156 GTA 3.7 ....
Valvoja: Moderators
156 GTA 3.7 ....
Löysin kuvia ks.mallista,onkohan ihan virallinen tehtaan versio vai joku italian AMG:n tekemä versio,oli kyllä todella hieno,tahtoo tollasen...!!!!!
Perinteinen Alfa Romeo -virityspaja Autodelta ainakin tietää tämmösestä.. Tossa jotain-->
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/au ... /0811.html
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/au ... /0811.html
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Autodeltan kotisivut löytyy täältä. Sieltä löytyy monenlaista muunlaistakin vekotinta.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Kun klikkaa tuolta Autodeltan sivuilta Shop-kohtaa niin pääsee näkemään eri palikoiden hintoja.motorhead kirjoitti: Mikähän noissa on hinta suomeen tuotuna tai edes hinta suoraan pajalla. Ei sillä että koskaan olis rahaa noihin, mutta ihan mielenkiinnosta.
Esim.
Alfa 156 GTA 3700cc Engine Conversion £5,450.00 (eli n. 8 teur). Muistaakseni tuohon pitää siis olla pohjalle normaali GTA:n kone, johon konversio tehdään. Sivuilla sanotaan myös, että "Can only be fitted by Autodelta London".
GTA AM:n koriosia, jousituspalikoita yms. voi ostaa sitten erikseen. Ei muuta kuin kotisivuja tutkimaan ja tilausta sisään.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Viimeisessä Auto Italiassa myös juttua 3.7 156:sta, tosin tehty vakiomallin v6:sta. Hieno "sleepperi", kun ei eroa päältä päin mitenkään tavallisesta.
Eikä konversiohintakaan ollut niin suolainen kun tuossa GTA:ssa. Paja on tosin Etelä-Afrikassa, joten rahtikustannuksia tulee.
-cr
Eikä konversiohintakaan ollut niin suolainen kun tuossa GTA:ssa. Paja on tosin Etelä-Afrikassa, joten rahtikustannuksia tulee.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Mikäli Autodeltan tai Etelä-Afrikan poikien 3.7l konversiot eivät kelpaa, niin ainakin myös engelsmannien AH Motorsport tarjoaa 3,3, 3,5 ja 3,8l -konversioita erilaisiin Alfan V6-koneisiin.
AH Motorsportin sivut löytyvät täältä:
http://www.ahmotorsports.co.uk/index2.htm
Kyseessä on muuten sama pulju, joka myy Q2-tasauspyörästön lukkoa hintaan 220 GBP + VAT.
Alfaownerin keskustelua V6-konversioista:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... parts.html
Nimimerkki adie = AH Motorsportin heppu. Kyseisessä threadissa mainitaan myös joku Etelä-Afrikkalainen pulju, lieneekö sama josta Campari mainitsi.
AH Motorsportin sivut löytyvät täältä:
http://www.ahmotorsports.co.uk/index2.htm
Kyseessä on muuten sama pulju, joka myy Q2-tasauspyörästön lukkoa hintaan 220 GBP + VAT.
Alfaownerin keskustelua V6-konversioista:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... parts.html
Nimimerkki adie = AH Motorsportin heppu. Kyseisessä threadissa mainitaan myös joku Etelä-Afrikkalainen pulju, lieneekö sama josta Campari mainitsi.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
varmaan tämäPortti kirjoitti:. Kyseisessä threadissa mainitaan myös joku Etelä-Afrikkalainen pulju, lieneekö sama josta Campari mainitsi.
http://www.glenwoodalfa.com/index.htm
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
eiköhän tuossa kampura ole lyhytiskuisempi, rajoittaa aika tehokkaasti iskutilavuuden nostoa.
itse sain sen käsityksen AH:n sivuilta että kolmelitraisen vakiokampuralla saa nostettua 3.5:ksi ja 3.8:n paketin mukana tulee uusi kampiakseli...
itse sain sen käsityksen AH:n sivuilta että kolmelitraisen vakiokampuralla saa nostettua 3.5:ksi ja 3.8:n paketin mukana tulee uusi kampiakseli...
Viimeksi muokannut 90, 16 Maalis 2007, 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no kyllähän ne kampiakselin erot ovat jo sinällään aika iso rakenteellinen ero..
toteutukseltaan kaikki 2.5/3.0/3.2 koneet ovat kyllä samanlaisia
3.0 ja 3.2:ssa luulisin ainoan eron olevan sylinterin halkaisijassa kun taas 2.5.ssa lisäksi tuo edellä mainitty iskunpituus vielä päälle..
kaippa virisarjojen valmistajat ajattelevat että tuo karvalakkimallin kutonen on sen verta turha ettei siihen mitään kittejä kannata tarjota kun asuakas saa pienemmällä rahalla paljon enemmän irti esim 3.0:sta..
toteutukseltaan kaikki 2.5/3.0/3.2 koneet ovat kyllä samanlaisia
3.0 ja 3.2:ssa luulisin ainoan eron olevan sylinterin halkaisijassa kun taas 2.5.ssa lisäksi tuo edellä mainitty iskunpituus vielä päälle..
kaippa virisarjojen valmistajat ajattelevat että tuo karvalakkimallin kutonen on sen verta turha ettei siihen mitään kittejä kannata tarjota kun asuakas saa pienemmällä rahalla paljon enemmän irti esim 3.0:sta..
- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
Voisin hyvin ollakkin, esim. Fiatin "Ritmolaisissa" koneissa on kuutiotilavuuden vaihtelut pääsääntöisesti iskua muuttamalla -> lohkon korkeus on eri. Jos erot eivät ole suuria, niin sitähän pystyy vielä vähän sumplimaan kannentiivisteellä, kiertokangen pituudella ja männän korkeudella.Gasolina kirjoitti:Onkohan toi 2.5 lohko matalampi kuin 3.0/3.2?