Moi kaikkille, tämä on mun ensimmäinen viesti. Haluan vain sanoa että en ole suomalainen siis...en osa hyvin suomea mutta pidän suomesta paljon
Vähän uutisia Italiasta teille
Francesco78 kirjoitti:Moi kaikkille, tämä on mun ensimmäinen viesti. Haluan vain sanoa että en ole suomalainen siis...en osa hyvin suomea mutta pidän suomesta paljon
Moro ja tervetuloa sekaan!
Hienostihan tuo kieli näyttää taipuvan, paremmin kuin monella suomalaisella. Ja täälläkin moni taitaa pitää Italiasta ja sen tuotteista
eiköhän JTD toimi ihan hyvin, mutta kun tulet Suomeen niin kannatta asennuttaa moottorinlämmitin Alfaan. Se maksaa n. 250 Euroa - varmistaa käynnistymisen.
Benvenuti Francesco78! Suomihan sujuu sinulta oikein hienosti. Missä olet oppinut, suomalainen tyttöystäväkö on opettanut?
Mukavaa saada myös JTD:n omistaja mukaan. Istuin viime sunnuntaina muutaman ratakierroksen piristetyn 156 2.4 JTD:n kyydissä Ahvenistolla ja täytyy kyllä sanoa, että kiihtyvyys pienillä kierroksilla oli kyllä vaikuttavaa luokkaa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano kirjoitti:
kiihtyvyys pienillä kierroksilla oli kyllä vaikuttavaa luokkaa.
On kyllä totta!
Opettajani oli suomen kieli opettaja mutta mulla on kuitenkin ollut suomalainen tyttöystäväkin
Alfa 156 2.0 JTS Distinctive maksaa Italiassa vain 28.951€ ja 156 2.0 JTS Selespeed Distinctive 30.451€. Täällä Italiassa on myös semmonen 156 2.0 JTS Selespeed Turismo Internazionale (TI) joka maksaa 32.951€. Onko paljon vähemmän kuin Suomessa?
Francesco78 kirjoitti:156 malli ei oo paljon kalliimpi Suomessa mutta 147 on
Tuosta on joskus ollut tarkoituskin kommentoida. En ymmärrä miten esim. 147 2.0 selespeed maksaa saman verran kuin 156 2.0 selespeed. Onkohan esim. varusteet paremmat? ...enpä usko.
Kun tuossa kerta oli noita hintoja laitettu niin Ranskassa tuo 156 JTS 2.0 Distinctive näyttäisi olevan 26550€ (Selective +2000€) ja esim. 1.9 JTD Impression (115) 22 450€.
Hei ARDI, huomasin juuri hämmästyksekseni että täällähän on foorumissa muitakin patonkimaan Alfisteja! Oletko jo kauankin asustellut Antibesin seudulla? Itsellä on menossa kai jo ööööö... neljäs vuosi.
GT herättää aivan laittoman paljon omistamisviettiä!
Vuoden vanha 147:ni alkaa jotenkin tuntua liian kinnerimäiseltä, kun on tottunut sedanmallisiin autoihin joissa on vähän perääkin.
Eipä kyllä ois poisluettu mahdollisuus sekään, että josko 147 olisi taas myynnissä, eikä mihinkään sikahintaan vaan ihan soviteltavaan käypään hintaan jonka 30 000 km ajetusta autosta maksetaan.
Wile E. Coyote kirjoitti:remmi ahdettu kasi keulalla????
pitääkö paikkansa?
The drivetrain of the '8c Comeptizione' has been adapted from the Maserati Quattroporte, with the 4.2 litre V8 modified to produce over 400 PS using a turbocharger with volumetric compressor
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
V6 kirjoitti:
The drivetrain of the '8c Comeptizione' has been adapted from the Maserati Quattroporte, with the 4.2 litre V8 modified to produce over 400 PS using a turbocharger with volumetric compressor
No jos toi ei kulje niin ei sitten mikään! Mistä sait infot ja oliko kiihtyvyysarvoja tms. ? Voi vitsi kun tuo tulisi tuotantoon, harmi vaan että jo pelkän polttoainekulutuksen vuoksi ei tuollaista Suomessa menisi kaupaksi. GT on muuten sellainen laite, että jos suomeen tulee niin en ole varma pystynkö olemaan ostamatta
Joku juttu tuossa GT:ssä häiritsee... ainakin perä saisi olla vähän uhmakkaampi. Sivistynyt spoileri tekisi terää, jotta ylöspäin nouseva sivu linja jatkuisi perään saakka vrt. GTV.
8C:ssä ei häiritse mikään. Tosin taitaa Brera tulla tuotantoon ensin... jossain TV-ohjelmassa sanottiin että vain 1000 kappaletta valmistetaan.
BSTR kirjoitti:Joku juttu tuossa GT:ssä häiritsee... ainakin perä saisi olla vähän uhmakkaampi. Sivistynyt spoileri tekisi terää, jotta ylöspäin nouseva sivu linja jatkuisi perään saakka vrt. GTV.
Sama vika, jotenkin tuo GT:n perän muoto ei satu simmuun. Näyttää pyylevältä, mieleen tuli Fiat Bravan coupemalli.
8C:stä ei paljon linjat parane, lätkätermein ilmaistuna "se on siinä".