164 Kallistuksenvakaaja

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
porinfirina
Viestit: 80
Liittynyt: 27 Tammi 2005, 11:42
Paikkakunta: Pori

164 Kallistuksenvakaaja

Viesti Kirjoittaja porinfirina »

Mahtaako 164 3.0 kallistuksevakaaja olla vahvempi kuin kakslitrasessa ?
Mietein tuossa että saisko kaarreominaisuuksia vähän parannettua...
Toinen asia on että onko jollain sitä muukkosella aikaisemmin myynnissä ollutta madallussarjaa (jotain 250€) 2.0 164:sessa, nythän muukkosella on vaan eibachia kait... Mulla on tuo Eibach ja on vähän sellainen että nokka on taivaissa, sama sarja 2.0 tai 3.0 Eibachilla, joten kai tuolla moottorin painolla jotain merkitystä siinä on...

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tarkoitat varmaankin etupään vakaajaa?

Ainakaan motonet ei tarjoa kuin yhdenlaista tankoa joka on vuosimalleihin --91 asti eikä siinä ainakaan lue moottori vaihtoehtoa.

Tämä nyt ei tietenkään ole absoluuttisen varma tieto, mutta luulisin että on sama tanko.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Mulla on tuo Eibach ja on vähän sellainen että nokka on taivaissa, sama sarja 2.0 tai 3.0 Eibachilla, joten kai tuolla moottorin painolla jotain merkitystä siinä on...
Mulla on/oli Eibachit ja ihan sama homma, perä liikaa maassa, nokka ilmassa ja kivijäykkä etupää...epäilin aiemmin saaneeni siihen vahingossa V6:en jouset, mutta taisinpa saadakin jos ovat samat.. :lol:

Nyt on edelleen edessä Eibachit ja takana tavalliset vakiojouset, toimii sillainkin ihan hyvin, oli pakko vaihtaa kun takajousista lähti ryhti ja perä alkoi oleen tosi alhaalla eikä silmääkkään miellyttänyt enää...

Vastaa Viestiin