Oletko yrittänyt heilutella putkea sekä akselin että pituus suunnassa?
Huomio ei nyt varsinaisesti liity ainoastaan Noviteciin, mutta minulla osui takapönttö käynnistyksen yhteydessä tukivarsiin ja päästi melko epämiellyttävän kolahduksen..
Vika korjaantui pikku säädöillä viimeisessä liitoksessa.
Ei kolise eikä hakkaa paitsi takapuskurin reunaan kun ulostulo ei ole ihan keskellä sitä puskurin aukkoa. Liitoksia hieman "säätämällä" tuonkin saisi keskelle.
Mulla ei novitecin putkea ole, mut alkuperäistä isompaa löytyy... mulla otti yhdessä välissä putki kiinni sellaiseen lämpökilpeen, joita siel auton pohjassa on, piti ilkeetä räminää... Se lämpökilpi on suunnilleen yhtä ohutta, ku tinapaperi (hieman liioitellen), joten sitä on varsin helppo tökkiä pois tieltä tarvittaessa...
Joo tukivarsiin kolisee pienissäkin töyssyissä, säädelty on hmm vissiin jo 3kertaa. Nyt kun alustasarja asennettiin kolina tuntuu olevan sietämätöntä, jokainen töyssy kolahtaa...
Kai se o vaan ajettava taas säädettäväksi ... huoh.
Janica kirjoitti:Joo tukivarsiin kolisee pienissäkin töyssyissä, säädelty on hmm vissiin jo 3kertaa. Nyt kun alustasarja asennettiin kolina tuntuu olevan sietämätöntä, jokainen töyssy kolahtaa...
Kai se o vaan ajettava taas säädettäväksi ... huoh.
Mulla oli -35mm alusta ja novitec, ei kolissut koskaan.
Missä nyrkkipajassa sä laitatat sitä?
Ihan merkkihuollossa, onneksi sattuivat lukaisemaan täältä viestini, soittivat ja nyt tulee alle iha uus putkisto, eihän toi kolina ole normaalia. Toivottavasti uuden kanssa on parempi onni... sen näkee ens vkol
Janica kirjoitti:Ihan merkkihuollossa, onneksi sattuivat lukaisemaan täältä viestini, soittivat ja nyt tulee alle iha uus putkisto, eihän toi kolina ole normaalia. Toivottavasti uuden kanssa on parempi onni... sen näkee ens vkol
Janica kirjoitti:Ihan merkkihuollossa, onneksi sattuivat lukaisemaan täältä viestini, soittivat ja nyt tulee alle iha uus putkisto, eihän toi kolina ole normaalia. Toivottavasti uuden kanssa on parempi onni... sen näkee ens vkol
kerro nyt ihmeessä muillekin mistä paikasta on kyse???