On tämä, on!
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Jiihaa, laatuketju! Kuulostaa hivenen hassulta, jos keskustelufoorumille kirjoittava henkilö arvostelee palstan alhaista tasoa ja pönäkkää kulttuuria. Siitä vaan tekemään palstasta parempaa, kyllä tänne ketjuja mahtuu. Mitään A2K:n ehdottamaa K18-palstaa en ainakaan minä tänne kaipaa - haukkukaa sitten vaikka tiukkapipoksi, mutta jotkut pimppijutut eivät ainakaan minun mielestäni oikein istu Alfa Romeon omistajan imagoon, eivätkä siksikään kuulu tänne. Minä löydän ne tissikuvat ihan itse muualtakin. Aika isojakin on välillä näkynyt!
Moni meistä kirjoittelee varmaan muuallekin. Esimerkiksi täällä on Vapaan keskustelun puolella lukuisia hemmetin mielenkiintoisia ketjuja - vastaavia avauksia sallitaan varmasti täälläkin. Tuon Jatkoajan moderointi on muuten aikas tiukkaa touhua ja pelikieltoja viuhuu tasaiseen tahtiin. Jopa auttavaa kirjoitustaitoa vaaditaan. Täällä katoaa yksi ketju silloin, toinen tällöin - tiukempaakin voisi olla.
Terveisin kotona asuva alfisti.
Moni meistä kirjoittelee varmaan muuallekin. Esimerkiksi täällä on Vapaan keskustelun puolella lukuisia hemmetin mielenkiintoisia ketjuja - vastaavia avauksia sallitaan varmasti täälläkin. Tuon Jatkoajan moderointi on muuten aikas tiukkaa touhua ja pelikieltoja viuhuu tasaiseen tahtiin. Jopa auttavaa kirjoitustaitoa vaaditaan. Täällä katoaa yksi ketju silloin, toinen tällöin - tiukempaakin voisi olla.
Terveisin kotona asuva alfisti.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Heh, ihan itse tämän maksan joten voi sen kai noinkin tulkita. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole mitään kaista rajoituksia ja levytilaakin riittää, jatkossa voi olla eri asia joten ihan ennakoivaa toimintaa. Mitään "sana vapaa" palstaa ei ole myöskään tarkoitus ylläpitää, luulisi että tuli jo selväksi. Nuo kuvat nyt oli viimeinen osoitus siitä että aletaan liikkumaan asiallisuuden rajamailla.ja eihän se ole käyttäjien vika että olette laittaneet väärää tietoa ja hommanneet hiiren paskan kokoisen kaistan. vai onko taustalla TODELLINEN SAITURI??
Missä kohtaa lukee että saa kirjoittaa mitä haluaa tälle palstalle? Se ei riitä että kaveri sanoi. Poliisillekin yritin selittää että kaveri sanoi että täällä saa ajaa niin kovaa kuin haluaa mutta ei sekään auttanut.
Mut eikös se ciccioliinakin oo italialainen???Vittorio Jano kirjoitti:Mitään A2K:n ehdottamaa K18-palstaa en ainakaan minä tänne kaipaa - haukkukaa sitten vaikka tiukkapipoksi, mutta jotkut pimppijutut eivät ainakaan minun mielestäni oikein istu Alfa Romeon omistajan imagoon, eivätkä siksikään kuulu tänne.
Aaaaallllrightythen!
olen todella pahoillani roomeo. pikkanen sekoilu.. jok. tap. en vieläkään halu tänne pillu kuvii vaik ei niis mitn vikaa oo. vaan edelleen sellaisen foorumin missä on sana vapaus 100% ja kuvavapaus kans. ana M oli tämä joka siis kirjoitti että mitä vaan. ja siitä Head innostui laittamaan Hyvän kannan oton.Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa.
Hyvin sä vedät..
