Millaiset kannatinkumit pakoputkeen?
Valvoja: Moderators
Millaiset kannatinkumit pakoputkeen?
Täällä on aika monella Novitecin putkisto 156:ssa. Minkälaiset kannatinkumit teillä on? Mulla on ongelma, että putki heiluu liikaa sivusuunnassa ja kolahtelee töyssyissä takapuskuriin. Toi ulostulo on niin leveä, että siinä ei kauheasti ole varaa sivusuunnassa heilua. Rautalankavirityksillä sen saa jämäkämmäksi vähäksi aikaa, kunnes ne taas löystyy. Tarvis keksiä joku parempi ratkaisu. Nykyään minulla on Motonetin 156:een myymät kannatinkumit, mutta ne vaikuttaa aivan liian löysiltä.
- hagger16
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Minulla on katalysaattorin jälkeinen kannatinkumi varmaan fiudesta.. Tämä ihan vaan sen takia, ettei Deltassa ollut hyllyssä 156:n kannatinkumeja.
En jaksanut etsiä muualtakaan, joten katsoin, että kumi on "vähän sinne päin".
Asennus oli melkoisen tiukka, mutta hyvin se upposi rasvan kanssa.
Minulla oli ongelmana, että liitoskohdasta vakioputki rupesi vuotamaan elämisen seurauksena. Nyt on tominut hyvin jo puoli vuotta, eli kyselkää autoonne piukkoja fiuden(?) kumeja!
En jaksanut etsiä muualtakaan, joten katsoin, että kumi on "vähän sinne päin".
Asennus oli melkoisen tiukka, mutta hyvin se upposi rasvan kanssa.
Minulla oli ongelmana, että liitoskohdasta vakioputki rupesi vuotamaan elämisen seurauksena. Nyt on tominut hyvin jo puoli vuotta, eli kyselkää autoonne piukkoja fiuden(?) kumeja!
Senza cuore saremmo solo macchine
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Mä luulin että omassa kolahtaa takapuskuriin mutta se ei ollutkaan syy. Katsoppas ettei vaan sullakin osu kallistuksenvakaajaan? Mulla siinä oli pieni mutta selvä jälki osumista. Väliä about sentti! Laitoin uudet kumit (ihan perus) tuplana jokaiseen koukkaan. Sen verta niukasti mahtuivat että varmistin nippusiteillä ne toisiinsa. Sen jälkeen ei ole kolahtanut kertaakaan. Sama temppu saattaa toimia/auttaa joka tapauksessa...
Ayrton Senna da Silva forever
- hagger16
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Eipä ollut mitään aavistusta myyjällä eikä ostajalla.Keisari kirjoitti:Mistähän fiatista on kyse?
Tästä nyt ei varmaan kauheasti ollut apua.
Olisiko sinulla mahdollista ottaa vanhaa kumia malliksi ja käydä jossain varaosaliikkeessä vertailemassa. Itse muistin minkälaisesta kumista on suunnilleen kysymys ja otin "miljoonakopasta" lähimmän vastaavan. No, sattui olemaan pienempi ja tiukempi, kuin alkuperäinen, mutta, ah, entistäkin parempi..
Juu, minullakin kolahti putki tuohon Kojootin postaamaan kohtaan, mutta helpotti kun veti viimosesta liitoksesta vähän taakse päit..
Senza cuore saremmo solo macchine
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski