Niin, tuo oma kommentti liittyi muutamaan aikaisempaan viestiin. Ei tarkoita ettenkö itse joustaisi ja varsinkin, kun oma työura suurimmaksi osaksi tähän asti ja toivottavasti pian eteenkin päin on asiakaspalvelualalta, niin en minä ole koskaan kellon mukaan hanskoja tiputtanut, vaan asiakas ja usein seuraavakin on palveltu loppuun asti, koska se asiakas sen minunkin palkan sinne työnantajan tilille maksaa. Enkä näistä edes aina työvuorolistaan merkinnyt mitään, vaikka siihen lupa olikin ja 26 viikon tasausjaksossa vapaiksi olisikin käännetty. Hittoako minä sillä vapaapäivällä, kun olin piirretyilläkin vapaapäivillä töissä.Bisci kirjoitti:No joo...Joustolla väisteltäisiin joskus harmillisia lomautuksiakin.Alfissimo kirjoitti:Kyllähän TES:ssa mainitut kellonajat ja lisät, on ne sitten euroja tai prosentteja, pätevät, vaikka peruspalkaksi olisi sovittu jotain muuta.
Viimeisimmässä työpaikassa tuota asiakaslähtöistä joustamistani ei työnantajan puolelta arvostettu ja kauemmin töissä olleet olivatkin jo oppineet tiputtamaan lapaset varuiksi vähän ennen työajan loppumista.