Äänestys pystyyn, jos alfabbs:n persereiät on sitä mieltä että tämä on hyvä niin mitä esim. lehmäjengin ja opelistien mielipiteet kiinnostaa. Ne ketkä tätä käyttää niin ne myös päättää OK? Enemmistö ratkaisee vai jaetaanko suomi lääneihin ja aletaan jakamaan valitsijamiehiäA2K kirjoitti:
Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!
ja tämäkin oli henkilökohtainen mielipide. eli älä rolle tai kukaa muukaan jauhopää poistako tätä koska muuten täälä ei olisi sanan vapautta.
Itse en ainakaan kauheasti viitsi vittuilla palvelusta josta en itse maksa mitään mutta joku maksaa ja näkee vaivaa
Viimeksi muokannut GAMMA500, 21 Tammi 2005, 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Oletkohan nyt ymmärtänyt sananvapauden ihan oikein? Ja sen, että vapauteen liittyy aina vastuu? Sinulla on vapaus kirjoittaa Alfa Romeosta mitä tahansa tykkäät, siihen tämä palsta on tarkoitettu, mutta vapauteen liittyy vastuu hyvän maun ja netiketin noudattamisesta. Sinulla ei ole vapautta yksin päättää palstan linjasta tai vittuilla muille käyttäjille, noin käyttäytymällä ei tarvitse ihmetellä jos deleteä napsahtaa.A2K kirjoitti:Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!
ja tämäkin oli henkilökohtainen mielipide. eli älä rolle tai kukaa muukaan jauhopää poistako tätä koska muuten täälä ei olisi sanan vapautta.
Selvyyden vuoksi, en ole tainnut tuhota yhtäkään Yleistä löpinää -puolen ketjua, mutta ei tarvitse ihmetellä jos sieltä jotain joskus katoaisikin. Pidetään se selvä bullshitti jossain muualla.
- Epäkelpokeräilijä -
- Ricambi
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Häiriköt aisoihin ja asiallinen linja jatkukoot . Harvinaisen hyvä ja hyvin hoidettu sekä todella asiallinen palsta johon on ilo kirjoitella, älkööt me muuttako tätä.
Viimeksi muokannut Ricambi, 21 Tammi 2005, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
HEEHEHEHHHHEHEHEEEE!!!A2K kirjoitti:olen todella pahoillani roomeo. pikkanen sekoilu.. jok. tap. en vieläkään halu tänne pillu kuvii vaik ei niis mitn vikaa oo. vaan edelleen sellaisen foorumin missä on sana vapaus 100% ja kuvavapaus kans. ana M oli tämä joka siis kirjoitti että mitä vaan. ja siitä Head innostui laittamaan Hyvän kannan oton.Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa.
Mulla ei oikeesti käyny edes mielessä että joku tänne jotain pimppi linkkejä laittais, kun tuota kirjoitin. Otetaan siis sanat takaisin.
Viimeksi muokannut Ana M, 21 Tammi 2005, 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4
Ei ole yleensä ollut tapana kommentoida näiden häiriköiden juttuja, mutta nyt alkaa kyllä mennä hieman liian pitkälle. Toivon todella että te häiriköt jättäisitte tämän foorumin rauhaan ja keskittyisitte omiin räkänokkafoorumeihin .Tämä foorumi on todella toimiva ja palvelee sen käyttäjiä juuri sellaisena kuin se on, emme kaipaa tänne teidän kaltaisia häiriköitä!
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
En tiedä miten muilla mutta itsellä tulee jauhettua ja kuultua paskaa just tarpeeksi koulussa/töissä. Eli itse ollut kyllä tyytyväinen tämän sivuston tasoon ja juttuihin. Toiminut 100% siihen mitä itse kaipaan ja ollut sivuston tarkoitus. Itse puhun RC:n, lätkän yms harrastuksien/työn sivuavat asiat muilla sivuilla.
"Alusta" asti mukana olleena, pisteet kirjoittajille ja neuvoille. Moni remontti ollut paljon helpompi. Ja mukava seurata toisten projekteja yms. Alfoista ei tule sitten työmaalla yms. puhuttuakaan.
