Englannista tilattu brasilialaisvalmisteinen Bosch-sytytyspuola saaapui märkänä. Posti oli upottanut paketin veteen ja laittanut sen sitten muovipussiinsa, jossa luki valmiiksipainettuna "paketit voivat joskus vaurioitua automaattilajittelussa". Paketti oli jätetty laatikkoon, vaikka se olisi pitänyt toimittaa perille ja yhdessä vastaanottajan kanssa todeta vauriot. Mutta Posti on aina .... Posti.
Sitten kaikki alkaa taas alusta ... uuden sytytyspuolan metsästys.
RHS:ää kilohinnalla romuliikkeestä. Jos vaikka joskus saisi aikaan kipin, jolla auton saa kyljelleen niin, että pohjatyöt onnistuu muutenkin, kuin selällään.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Puolentoista vuoden syrjähypyn jälkeen takaisin italiaanoihin. Suht vähän menty (185tkm), hieman kolhuja kokenut mutta aivan toimivalta tuntus. Onko jollekki tuttu auto? Nhc on rekkarin kirjaimet
Ei tullut mitään spesiaaliherkkua - vaimon käyttöön mopolla koneella tylsää valkosta business comforttia. Pitkästä aikaa auto ilman nahkaa kun aina nahkajakkaroille istuessa tulee mieleen, että on nää ihan hienot, mutta kankaisilla olisi kivempi istua ainakin kesät ja talvet. Suunnilleen +15 astetta nahat on hyvät, muuten on aina kylmä tai kuuma ja lämppärit pelaa viiveellä.
sataviisysi kirjoitti:Ei tullut mitään spesiaaliherkkua - vaimon käyttöön mopolla koneella tylsää valkosta business comforttia. Pitkästä aikaa auto ilman nahkaa kun aina nahkajakkaroille istuessa tulee mieleen, että on nää ihan hienot, mutta kankaisilla olisi kivempi istua ainakin kesät ja talvet. Suunnilleen +15 astetta nahat on hyvät, muuten on aina kylmä tai kuuma ja lämppärit pelaa viiveellä.
Jännä kuinka se joillekin tuntuu tuolta. Itsellä on tällä hetkellä kalustossa 3:ssa täysnahat, ja 2:ssa täyskankaat, eikä ole kyllä kertaakaan tuntunut siltä että kangasta sen olla pitää. Ei kesällä eikä talvella.
Pininfarinan muotoilema, keskimoottorinen, punainen urheiluauto 90-luvulta. Nopeasti vilkaistuna näitä ei löydy ainakaan Saksasta, Italiasta, Hollannista eikä Suomesta myynnistä yhtään kappaletta.......
Riccardo kirjoitti:Pininfarinan muotoilema, keskimoottorinen, punainen urheiluauto 90-luvulta. Nopeasti vilkaistuna näitä ei löydy ainakaan Saksasta, Italiasta, Hollannista eikä Suomesta myynnistä yhtään kappaletta.......
Riccardo kirjoitti:Pininfarinan muotoilema, keskimoottorinen, punainen urheiluauto 90-luvulta. Nopeasti vilkaistuna näitä ei löydy ainakaan Saksasta, Italiasta, Hollannista eikä Suomesta myynnistä yhtään kappaletta.......
Honda Beat?
Pininfarina - Check
Keskimoottorinen - Check
Urheiluauto - kai tämäkin on Check?
90-luku - Check
h_lauri kirjoitti:Narisematon alatukivarsi vasemmalle eteen ja laakeri samaan pyörään Auto-Milanosta. Ihanan halpaa.
Paljos teki?
750 €
Hyh helevata, ei oo halapaa. Itse ostin halvimman kokonaisen navan varalle, oisko ollu 50€ uutena, voi vaihella jos ens talvena alkaa oireileen. Alatukivarsikin olis vaihtolistalla kunhan jaksaa.
Niin juu hankintoja, Affalterbachilaiseen ostin eilen 19" Lorinserit talvivanteiksi, vahingosta viisastuneena kun edelliseen ostin 18" eikä niiden kanssa jäänyt jarrusatulan ja vanteen kehän väliin kuin reilu milli. Vielä kun saa nuo Hakkapeliitat varastosta käytettyä pyöräyttään päälle...
Matkakopin vahaus osoittautui työlääksi operaatioksi. Mätänetistä haettu halpis kiillotuskone. Samalla puolison puntoon jäähdytysnestettä. Saakelin vikapesämakaroonit. Eihän ole kuin nelisen vuotta kun tuohon piti akku vaihtaa.
Helvetissä on oma paikkansa vilkuttomille.
Siellä asennetaan saksalaisiin autoihin vilkkuja vuorotta
GT 3.2 tuli kesäautoksi moottoripyörän tilalle.
Nyt vaan pitäisi myydä se moottoripyörä..
