Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
puuha
Viestit: 1889 Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja puuha » 27 Huhti 2006, 17:55
Hyvin näyttäis sähköt pitävän Alfan tiessä.
ZicZac
Viestit: 32 Liittynyt: 13 Syys 2005, 13:37
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja ZicZac » 27 Huhti 2006, 18:03
puuha kirjoitti: Hyvin näyttäis sähköt pitävän Alfan tiessä.
Kontrollipa hyvinkin, mutta on ilo katsoa testiä. Tein hyvän valinnan (taas) ja vieläkö se V6 tulee.
Joku aika sitte "biimeri" lähti talosta. Hyvä peli oli ja voi olla että....
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2006, 19:03
puuha kirjoitti: Hyvin näyttäis sähköt pitävän Alfan tiessä.
Ja aika "komeesti" lähti pesonen lapasesta vakioespistä huolimatta.
mutt
Viestit: 3972 Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Viesti
Kirjoittaja mutt » 27 Huhti 2006, 23:59
Ei ne sähköaivot vie alustan suunnittelun ja hiomisen merkistystä minnekään, vaikka niin luullaan... Ja vaikka 159:ia on moitittu epä-Alfamaiseksi harmaavarpuseksi, niin eiköhän tuokin näytä osaltaan, mitä syytä voisi olla italianrimpula ostaa riisipussin sijasta.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 28 Huhti 2006, 01:12
niin noh, ainahan niitä tukivarsia voin olla tietty määrä. Jotkun vaan osaa laittaa ne parempaan järjestykseen!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jiiässä
Viestit: 1495 Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja jiiässä » 28 Huhti 2006, 11:46
Ja monasti yksinkertasin ratkaisu on paras...vrt vaikka Alfa 75:en taka-akselointia Honda Accordiin..