
En mee. Odotan suojakelejä, täyttyköön vaikka koko maasuodin. Hyvä puoli tässä tietty on se että korjatessa ei oo kärpäsiä häiritsemässä

Valvoja: Moderators
Itse huristelin puolet viime talvesta Saksasta tuodulla -99 GTV:llä.Mandeprkl kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot GTV:n "talviominaisuuksiin"..Ehkä sen voisi laittaa lepäämään ja kaivaa neliveto-Golffin talvisäilöstä liikenteeseen..
Juu ovien kanssa saa välillä painia.. Jäätyy jotenkin ovien sisältä että kukosäätö ei avaa lukkoja kunnolla. Muutamilla kikoilla pääsee yleensä sisään mutta yksi päivä Tampereella joutui jättämään auton päiväksi parkkipaikalle. Pyyhkijät ja nuo pissapojan "suuttimien" muovikiinnikkeet on kanssa aivan onnettomat. Nyt on toisella puolella sähkömiehen teippiä ja toisella puolella nippusiteitä..gYdEbUh kirjoitti:Itse huristelin puolet viime talvesta Saksasta tuodulla -99 GTV:llä.Mandeprkl kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot GTV:n "talviominaisuuksiin"..Ehkä sen voisi laittaa lepäämään ja kaivaa neliveto-Golffin talvisäilöstä liikenteeseen..
Yhtään mitään talvivalmisteluita en siihen tehnyt paitsi moottoriöljyt vaihdoin.
Sen jälkeen kun heti alkuun kuskin lukko jäätyi, loppuaika meni totaalisen ongelmitta lukuunottamatta että lämmityslaitteen ilmanvaihtoluukun moottori olisi ollut hyvä vaihtaa.
Leikkasin muovista pienen palan jonka teippasin yläosasta kiinni kuskin lukon päälle estämään suurimpien lumien lukkopesään pääsyn. Tuossa ei ollut sitä pientä metalliluukkua lukkopesän päällä, ja joka kerta joutui avaimella manuaalisesti avamaan.
Keväällä tosin ohjaustehostimen pumppu rupesi ujeltamaan, muttei talvella kertaakaan![]()
Johtui ehkä korjaamolla runnomalla suoritetusta laturinvaihdosta.
Juurikin sama ongelma eli sulaketta ei pesään enää saa.gYdEbUh kirjoitti:^Tuon takalasinlämmittimen unohdin. Se taitaa olla näissä hyvin yleinen tyyppivika.
Mulla oli sulakkeen muovi osittain sulanut.
Ja selvennyksenä, kun sanoin että joka kerta menin manuaalisesti sisään tarkoitin ettei kaukosäätöä ole.
AK:sta ei soitettu tänään, että olisi mennyt mitään muuta rikkisärkilahna kuin etujousi. Vanteen kiepsauttivat ja ei ollut edes soikea(?). Kumikin on täysin ehjä. Mitä ihmettä, miten autosta voi katketa jousi, ilman että mikään muu ottaa hittiä? Ei sillä, paree näin et yks osa ottaa kaikki damaget, kuin 15 osaa vähäsen.Shuttle kirjoitti:Nyt ei suorastaan ole avautumiseen aihetta, mutta alustavan arvion mukaan näyttää menneen vain etujousi. Asia selviää huomenna tarkemmin.
Meitin vanhan MK2 Punton kanssa kävi sillain, että vaimo soitti työpäivän päätteeksi, että eturengas on tyhjä. Minä sitten paikanpäälle varapyörää vaihtamaan ja ihan sattumalta huomasin, että renkaan kylki on navan puolelta auki 15cm matkalta. Jousi alapäästä poikki ja viiltänyt renkaan kylkeen. Mahdollisesti ruutuun/ruudusta käännellessä mennyt poikki, mutta mitään siihen viittaavaa ääntä tai notkahdusta ei ollut havaittu. Periaatteessa on siis voinut napsahtaa parkissa ollessaankin. Onneksi ei mennyt moottoritiellä.insinörtti kirjoitti:Katkeehan noita jousia ihan itelleenkin, kuulemma jopa parkissa seisovista autoista.
Onhan siinä uudessa muovissa öljynvaihtoluukku valmiina jo ?h_lauri kirjoitti:Jäi sitten pohjamuovi tallin kynnykseen. Prkl. Ainakaan vielä ei öljyvalo pala.![]()
Alvadi myy kolmellakympilla uutta, kai sieltä uskaltaa tilata.
Nimeomaan, ihan kuolemaa ajella noilla teillä...Jonzan kirjoitti:Alustantappokelit!!