Onnituuko soittimen vaihto vm 2004 156:een?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Jeppaa
Viesti:

Onnituuko soittimen vaihto vm 2004 156:een?

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

Eli miten on?
Itsellä ei ole kokemusta kuin tuosta omasta, vanhemman mallisella keskikonsolilla olevasta, jossa ei ollut mitään konsoliin nätisti integroitua soitinta. Jos tälläisen facelift-mallin soittimen haluaisi vaihtaa vaikkapa dvd-kieputtimeen niin kuinka paha rasti on ottaa alkuperäinen soitin irti ja löytyykö takaata kenties valmiiksi ISO-liittimet? Bosea autossa ei ole...
Kiitoksia niille, jotka vaivautuvat vastaamaan, haulla en onnistunut itse löytämään mitään...
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

MikaZ
Car(s): 156 2.0 JTS -04
Accord 2.4 Aut -05
(ex 156 2.0 JTS -04 SW)
(ex 156 1.8 TS -00)

Viesti Kirjoittaja MikaZ »

Löytyy liittimet ja vaihto on ihan normaali meininki. Mun piti vaihtaa vain herätevirran ja akkuvirran piuhat keskenään. Onhan se tietty hieman röpöstyksen näköinen, kun siihen laittaa toisen soittimen. Mutta se alkuperäinen on ihan paska. Ostin teltasta 20€ maksavan hopeisen asennuskehikon,jotta menee pahimmat röpöstykset piiloon.
Kuva albumissa, jos siitä nyt yleensä saa selvää :wink:

Jeppaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

MikaZ kirjoitti:Löytyy liittimet ja vaihto on ihan normaali meininki. Mun piti vaihtaa vain herätevirran ja akkuvirran piuhat keskenään. Onhan se tietty hieman röpöstyksen näköinen, kun siihen laittaa toisen soittimen. Mutta se alkuperäinen on ihan paska. Ostin teltasta 20€ maksavan hopeisen asennuskehikon,jotta menee pahimmat röpöstykset piiloon.
Kuva albumissa, jos siitä nyt yleensä saa selvää :wink:
No tässähän tulikin lähes kaikki tarpeellinen informaatio =)
Kiitoksia vaan vastauksesta!
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Vittorio Jano
Moderator
Car(s): Mégane+Mii=265hv

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Muistaakseni myös AlfaTom on vaihtanut uuden soittimen tuohon Boseliftiin?

Vastaa Viestiin