GT näyttäisi olevan myös ihan hyvä perheauto. Sain isohkot rattaat mahtumaan takakonttiin (purkamalla pyörät pois sekä irrottamalla ratasosan rungosta, mutta kuitenkin) ja jäi vielä tilaakin. Lisäksi asensin isofix-telakan kaukalolle takapenkille. Isofixit tosin eivät nahkapenkeissä olleet mitenkään erityisen näppärät, koska penkkeihin isofix-rautoja varten tehdyt hienot reiät ovat melkoisen ahtaat ja nahka tiukkaa ( ). Onneksi pelkääjän puoleisia oli varmaan joskus käytetty ja ne oli jo valmiiksi kaivettu vähän paremmin esille. Kuskin taaksekin mahdollisesti voisi telakan asentaa, mutta se onkin sitten tulevaisuuden operaatio.
Ciancarlo kirjoitti:^hieno peli. Onnittelut hankinnasta! Tuossa on autoa koko rahalla ja enemmänkin
Kiitoksia.
Edullinenhan tämä yksilö todellakin oli. Kesäautokäytössä GT tulee todennäköisesti myös moottoripyörän pitämistä edullisemmaksi (ainakin toivottavasti) ja tulee olemaan paljon enemmän käytössä. Ehkä moottoripyörälle on sitten aikaa taas joskus myöhemmin..
Smiik kirjoitti:GT 3.2 tuli kesäautoksi moottoripyörän tilalle.
Nyt vaan pitäisi myydä se moottoripyörä..
GT näyttäisi olevan myös ihan hyvä perheauto. Sain isohkot rattaat mahtumaan takakonttiin (purkamalla pyörät pois sekä irrottamalla ratasosan rungosta, mutta kuitenkin) ja jäi vielä tilaakin. Lisäksi asensin isofix-telakan kaukalolle takapenkille. Isofixit tosin eivät nahkapenkeissä olleet mitenkään erityisen näppärät, koska penkkeihin isofix-rautoja varten tehdyt hienot reiät ovat melkoisen ahtaat ja nahka tiukkaa ( ). Onneksi pelkääjän puoleisia oli varmaan joskus käytetty ja ne oli jo valmiiksi kaivettu vähän paremmin esille. Kuskin taaksekin mahdollisesti voisi telakan asentaa, mutta se onkin sitten tulevaisuuden operaatio.
"May joy and good fellowship reign, and in this manner, may the Alfa Romeo Torch pursue its way through ages, increasing friendly understanding among nations, for the good of a humanity always more enthusiastic, more courageous and more pure." - Pierre de Coubertin
Vaihdoin pimeälle puolelle, jatkakaa Te valon kantamista pimeään.
Giulietta oli vaan liian tavallinen. Joten pitkään jatkunut haave toteutui N52 muodossa E92 keulalla (päivitetympi versio jossa ei pitäisi olla nakutuksia tai niin pahaa öljynkulutusta). Siinä on kiinni Zahnradfabrikin 6-lovinen mehumaija. Takapyörät hoitaa tehon tienpintaan. Ohjausta auttaa hydraulinen tehostin. Vanhaa koulua. Löytyi tyystin räpläämätön yksilö, ja kun hyvitys oli erittäin kohdallaan - iskin kiinni. Pappamalli, näyttää hinnat alkaen dieseliltä ulospäin, joka on mielestäni plussaa.
Pahoittelut - ikävä tulee Alfailua varmasti taas jossain kohtaa. Nyt katsotaan mihin on autosta järjestysnumero 34.
Mihin asti E92 euroversiossa on muka N52:sta tarjoiltu? Meinaan kun muut E9x:t sai lähinnä N53:sta vaparikuus-formaattina keulalleen siinä 2007 alkaen. Nyt ne VIN-koodin 7 viimeistä merkkiä niin päästään tarkistaan!
Hankintoja autorintamalla täälläkin, vaikkakin vähän pienempiä ja kevyempiä. Eilen kusti polki kotioven juureen 159:n takajarusatulat kiinnikkeineen, tänään puolestaan noutotiskille Black Diamondin jarruletkut. Huomenna pitäisi ruotsalaisen kollegansa pörmööttää pakulla ovelle ja työntää kouraan penariin keulanpuoleisia tukivarsia (lerpulle vinkiksi, että kun kohta kaipaat moisia, niin mulla on osanumeroita ylhäällä).
Satulat ja kannakkeet tuli TRW:n tarvikkeina saksalaiselta MKS-Autoteileltä, kokonaisedulliseen n. 240e hintaan. Jarruletkut puolestaan löytyi race.fi -verkkokaupasta toimituskuluineen vähän alle 75e hintaan - mukavana yllätyksenä paketin sisään oli lisätty asennnusta varten aski suomalaista Sisua. Arvostan.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.