Paljon turvallisia ja iloisia kilometrejä uudelle omistajalle, auton voi bongata Tamperella jatkossa. Muistakaa tervehtiä!
Nyt pitää äkkiä saada uusi tilalle. Hakusessa on 166 jtd, kysymys on vain manuaali vai automaatti...

Valvoja: Moderators
Vanhempaa 166:sta sai Q-System automaatilla(eli ei selespeed)Italian Stallion kirjoitti:Olisikohan niin, että uusikeulaista saa jo automaattina, vanhaa ei kyllä mielestäni ainakaan saa.
Tuo olikin uutinen. Itse en ole koskaan kuullut Q-systeemistä muualla kuin 156 V6:n yhteydessä, 166:nhan tomaattilootan nimi on yleensä Sporttronic. Kuinkas varma olet asiasta vaikka itse kokeilitkin?italia kirjoitti: Vanhempaa 166:sta sai Q-System automaatilla(eli ei selespeed)
Moista vempainta on tullut kokeiltua...
Muistaakseni Q-system tarkoitti 156 V6sen yhteydessä sellaista nelipykäläistä automaattilootaa jossa kepille oli väsätty H-vaihdekaavio aidon nelivaihteisen tyyliin. Laatikko oli kuitenkin automaatti, mutta vaihteita pystyi muuntimen avustamana heittämään päälle käsin.166 kirjoitti:Tuo olikin uutinen. Itse en ole koskaan kuullut Q-systeemistä muualla kuin 156 V6:n yhteydessä, 166:nhan tomaattilootan nimi on yleensä Sporttronic. Kuinkas varma olet asiasta vaikka itse kokeilitkin?italia kirjoitti: Vanhempaa 166:sta sai Q-System automaatilla(eli ei selespeed)
Moista vempainta on tullut kokeiltua...
Omassani on Q mutta kyllä sporttisuus löytyy tarvittaessa ilman kytkinpoljintakin.Molemmilla laatikoilla saa kivasti leikattua V6:sen sporttisuutta. 3-litrainen 166 on aivan eri auto Sportronicilla ja manuaalilootalla
Tarkennetaan kun tämä herätti näin paljon mielenkiintoa.Laku kirjoitti:Riittäiskös näin alkuun perusteluiksi tomaatille.