166 upgreidattu

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Sportivo156
Viestit: 32
Liittynyt: 26 Maalis 2003, 14:14
Paikkakunta: Vesilahti

Viesti Kirjoittaja Sportivo156 »

Portti kirjoitti:
MrKirby kirjoitti:
Portti kirjoitti: Erinomainen moottorinvalinta!
Tais olla myös sama kaveri asiaa hoitamassa kuin sinulla. ;-)
Jassoo. Siinä tapauksessa voisi olettaa, että auto on viimeisen päälle. Kaveri tuntee Alfat ja ainakin oma peli oli luvatussa kunnossa ja on toiminut erinomaisesti.
Hyvä, jos teillä on käynyt noin hyvä tuuri. Minulle samainen kaveri toi tilauksesta Volvon ja voin sanoa, että ongelmia on ollut niin auton kuin välittäjän kanssa. Auto luokattomassa kunnossa, meinasi itku päästä kun näin auton (lommoja, naarmuja, revenneet penkit, epäluotettava historia, joka paikka repsotti jnejne). Lisäksi kaveri ostatti mulla kulahtaneet keski-eurooppaan tarkoitetut "kitkat", jätti toimittamatta ehjän ratin sekä aluvanteet ja oikeat talvirenkaat, joista myöskin erikseen maksoin.

Edelleen tapaus kesken, mutta kaveri keksii uskomattomia valheita miksi ei ole toimittanut lupaamiaan asioita. Parhaat selitykset: "95 troijalaista virusta, peräänajo saksassa, ojaanajo Helsingissä, vanteet Seinäjoella ym. lukuisat vastaavat jutut. Ja minä olen saanut haukut kärsimättömyydestäni (olen odotellutkin vanteita ym vasta 4 kk).

Meni OT:ksi, mutta oli ihan pakko avautua.. sorry.

Mutta upea auto Kirbyllä, onnittelut!

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Onneksi olkoon, loistava auto sinulla on jälleen :wink:
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Onnea, tätä voi kutsua jo kulttuuriteoksi.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Vastaa Viestiin