1.9 JTDm Alle 2200 voimaton (EGR ohitus)
Valvoja: Moderators
2010 1.9 jtdm alkoi kanssa 40tkm jälkeen hyytymään alakierroksilla ja nyt reilut 50tkm mittarissa, niin esim peruuttaessa saa kytkintä luistattaa pirusti, että sen saa pysymään käynnissä ja muutenkin lähdöissä saa kytkimen kanssa olla tarkkana.
Tämän ketjun luettuani olen melko varma, että EGR tukkeessa. Saas nähdä miten nykyinen maahantuoja suhtautuu asiaan ja saako autoon heti takuuseen uuden EGR:n. Tukkiminen tuskin tulee kyseeseen takuutyönä...
Tämän ketjun luettuani olen melko varma, että EGR tukkeessa. Saas nähdä miten nykyinen maahantuoja suhtautuu asiaan ja saako autoon heti takuuseen uuden EGR:n. Tukkiminen tuskin tulee kyseeseen takuutyönä...
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
siinä tapauksessa toinen mikä tekee tehottomaksi on nuo imusarjanläpät jotka vuotavat ventiilikopan läpi tulevista pystyakseleista. jos moottorin päällä olevan suojamuovin alla näkyy öljyä, niin saataa fuskata akseleista läpi, pystyakselit jotka vuotaa on ihan siinä hehkutulppien vieressä, 4kpl jotka yhdistetty tangolla ( joka on saattannut myös irrota paikaltaan ). Kun kone käynnissä niin näkyy selvästi kuinka akselit heiluvat.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean