Oletteko saaneet "kotikonstein" lisää tehoja irti koneesta... ?
Entä onko joku löytänyt iridium tulpat "Halvalla"? (tarjottiin 210e)...huh!!
Itselläni tuntuu toi 156 "hajoovan käsiin" kun aina sais laittaa... esim koiranluu, tuhjäkäynti seilaa todella pahasti, ei ota kierroksia tai ei kay tyhjäyntiä, jarruvalot katos (ehkä sulakeboksi),lampra vaihtoon, häiriönpoistaja pimahti..... SIIS ONKO MUILLAKIN ONGELMIA VAI OSTINKO MAANANTAI PAINOKSEN?????
Ei voi sanoa olevansa autoharrastaja jos ei ole omistanut yhtäkään Alfaa!
bluekobra kirjoitti:Oletteko saaneet "kotikonstein" lisää tehoja irti koneesta... ?
Entä onko joku löytänyt iridium tulpat "Halvalla"? (tarjottiin 210e)...huh!!
Itselläni tuntuu toi 156 "hajoovan käsiin" kun aina sais laittaa... esim koiranluu, tuhjäkäynti seilaa todella pahasti, ei ota kierroksia tai ei kay tyhjäyntiä, jarruvalot katos (ehkä sulakeboksi),lampra vaihtoon, häiriönpoistaja pimahti..... SIIS ONKO MUILLAKIN ONGELMIA VAI OSTINKO MAANANTAI PAINOKSEN?????
onkos sulla tietoa tuosta ilmamassa mittarista??? se saattaa auttaa ainakin osaltaan, tai sitten se lambda, itselläni auto on ollut viime syyskuusta asti ja vaihdettuja osia on tähän mennessä kertynyt takapyörän laakerit, etuylätukivarret, ja ilmamassa mittari!!!
Onko kukaan koskaan vaihdellut/vaihdattanut nokka-akseita kaksilitraisiin, TS tai JTS? Onko siitä hyötyä tehonlisäykseen suhteessa uhrattuun rahaan? Jotenkin nuo lastutukset on jääneet jo ajatuksista pois... Rosteriputkisto ja nokat vois olla itsellä ehkä seuraavat, jos ei auto mene vaihtoon.
Täällähän se on moneen kertaan todettu, että edullisin viritys on vaihtaa auto V kutoseen. Itse sijoittaisin sinuna rahat ilmamäärämittariin, lambdaan ja powerflexin pusliin. Auto kerralla kuntoon ja tukivarsiongelmat siirtyy seuraavaan elämään.
KauGoH kirjoitti:onkos sulla tietoa tuosta ilmamassa mittarista??? se saattaa auttaa ainakin osaltaan, tai sitten se lambda, itselläni auto on ollut viime syyskuusta asti ja vaihdettuja osia on tähän mennessä kertynyt takapyörän laakerit, etuylätukivarret, ja ilmamassa mittari!!!
Juu... vaihdoin tossa viikollan ilmamassa mittarin ja lampdan :o nyt kosla taas kulkee ja eksyneet konit palas paikoilleen! Ihan kiva et kaasupolkimesta taas tapahtuukin jotain
Kuulin huhun ettäkun 2.0 vaihtaa 2.5 ilmamassa mittarin haistajan niin tehoo tulis lisää... onko jollain kokemuksia kyseisestä asiasta???
Ei voi sanoa olevansa autoharrastaja jos ei ole omistanut yhtäkään Alfaa!
Kyllä nyt vähän epäilyttää... Eli siis paljon. Voihan tuolla yrittää saada rikkaampaa seosta koneeseen mutta mitäs iloa siitä on kun mekaniikkaan ei ole koskettu ja lambda pyrkii kumminkin korjaamaan seoksen takaisin tehdasasetuksiin?
Eikun saksaan autoon kanssa vaikka tänne http://www.skn-tuning.de/ saat sieltä myös TUV-hyväksynnän autollesi, niin kelpaa myös suomessa ajella katsastukseen! Siitä joutuu kyllä maksamaan aika rutkasti, mutta sen jälkeen on ilo lähetellä pitkin kaupunkin katuja!
Satsi sisältää:
Umbaudaten Stufe 1: Geänderte Motorsteuerung im Kennfeldbereich, Kompressor inkl. aller relevanten Anbauteile, Halterungen, Schläuche und Muffen, individueller Einzelabstimmung durch Modifikation der bestehenden Originalsoftware und K&N Sportluftfilter