"Alusta" asti mukana olleena, pisteet kirjoittajille ja neuvoille. Moni remontti ollut paljon helpompi. Ja mukava seurata toisten projekteja yms. Alfoista ei tule sitten työmaalla yms. puhuttuakaan.
Viimeksi muokannut Alfistipohjoosesta, 21 Tammi 2005, 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Nyt olen vain hieman ihmeissäni miten minä sain moisen kunnian osoituksen että pääsin tuolle listalle kun vain ilmaisin oman mielipiteeni kuten sting raykinA2K kirjoitti:Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!
Samapa tuo. Sen olen kuitenkin huomannut että keskustelun ollessa teksti muodossa kaikki kuvittelee vastakkaisen mielipiteen antaneen keskustelijan vetäneen porot nokkaan, vaikka näin ei oikeasti ole.
PS. yritin valita sanamuotoni niin kuivasti kuin vain ikinä kykenen että A2K:kin tykkää
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Oliko yksityisviestissä ehkä jotain epäselvää? Yleinen löpinä ei tarkoita sitä että täällä voi laukoa mitä huvittaa, pois joutavat ainakin selvästi hyvän maun vastainen setti, henkilökohtainen vittuilu ja reilu off-topic. Hyvin sait kokeiltua noista rajoista jokaista, kiitos kannatuksesta.
- Epäkelpokeräilijä -
juuh. katsos. tämä meidän viesti tsunami oli tarkoitettu juuri sille että jos sua haukutaan: sä poistat sen. mut kun sting raytä ja headia ja mua pilkataan. asialle me ei voida mitn. eikä sille kukaan muukaan tee mitn. ja sitten tämä tuning homma. liitän sen tähän sillä se tavallaan kuuluu tähän keskusteluun sillä sitä aina syrjitään vaikka ei kaikki ole tuunaajia vaan auton rakentajia / ehostajia. ja ei heti tarvitse luomusta haukkua vaikka siitä ei tykkäisikään. eri asia jos pyytää itse kritiikkiä. tiedät sen koska olet modi. mutta se siitä. emme me aio muita topic:keja pommittaa eikä mitenkään muutenkaan rettelöidä. olemme muualla kiltisti sekä hillitysti että tyylikkäästi kuten tähänkin asti niinkuin kyllä tiedätte. tämä vain oli sellainen aihe johon otimme rajulla tyylillä kantaa koska muuten asiaa ei kunnolla huomioida. antakaa tämän viestin olla että kaikki voivat lukea sen. anteeksi pyyntö niille ketkä tuntevat itsensä syvästi loukatuksi. eiköhän tää rupea pikku hiljaa olemaan tässä.
Hyvin sä vedät..
- Rolle
- Site Admin
Voi herranlenttas, minä kun luulin että käytännönjärjellä asia menisi perille, mutta toiset taisi olla jossain ihan muualla kun sitä jaettiin eli pojat lähti jäähylle jos vaikka hieman tarttuisi mukaan.
Selvennykseksi täällä ei ole sana vapaus, eikä täällä nyt millään jaksa hyväksyä tällaista muiden ihmisten halventamista ja totaalista kunnioituksen puutetta.
Selvennykseksi täällä ei ole sana vapaus, eikä täällä nyt millään jaksa hyväksyä tällaista muiden ihmisten halventamista ja totaalista kunnioituksen puutetta.
- Rasvis
- Spiderman
Jaa, mistäs tuon käsityksen olet saanut? Asiallista kritiikkiä saa ja pitääkin jakaa, jos mun persoonani rassaa jotakuta niin siitäkin saa huomauttaa (mieluummin kuitenkin PM:nä) ja pieni kuittailukin pitää aikuisella itsetunnolla varustetun jannun sietää. Mutta jos foorumille aletaan suoltamaan jotain henkilöön menevää alapäälegendaa niin se siivotaan pois, koski se sitten minua, sinua, Sting Rayta tai naapurin Juhaa. Tähän asti siivoamista ei kylläkään ole juuri tarvinnut harrastaa.A2K kirjoitti:juuh. katsos. tämä meidän viesti tsunami oli tarkoitettu juuri sille että jos sua haukutaan: sä poistat sen. mut kun sting raytä ja headia ja mua pilkataan. asialle me ei voida mitn.
