164 TS imusarjan anatomia

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
HerraR
Viestit: 248
Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki

164 TS imusarjan anatomia

Viesti Kirjoittaja HerraR »

Suuttimia vaihtaessani huomasin irtonaisen, päistä pahasti hapertuneen kumiletkun. Lähtee imusarjasta 2. ja 3. sylinterin välistä, on halkaisijaltaan ehkä 5 milliä ja pituutta noin 30 senttiä. Roikkui siis vapaana - mihin lienee tarkoitus tökätä?

Avatar
Jarno
Viestit: 491
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Bensanpainesäätimeen? Vaihda se letku samalla sellaiseen joka pitää alipaineen niin kuin tarkoitus on.

Avatar
Snake
Viestit: 128
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 13:40
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Snake »

Jos kat niin Aktiivihiilisuotimelle kuskin puolen lokarin sisään, siel on sit yleens kaikki letkut hapertunu halki...

Avatar
HerraR
Viestit: 248
Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja HerraR »

Ei kattia, ja tosiaan vaan noin 30 cm mittainen pätkä. Kerrotteko vielä tyhmälle mikä on bensapaineen säädin ja mistä se löytyy?

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Eikös se ollut suutintukin päässä? Eli pa tulee moottoritilaan, saapuu suuttimille, sen jälkeen odottelee pa-painesäätimellä joskos saisi jatkaa matkaa takaisin tankille. Eli paksummat (pa-letkut) tulee yksi ja lähtee yksi, lisäksi siinä on se ohut alipaineletku. Ja se irtonainen letku ei voi olla öljynerottimen ja lohkon väliltä? Itsellä irtosi tuo letku pari kertaa.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
HerraR
Viestit: 248
Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja HerraR »

Ok, kiitokset infosta, taas ymmärtää enempi italianihmeen teknologiasta. Tuon paineensäädin löytyikin helposti kakkospytyn imukumin alta. Uutta letkua siis kehiin ja menoksi.

Vastaa Viestiin