauGoH, paljonkos laskit. Itse katselin Novitecin jousisarjaa joka madaltaa 40 mm. Käykö vakio iskarit, vai pitääkö nekin vaihtaa?
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Kannatttaa/pitää vaihtaa myös ne iskarit..
Minulla ei (vielä) ole kunnon tolppia vaan jousien vaihdon yhteydessä on vaihdettu uudet vakio-iskarit. Ero esim. KauGoHin autoon on seuraava: Molemmat ovat yhtä kovia (ei liian), mutta KauGoHin auto tuntuuu paljon jämäkämmältä jo vieressä istuen ja perstuntumalta. :-D
Harmi kun ei ole tietoa mikä setti tuossa Kaken kiulussa on.
Madaltaessa kannattaa varautua pohjan massauksien säännölliseen uusintaan.. :roll:

edit. kannattaa varmaan haulla kaivella noita 156:n alustaan liittyviä topikkeja. Eiköhän nuo ole aika yleispäteviä myös 159:iin.

Avatar
Esko
Viestit: 224
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 06:35
Car(s): CR-V
Paikkakunta: Helsinki Torpparinmäki

Viesti Kirjoittaja Esko »

hamppi kirjoitti:Vanteet näyttää todella hyvältä. Kaipaa tosin ehdottomasti maan läheisyyttä myös minunkin mielestä 8)

Kuva
No laitetaan nyt sitten yksi vastakkainenkin mielipide. Mielestäni tämä jouset_pohjassa_look ei ole yhtään hyvännäköinen. Alkuperäinen paremman näköinen ja nimenomaan hyvännäköinen.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Minusta saisi olla photoshopatun ja alkuperäisen välimaastossa, niin että lokasuojan kaaren ja renkaan välinen etäisyys olisi koko matkaltaan sama.
- Epäkelpokeräilijä -

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Ajattelin sitä lähinnä, että kuinka paljon tuo kori itse löystyy vuosien saatossa madalletussa autossa. Eli onko kori keskimäärin huonommassa kunnossa autossa, joka on madallettu?
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Olen tullut siihen lopputulokseen, että en toistaiseksi madalla autoa.
Pistin paremman kuvan albumiin, ajellaan kesä näin ja katsotaa jatkossa sitten, kiitos kaikille hyvistä neuvoista!
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Näytti niin tyhjältä toi pyöräkotelo että aloin tutkimaan tätä:
http://www.1010tires.com/TireSizeCalcul ... ion=submit
ja näyttääkin siltä että toi sun rengasprofiili olis liian matala verrattuna tohon mulle tehtaalta tulevaan kokoon 235/45-18.
235/40-19 olis vastaava.
- Alfaholic -

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Hienoltahan tuo 159 näytti kun tänään sen bongasin Saaristonkadun ja Ratakadun valoissa. Ei se luonnossa ton näköinen ole mitä ekassa kuvassa :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jappe kirjoitti: mulle tehtaalta tulevaan kokoon 235/45-18
Onko tosiaankin tuon kokoiset renkaat :crazyeyes: Niitä ei taida moni rengasmerkki edes tehdä.. 215/55x16" vakiorenkaalle 235/40 olisi aika optimi 18" vanteelle, eroa 0,36% vierintäkehässä kun sinun mainitsemassasi on eroa melkein 4%.

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Kylläpäkyllä, se koko on rastitettavana lisävarustelistassa :wink:
- Alfaholic -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sen kyllä ymmärrän, mutta kun DA:sta on kyse niin siksi vähän epäilen.. ja toisaalta en yllätty jos näin oikeasti on :-D

Mutta se ei sinänsä muuta sitä tosiseikkaa että 235/35x19" on oikea koko jos vertaa orkkis 215/55x16". (Ja sitä että auto huutaa madallusta ;) )

Avatar
PeeVee
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Loka 2003, 03:59
Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PeeVee »

Ainakin minun auton rek.otteessa mainitaan seuraavat rengaskoot:
- 215/55R16
- 225/50R17
- 235/45R18

Itse en näistä mitään tajua, mutta rengasliikkessä kerrottiin 19":n kokona olevan 235/35R19.
Tunteella ja huumorilla!

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

tottahan toi, mitta tosi on se että 18 tuumasena tulee myös isompi rengas.
2.2 JTS 185 CV PROGRESSION
Cerchioni
Cerchi in lega leggera disegno a raggi 18" con pneumatici 235/45 O
Cerchi in lega leggera disegno a raggi 17" con pneumatici 225/50 O
Cerchi in lega leggera disegno a raggi 16" con pneumatici 215/55 O
Cerchi in lega 18" a fori con pneumatici 235/45

kommentti on siis rollelle.
- Alfaholic -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mielenkiintoistahan tämä on, onkohan muualla maailmassa samat rengaskoot, ainakin luulisi? EDIT: Se tulikin jo tuossa yllä selväksi että ainakin Italiassa :-)

225/50x17" on sekin 2% isompi kuin tuo orkkis 16", ja lähes identtinen orkkiksen kanssa olisi taas 235/45 joka sekin on normaalisti käytetty koko toisinkuin 225/50 :?

Luulisi vain että sama alusta (ja mittaristo) on suunniteltu optimaalisesti yhdelle tietylle vierintäkehälle, mutta mistäs sen tietää mihin perustuu..

jjk
Viestit: 11
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 17:35
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja jjk »

Diiselissä alkuperäinen koko on 225/50x17. 16" vanne ei enää mahdu. Omaa diiseliin hommattiin Alession 17" vanne talvikumeille. Piti mahtua Maahantuojan mukaan, mutta mutta Jarrusatula edessä otti kiinni niin, ettei vanne mahtunut pyöriä.

VituixMan
Viestit: 54
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 17:57
Car(s): G-11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja VituixMan »

Tänään laitoin GT:hen alle 225/40-18" gummit ja ensikokemukset oli enemmän ku positiivinen!Misukat toimii ku unelma :-D ,eli uraherkkyydestä ja kovuudesta ei oo tietoakaan.Ekat OIKEET renkaat viimein mullakin.Suosittelen Misukoita.

Avatar
Volere
Viestit: 108
Liittynyt: 12 Syys 2005, 21:03
Car(s): 2 x ex Sprint 1.5 QV, ex 156 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Volere »

Onkos kenelläkään vertailevaa kokemusta Continental vs "jokin muu vähänkään merkittävä rengasmerkki"? Oma 156 on sen verran tuore etten ole ehtinyt muita testaamaan ja Sprintillä olen ajanut 1) Conti Sport Contact 2) Conti Eco Contact 3) Nokia NRe 4) Uniroyal, järjestys omaan makuuni juuri tuo. Uniroyalit olivat suuntavakavuudeltaan ala-arvoiset, Nokialaiset ovat ihan jees, ihan ykköset olivat nuo Contin Sport Contactit...

...olikohan tästä jo jokin oma topikkinsa...?? :silly:
C'è Una Strada In Cielo

Vastaa Viestiin