Jos en ole huomannut jotain henkilökohtaiseksi käynyttä ketjua niin huomauttakaa PM:llä, katson sitten mitä on tarpeellista tehdä.
Jep, toisten kaluston haukkuminen on hyvän tavan vastaista. Jos autostaan kuitenkin laittaa kuvia yleiseen galleriaan kaikkien nähtäville niin kannattaa varautua kritiikkiin, mutta tähän pätee silti sama kuin edelliseenkin eli jos mopo lähtee käsistä niin siivotaan.A2K kirjoitti:ja sitten tämä tuning homma. liitän sen tähän sillä se tavallaan kuuluu tähän keskusteluun sillä sitä aina syrjitään vaikka ei kaikki ole tuunaajia vaan auton rakentajia / ehostajia. ja ei heti tarvitse luomusta haukkua vaikka siitä ei tykkäisikään. eri asia jos pyytää itse kritiikkiä.
- Epäkelpokeräilijä -
- Rolle
- Site Admin
Kyllä minä voin päättää kenellä on kirjoitusoikeus ilman maksujakin. Köyhistä löytyy yhtä paljon fiksuja kuin rikkaista idiootteja joten se ei olisi mikään ratkaisu.GAMMA500 kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois
Aina vois aloittaa sen linjan mikä on audifoorumilla että kaikki kirjoittavat omalla nimellään ja henkilöllisyys tarkastetaan. Ei kuitenkaan viitsisi sille linjalle lähteä pari hukassa olevan nuoren takia.
Ja kuten taisin kirjoittaa ihan ekassa viestissä, niin käyttäytymällä asiallisesta ja hyvän tavan mukaisesti myös kritiikki otetaan huomioon hieman eri tavalla. Pojat varmaan ymmärtää että on ihan turha luulla että tämän jälkeen mikään otettaisiin enää vakavasti.
Sting Ray on kyllä ihan eri luokassa kuin te, ymmärtää selvää Suomen kieltä ja osaa keskustella asioista ja käyttäytyä.
Haukkuminen ja suora henkilökohtainen asiaton vittuilu ovat kaksi täysin eri asiaa. Toki voi muiden toimia arvostella mutta asiallisella ja rakentavalla tavalla, kaikki muu on yhtä tyhjän kanssa.A2K kirjoitti:jos sua haukutaan: sä poistat sen
Puhut Rolle kyllä asiaa, tuli hieman tunnekuohussa tuo jäsenmaksuasia kirjoitettua Luultavasti kävisi vielä niin ettei minulla olisi varaa maksaa jäsenmaksua Toyota-foorumi ja CARFin foorumihan noin jo toimivatkin ja taitaa CARFilla ainakin olla melko vähän keskustelua? itse en ole saanut kunniaa käydä ko. foorumilla
- Niko Tuomola
- Car(s): 166 ts , 75 ts
Tuo törkeily ja paskanjauhaminen on niin selkeästi pelkkää provosointia, että ei sellaisista kenenkään tarvi hermostua. Vastaaminen antaa vaan uuden tilaisuuden jatkaa samaa peliä . Turvat tukkoon ! Ei tää muuten lopu koskaan. Rolle ja Rasvis, täysi tuki täältä päin teille ja lisäksi iso kiitos hienosti toimivasta merkki palstasta !
