Olen tulossa 4 viikon päästä kotiin, joten tässä pitää alkaa kuljetuskoppia itselleni hommailemaan. Olen siis mallia Jack Russell, eli olen onneksi aika pieni veijari. Ajattelin hankkia semmosen pehmeän kankaisen kuljetuskopin, minkä saa tarvittaessa myös kasaan. Se mahtuu takapenkille, eikä pilaa verhoilua.
Onko jollain kokemusta kankaisista kopeista? Mitä muuta kannattaa ottaa huomioon koiran kuljetuksessa? Kopissa on hyvä ilmanvaihto, sieltä näkee hyvin ulos ja sen saa myös hyvin turvavöihin kiinni. Ja tietysti sen saa myös punamustana....
Terveisin,
Capu
GTV ja koira
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
GTV ja koira
Viimeksi muokannut Copyfighter, 24 Touko 2006, 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Re: GTV ja koira
Koiralla olisi hyvä olla vettä automatkoilla. kannattaa myös opettaa koira juomaan pullon suusta! Kuullostaa vitsiltä mutta ei ole.Juhannuskukkulan Kreivi kirjoitti: Mitä muuta kannattaa ottaa huomioon koiran kuljetuksessa?
Takapenkille (tapaus GTV) huopa tms. Opeta myös koiralle sen "oma" paikka. Muuten se on aina kuskinpenkillä istumassa kun selkäsi käännät.
Opeta koiraa automatkoihin vähän kerrallaan. Jos koira voi pahoin ja esim. oksentaa autoon. ÄLÄ toru sitä, ellet halua koiralle tuskaisia hetkiä tulevaisuudessa.
Nim. koira+alfa 3½v
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv