Voiko laittaa...
Valvoja: Moderators
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Älä keisari rauhoittele, nää on just parhaita. Juupas - eipäs - juupas...
Jottei mene ihan ot: Nuo kuvan lukulasit on todella kauheat, mutta ei pimeässä erota keulaa. >Eli onko kukaan tullut ajatelleeksi ruotsin malliin irrotettavaa lisävalo patteria. Huomaamaton kiinnike siihen keulakolmion sivuille johon parilla tappi & sokka yhdistelmällä varustettu kulmarauta jossa 2-3 "saunapadan" kokoista valoa kiinni. Takapaksista sitten aina nokalle kun lähtee lappiin mäkeä laskemaan. Näin itse olen tuon suunnitellut tarvittaessa tekeväni.

Jottei mene ihan ot: Nuo kuvan lukulasit on todella kauheat, mutta ei pimeässä erota keulaa. >Eli onko kukaan tullut ajatelleeksi ruotsin malliin irrotettavaa lisävalo patteria. Huomaamaton kiinnike siihen keulakolmion sivuille johon parilla tappi & sokka yhdistelmällä varustettu kulmarauta jossa 2-3 "saunapadan" kokoista valoa kiinni. Takapaksista sitten aina nokalle kun lähtee lappiin mäkeä laskemaan. Näin itse olen tuon suunnitellut tarvittaessa tekeväni.
Ayrton Senna da Silva forever
- Niko Tuomola
- Car(s): 166 ts , 75 ts
Entäs jälkiasennus xenonit? Täälläpäin on aika suosittuja tällaiset kompletit
http://www.allegro.pl/item128877352_pra ... a_h7_.html
Itsellä ei ole (ole tyytyväinen 156 valovoimaan...
) enkä satu tuntemaan kätään henkilökohtaisesti, joka olisi laittanut, mutta kaverin kaveri laittoi v98 166een 
http://www.allegro.pl/item128877352_pra ... a_h7_.html
Itsellä ei ole (ole tyytyväinen 156 valovoimaan...

AutonAlfa kirjoitti:
Ja onhan se selvää, että kaikilla Alfa kuskeilla on kakkosautot...
No tällä Alfa kuskilla ei ainakaan ole kuin yksi auto ja koska minulla on vähemmän sitä mitä muilla on ilmeisesti enemmän eli rahaa, niin eipä ole sitä kakkosta mahkuja hankkia ihan paikalla.
On se muuten kumma kun tuo raha on jo niin vanha keksintö, että luulisi sitä olevan kaikilla mutta kun vaan ei

Rahaa on vähän mutta pitäähän sitä aina vähän ollakin 

- jaskas
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Viesti:
Tota samaa mäkin kirosin, ja tilasin reilu vuosi sitten tällasen setin:Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Onko Viiskutoseen ollut saatavana xenoneita tai muita vähän parempia tuikkuja?
http://gamma.verkkomestari.com/~sederhol/xenon/
Pitkät näyttää mulla ihan taivaisiin, niitäkin pitäisi säätää, jotta niistä olisi jotain apuja. Taitaa joutua turvautumaan poppakonsteihin, kun niihin ei taida olla mitään säätömekanismia. Ajattelin laittaa samalla pykälän tehokkaammat polttimot.
- jaskas
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Viesti:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=6 ... ight=xenonKJS kirjoitti:Mistä tilasit xsenonit ja mitä makso?
Se on muuten kumma asia, miten yhden lauseen irroituksella jutusta saa kaiken sarkasmin katoamaan tai sitten en vaan osaa tai sitten mulla on vaan rahaa liian paljon. Onnea valitsemallasi tiellä.Jokke kirjoitti:AutonAlfa kirjoitti:
Ja onhan se selvää, että kaikilla Alfa kuskeilla on kakkosautot...
No tällä Alfa kuskilla ei ainakaan ole kuin yksi auto ja koska minulla on vähemmän sitä mitä muilla on ilmeisesti enemmän eli rahaa, niin eipä ole sitä kakkosta mahkuja hankkia ihan paikalla.
On se muuten kumma kun tuo raha on jo niin vanha keksintö, että luulisi sitä olevan kaikilla mutta kun vaan ei
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
oletkos ajatellut että oulunläänissä on paljon muitakin paikkoja kuin vain Oulu..Silvio kirjoitti:Samoin on valaistuja täälläkin. Ja loppuosastakin samaa mieltä..

oulun seudulla kadut ovatkin valaistut sehän nyt on selvä mutta kun lähdetään pyörimään pienempiin paikkoihin joita läänissä piisaa niin asiat ovat hivenen toisinpäin ja lisävaloille on todellakin käyttöä ainakin näin syksyisin kun hirvet ovat vauhkoina ja pimeys imee kaiken valotehon, ajappas esim oulu->raahe väli tai ylivieska-> raahe väli niin pimeää piisaa.
kyllä se turvallisuus edelleenkin on tärkeämpi tekijä kuin auton muodot..