Alfoista
Valvoja: Moderators
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 10 Loka 2003, 03:12
..eli käytettiin broidin 75tboo tehomittauksessa. Hommasta ei vaan tullut mitään, koska autoa ei voinut sitoa kunnolla penkkiin mataluuden vuoksi: laatikko ja putki otti kiinni! Hevoset kun alko potkimaan, kumi alkoi savuamaan aina yli 4000 kierroksella
noh, jonkinmoinen käppyrä saatiin ennen sutimista, laitan sen albumiini
- Alfaholic -
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 10 Loka 2003, 03:47
No TERVE
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 10 Loka 2003, 03:55
Rolle kirjoitti: No TERVE
terveppävaan
- Alfaholic -
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 10 Loka 2003, 17:21
jari64 kirjoitti: terveppävaan
Onko mitään suunnitelmia yrittää dynottaa uudestaan!? Paljonko hevosmiesten tietotoimisto arvailee huipputehoiksi?
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 10 Loka 2003, 18:35
Rolle kirjoitti: jari64 kirjoitti: terveppävaan
Onko mitään suunnitelmia yrittää dynottaa uudestaan!? Paljonko hevosmiesten tietotoimisto arvailee huipputehoiksi?
parempi olla arvailematta mitään.. mutta kyllähän ton koneen luonne on sellanen että vasta tossa yli 4000 potkasee tosissaan
kyllähän se pitää penkkiin saada, menee vaan kevääseen, auto kun menee talvilevolle(hyvinansaitulle). tota takajousitusta on kyllä korotettava mittauksen ajaksi
- Alfaholic -
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 10 Loka 2003, 18:48
Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?
Jos konetehoa on 165,2 kW/4230 rpm, momentin pysyessä samana sitä pitäisi olla 214,8 kW/5500 rpm
(214,8 kW=292 hv)
- Epäkelpokeräilijä -
GAMMA500
Viestit: 2222 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38
Viesti
Kirjoittaja GAMMA500 » 10 Loka 2003, 20:37
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?
Jos tossa on vaan nopeus muutettu kierrosluvuksi niin se voisi olla vaihtokohta
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 10 Loka 2003, 20:53
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?
kone röveltää vähän kun tuo lisäsuutin aukeaa,taitaa saada hetken jo vähän liikaakin..
- Alfaholic -
GAMMA500
Viestit: 2222 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38
Viesti
Kirjoittaja GAMMA500 » 11 Loka 2003, 06:14
GAMMA500 kirjoitti: Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?
Jos tossa on vaan nopeus muutettu kierrosluvuksi niin se voisi olla vaihtokohta
Paitsi nyt aivojen kanssa ajatellen sen tarttis olla tosi hidas vaihtaminen
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 11 Loka 2003, 06:21
GAMMA500 kirjoitti: GAMMA500 kirjoitti: Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?
Jos tossa on vaan nopeus muutettu kierrosluvuksi niin se voisi olla vaihtokohta
Paitsi nyt aivojen kanssa ajatellen sen tarttis olla tosi hidas vaihtaminen
- Alfaholic -