Alfaholisti kirjoitti:Jos jostain sais purkitettua alppi-ilmaa niin vois laittaa vaikka sitä, olis varmaan ainakin kevyempää kuin suomalainen sadeilma.
Niin ja kun laittaa hiilikuituteippiä niihin paikkoihin joissa ei vielä ole hiilaria niin johan taas kevenee pyörä. Bilteman kevennysporan käyttäminen on myös asiaa, sillä tehdyt rei'ät on 25% kevyempiä kuin kilpailijoilla!
Millähän minä saisin pelastettua tämän on-topicin puolelle...no syksymmällä olisi tarkoitus ryhtyä pyöräkaluston suurpäivitykseen, joten tällä hetkellä ei juuri osapäivityksiä ole tullut. Syksyllä/ensi talvena voisi kiinnostaa Specialized S-Works Enduro SL Carbon
HANU kirjoitti:Bemariin BBS Challenge vanteet kokoa 8,5 ja 10*19 tuumaa..
Noin pienet? Eikö parikymppisten jälkeen 21" olisi ollut oikea koko.
Nyt hain vähän kevyempää vannetta, kun olis tarjoitus ajaa rataa reilusti.
Kakskymppiset TSW:t kun painoi jotain 100 kiloo kappale.
On toi pienempi paketti sentään kalliimpi, ettei siitä murhetta
Samakuoma ...Ei vittu pitää välillä töitä tehä(Ei muuten mut pitää mennä kiusaamaan Katia antamalla piiskaa) "WRRUUMM,WRUUMMM.....Huuda mun nimee, HUUDA MUA!...Ei Enskakaan ollu Näin kiimanen ku ekan sakon kirjoitti.
^"Huolenpitoa" oli se hankinta ja "tonni" oli hankintaan käytetty rahasumma. .
Mitäs siihen vuosihuoltoon kuuluikaan, tulpat kärjet putsarit, putket männät ja laakerit... Ai mutta sehän olikin siihen Ferdinandin koneeseen. Alfaan saa tulpat öljyt ja putsarit, jakohihnan vesipumpun ja laakerit (jakopäähän siis, ettei nyt vain jää epäselväksi), apulaitehihnan jarrupalat ja jiiänneee... Sataviiskuutoseen oli tämä setti.
Jaa niin sain toki vielä samaan hintaan ostettua pari pulloa punaviiniä itselleni. Saihan Alfakin uudet jäähdytysnesteet .
Stilo lähti ja tilalle tuli vm. 2004 Alfa 156 2.0 JTS. Auto on punainen, hyvillä varusteilla, ensimmäiseltä omistajalta ja ajettu vain 22tkm. Auto on juuri huollettu (mm. jakohihna) ja sitä on muutenkin käytetty säännöllisesti vuosihuolloissa, vaikka kilometrejä on kertynyt vähän. Nätisti kulkee ja kaikki toimii...
>>Kaitsu kirjoitti:Stilo lähti ja tilalle tuli vm. 2004 Alfa 156 2.0 JTS. Auto on punainen, hyvillä varusteilla, ensimmäiseltä omistajalta ja ajettu vain 22tkm. Auto on juuri huollettu (mm. jakohihna) ja sitä on muutenkin käytetty säännöllisesti vuosihuolloissa, vaikka kilometrejä on kertynyt vähän. Nätisti kulkee ja kaikki toimii...
Onnea!
Eikö edellinen omistaja oli joku kilpaukko? Sen on pakko ukkon olla, kun teki jakopää rempan 22tkm jälkeen ja ennen myyntiä
Onnea myös tomppalle! Varmaan hyvin varusteltu yksilö kun meni tehdastilaukseen vai niillä on niin paljon kysyntä suomessa, että varastot tyhjenevät heti?
>>Kaitsu kirjoitti:Stilo lähti ja tilalle tuli vm. 2004 Alfa 156 2.0 JTS. Auto on punainen, hyvillä varusteilla, ensimmäiseltä omistajalta ja ajettu vain 22tkm. Auto on juuri huollettu (mm. jakohihna) ja sitä on muutenkin käytetty säännöllisesti vuosihuolloissa, vaikka kilometrejä on kertynyt vähän. Nätisti kulkee ja kaikki toimii...
Onnea!
Eikö edellinen omistaja oli joku kilpaukko? Sen on pakko ukkon olla, kun teki jakopää rempan 22tkm jälkeen ja ennen myyntiä
Oli kuulemma jonkun mamman entinen...ja mun "vika" että moinen tuli hankittua. Ei olis kuulemma saanu esitellä Alfaa viime viikolla. Hihna oli vaihdettu, koska oli tullu 3 vuotta täyteen.
Jochanan kirjoitti:Oli kuulemma jonkun mamman entinen...ja mun "vika" että moinen tuli hankittua. Ei olis kuulemma saanu esitellä Alfaa viime viikolla. Hihna oli vaihdettu, koska oli tullu 3 vuotta täyteen.
Naisen hellästä käytöstä tuo peli on... kuulemma. Ja ihan täysin Jochananin vika, kun esitteli mulle Selespiidiä, ja rupesin Alfaa tosissaan himoamaan... No, ei tässä mitään. Kännit on vedetty (epätoivon ja ilon sekaisissa tunnelmissa) ja kaverikin kävi tuossa mobiilia juuri testaamassa. Hyvä peli... kuulemma. Katotaan huomenna sitten mitkä on fiilikset, kun käyn viemässä Fiatin "viimeiselle matkalle"...
No, en ampunut ohi Mamma, ukko ei oo mitään väliä, kunhan se on vähän iäkäämpi henkilö, joka ei ajaa kilpaa ja tekee huollot paperin mukaan, kaikki ajoissa, vaikka maksaa pirusti.
Ja mä ymmärrän sua, kun tulee ikävä 3ov Stilolle. Erittäin hieno auto toi 3 OV 95. Siitä mulla on erittäin hienot muistot
TestarosaFinland kirjoitti:
Varmaan hyvin varusteltu yksilö kun meni tehdastilaukseen vai niillä on niin paljon kysyntä suomessa, että varastot tyhjenevät heti?
Onhan noita autoja maassa, mutta ei vaan haluamaani väriä sopivin varustein.
Tuosta Jarskin kommentista tuli mieleen Kummelisketsi, jossa mies menee autoliikkeeseen ja sanoo, että mulla on ainakin 37 ja 2 autokuumetta. Loppujenlopuksi mies ostaa liikkeestä oman autonsa....
Ikeasta ensin matto, joka ei sopinutkaan - samalla viikolla palautus, jonka jälkeen käynti vielä Askon puolelle aivan sulkemisajan loppuhetkillä.
Sieltä jäi kainaloon iso ja ennenkaikkea pehmeä villamatto -50%!
Eipähän ole mikään tusinamatto
EDIT: On penari, näin Kölnissä Opelin, jossa Ferrari tarra sekä jonkun compact penarin, jossa Ferrari tarra. Annoin sitten itselleni lopullisen hyväksynnän hankinnalle
Itse vessa on 318is, mittarissa 115tkm, ollut sokealla papilla saaressa. Laitan jonkun edustuskuvan albumiin kun kerkiää
Iskarit tuossa on loppu ja pakoputki vuotaa, kai tuolla kuitenkin kaljalastin kuljettaa
Viimeksi muokannut mattijus, 12 Maalis 2007, 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.