- Rolle
- Site Admin
Ei siinä ole oikein mitään elämää, yksi syy on varmasti onneton softa. Kerhoilla ymmärrettävää että on foorumi vain jäsenille, miksi maksattaa jäsenille foorumia ja antaa ilmaiseksi käyttöön muille. Riippuu toki käyttötarkoituksesta, jos haluaa paljon keskustelua asioista ja hieman sen vierestä on parempi pitää se ilmaisena ja helposti tavoiteltavana.GAMMA500 kirjoitti:taitaa CARFilla ainakin olla melko vähän keskustelua? itse en ole saanut kunniaa käydä ko. foorumilla
Jos tuo provoilu ja ala-astetason jutut vähenisi ja muutkin olisi provosoitumatta niin voitaisiin jatkaa mikäli jollain jäi vielä jotain rakentavaa kritiikkiä antamatta.
- jknracing
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Viesti:
Joo ja sit vielä kun saadaa bensa maksamaan 50 euroa litra, niin ei tarvii morjenstella koko ajan!!!GAMMA500 kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois
Ei vaan johokihan se raja pitää vetää.
Edit. Omasta mielestä se raja kulkee jokseenkin tässä.
Jos joku haluaa heittää jotain regina/gloria tasoista juttua, niin menkööt keskustelemaan muualle.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
No ainakin keskustelua on käyty, kovaa keskustelua. Jopa minua yskitytti.Romeo kirjoitti:PS. Sting Ray sanoi vielä, ettei täällä juttu lennä....
Oikein hyvä GAMMA, bravoo.GAMMA500 kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois.
Ei tämä Headin huomio aivan metsään mene, tässä on perää.Head kirjoitti:Oli mielipide, seuraus -> kauhee määrä paskaa niskaan..! kysyn vain miks ihmees???
AutonaAlfa kirjoitti:Helvetti on päässy irti !!!
Pelastukoon ken voi...
Uskon, että tätä kommenttia Rolle katuu, kunhan selviää.Rolle kirjoitti:Sting Ray on kyllä ihan eri luokassa kuin te, ymmärtää selvää Suomen kieltä ja osaa keskustella asioista ja käyttäytyä.
Viimeksi muokannut BlackDog, 22 Tammi 2005, 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Seiska5mma
sunburstia elämään
Hei, tässä sunburstia elämään!
Edullinen sijoituskohde...
http://www.kitarapaja.com/pics/bfpbasssb612.jpg
Edullinen sijoituskohde...
http://www.kitarapaja.com/pics/bfpbasssb612.jpg
No ei niin taivaallista. Yritän ängetä nämä vähäiset juttuni sama topikin alle, jotta minustakin tykättäisiin, nyyh!Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:...ja liittyi tähän ketjuun... miten?
Tai noh, jos palstalle väriä kaivataan, tuossa kuvassa sitä on.
Edesmennyt Leo Fender, on yksi aikakautemme suurimmista vaikuttajista alallaan - Rock&Roll. Kaikkihan me tunnemme Fenderin upeat kitarat sekä bassot, mutta tämä nyt tästä tällä erää…
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Rasvis
- Spiderman
Surut pois ja kukka rintaan Pyhitetään kumminkin yksi ketju yhdelle asialle, edes suunnilleen. Ja itse taisit ketjun alussa ihmetellä "katsokaas tätä kuvaa" -tyyppisiä avauksia? Eli mielellään saisi jotain muutakin asiaa olla kuin pelkkä kuva.Sting Ray kirjoitti:Yritän ängetä nämä vähäiset juttuni sama topikin alle, jotta minustakin tykättäisiin, nyyh!
Ei sillä että tuo olisi mikään haudanvakava juttu, ihan hyvä jos palstalle saadaan väriä. Ihmettelin vaan irrallista heittoa.
Ja sitten ihan yleisesti, eiköhän tämän ketjun avautumiset jo riittäneet eli jatketaan hyvien tapojen mukaisesti, molemmin puolin rintamalinjaa. Rakentavaa kritiikkiä saa tietysti aina laittaa, mutta sisällötön vinkuminen ei hyödytä ketään.
- Epäkelpokeräilijä -